AndroidHealthClinic

Minder Marokkanen?

Peiling Peiling Minder Marokkanen?

• Eens, teveel Marokkanen hier

Stemmen: 49 40,2%
  • Onzin, Marokkanen horen erbij

Stemmen: 22 18,0%
  • Alleen de criminele Marokkanen uitzetten

Stemmen: 48 39,3%
  • Geen mening

Stemmen: 3 2,5%

• Totaal stemmers
    122
  • Peiling gesloten .
--

---------- Toegevoegd om 10:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:09 ----------

Toch jammer dat velen niet inzien hoe makkelijk het uit de hand kan lopen met Wilders.. En hoeveel nederlands hem steunen. De haat, racisme en intolerantie tegen marrokanen lijkt me de dag groter te worden.

Als ik zelf een marrokaan was zou ik zelf vrijwillig vertrekken. Doe je hier keihard je best en zit je te studeren, moet je alsnog 2x zo hard werken overal om jezelf te bewijzen omdat je een marrokaan bent. Veel mensen die vriendelijk in je gezicht doen en dan "k*t marrokanen" roepen als je weg bent. Vraag mij toch wel af waarom veel van hun ondanks dat nog hier blijven.

Omdat je onzin verkoopt en talloze Marokkanen het hier prima naar hun zin hebben en gewoon keihard werken zoals de gemiddelde mens dat doet. Kindertjes naar school gaan en gewoon meedoen in het leven.

Je mag van mij ook vertrekken zonder Marokkaan te zijn, Jeraszi wat een onzin verkoop je. Allemaal voorgepropagandeerde inhoudsloze cliches opsommen. Ik hoop dat er een Marokkaan op dit forum zit die je ongelijk zal bevestigen.

---------- Toegevoegd om 10:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:16 ----------

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686...eiten-en-de-kiezers-aan-mijn-kant-rsquo.dhtml

Het desbetreffende filmpje waarin hij spreekt over het deporteren van tientallen miljoenen moslims (feitelijke alle moslims in Europa):

http://www.youtube.com/watch?v=IoeVcslBwgg

Ik kan er niet uit opmaken dat hij het liefst alle Marokkanen wilt wegsturen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
En dan komt Geenstijl met dit soort grappig bedoelde gifs ... Smakeloos en gaat veel te ver!

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/03/live_geert_wilders_spreekt.html#comments

siegheil.gif

Laatst bewerkt:
[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
In tegenstelling tot zijn uitspraken? :o

Was al lang bekend hoe Wilders over Marokkanen dacht. Het gescandeer van de bierdrinkende aanhang was wel een staaltje demagogie van de de leider. Toch zullen de kiezers niet massaal bij hem weglopen denk ik.

Ach, ik zag die tegendemonstratie gisteren en heb mijn bedenkingen ook wel als mensen gaan roepen dat wij allemaal Marokkanen zijn.

Wil jij mij uitleggen hoe groot de kans is dat Wilders een dergelijke regeling mbt Marokkanen uit het land zetten tot stand kan laten komen?

Nee , gaat niet gebeuren als justitie en andere diensten niet meewerken.
De meeste Criminele Marokkanen zijn niet welkom in hun thuisland trouwens

Iedereen is voor algemeen kiesrecht maar iedere keer dat er iets als dit gebeurt wordt er weer huilie huilie gedaan dat mensen zoals Wilders 'mensen hersenspoelen', het kan natuurlijk niet zo zijn dat mensen anders denken dan jij en het daadwerkelijk eens zijn met Wilders. Het lijkt me evident dat er genoeg mensen in Nederland zijn die achter Wilders staan. Om nou uitspraken te gaan doen over hoe al die mensen 'tokkies', achterlijk oid zijn is tijdverspilling, in Nederland mag nou eenmaal iedereen stemmen. Tenzij je natuurlijk voorstander bent van het invoeren van een examen dat men dient te halen voordat er gestemd mag worden.

De onzinnige 'hurr durr jij vieze neonazi' en andere persoonlijke aanvallen neem ik graag via een karmabericht in ontvangst.

In tegenstelling tot zijn uitspraken? :o

Je moet wel van goede hypocriete huize komen om iemand een haatzaaier te noemen en hem daarna te vergelijken met Hitler.

Je moet wel van goede hypocriete huize komen om iemand een haatzaaier te noemen en hem daarna te vergelijken met Hitler.

Haat kan je niet eens zaaien.
Gevoel van haat komt uit je zelf en betekent dat je geen controle hebt over je eigen gevoelens.

De enige vraag die er toe doet is of je het eens bent met Wilders of niet.
Vervolging gaat tegen de vrijheid van meningsuiting in.
Zoiets moet je niet strafbaar willen stellen.

Nee , gaat niet gebeuren als justitie en andere diensten niet meewerken.
De meeste Criminele Marokkanen zijn niet welkom in hun thuisland trouwens

Als de wet er doorkomt, heeft justitie er geen zak mee te maken..
Maar de kans dat de wet er doorkomt is klein, aangezien PVV nu niks meer voor elkaar zal krijgen.

Die demonstratie: 'wij zijn allemaal Marokkanen' = walgelijk en vernederd als je je zo moet gaan opstellen.

Liep MO Rabbae weer voorop ? Onze slecht Nederlands sprekende allochtoon die alles aanpakt om tegen de Nederlandse cultuur in te willen druisen en het liefst met subsidie van de belasting betaler ? Vraag me af hoe hij met zijn rare gedachtes binnen de Marokkaanse gemeenschap in NL ligt en dan bedoel ik de achterban en niet de voorzitters van allerlei clubjes.

Links en islam kan immers niet samengaan.

Maar wat is het volgende ? Wij zijn allemaal islamieten ? Wij zijn allemaal jihadisten als Wilders pleit voor terugkeer van mensen als Mohammed B(ouyeri) en Samir A(zzouz) maar dat ze gaan wijzen op hun Nederlandse paspoort ?

Laatst bewerkt:
Ik ben van mening dat de criminele allochtonen best uitgezet mogen worden. Wat is daar mis mee?

De rest kan gewoon blijven indien ze zich gedragen natuurlijk.

Volgens mij heeft wilders ook nooit gezegd dat ALLE marokkanen het land uit moeten toch? mensen die dat als excuus gebruiken om wilders zwart te maken zijn zelf geen haar beter.

Ik ben van mening dat de criminele allochtonen best uitgezet mogen worden. Wat is daar mis mee?
Ik snap ook echt niet wat daar het taboe op is. Als goede allochtonen krijg je dan uiteindelijk ook alleen maar een betere naam (tjah, tenzij diegene uiteindelijk meer te verbergen heeft dan hij/zij laat blijken).

Terug
Naar boven