MarceldeV
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 101kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch jammer dat velen niet inzien hoe makkelijk het uit de hand kan lopen met Wilders.. En hoeveel nederlands hem steunen. De haat, racisme en intolerantie tegen marrokanen lijkt me de dag groter te worden.
Als ik zelf een marrokaan was zou ik zelf vrijwillig vertrekken. Doe je hier keihard je best en zit je te studeren, moet je alsnog 2x zo hard werken overal om jezelf te bewijzen omdat je een marrokaan bent. Veel mensen die vriendelijk in je gezicht doen en dan "k*t marrokanen" roepen als je weg bent. Vraag mij toch wel af waarom veel van hun ondanks dat nog hier blijven.
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686...eiten-en-de-kiezers-aan-mijn-kant-rsquo.dhtml
Het desbetreffende filmpje waarin hij spreekt over het deporteren van tientallen miljoenen moslims (feitelijke alle moslims in Europa):
http://www.youtube.com/watch?v=IoeVcslBwgg
Ik kan er niet uit opmaken dat hij het liefst alle Marokkanen wilt wegsturen.
En dan komt Geenstijl met dit soort grappig bedoelde gifs ... Smakeloos en gaat veel te ver!

Dit is een soort racisme dat ik nog maar zelden in de politiek gezien heb. Dat moet van we hoogdagen van het Vlaams Blok geleden zijn.
Ook afschuwelijk voor het imago van Nederland in het buitenland.
Wil jij mij uitleggen hoe groot de kans is dat Wilders een dergelijke regeling mbt Marokkanen uit het land zetten tot stand kan laten komen?
Nee , gaat niet gebeuren als justitie en andere diensten niet meewerken.
De meeste Criminele Marokkanen zijn niet welkom in hun thuisland trouwens
Je moet wel van goede hypocriete huize komen om iemand een haatzaaier te noemen en hem daarna te vergelijken met Hitler.

Hij maakt het ons wel verdomd lastig om de link niet te leggen.![]()
Je moet wel van goede hypocriete huize komen om iemand een haatzaaier te noemen en hem daarna te vergelijken met Hitler.
Nee , gaat niet gebeuren als justitie en andere diensten niet meewerken.
De meeste Criminele Marokkanen zijn niet welkom in hun thuisland trouwens
Ik snap ook echt niet wat daar het taboe op is. Als goede allochtonen krijg je dan uiteindelijk ook alleen maar een betere naam (tjah, tenzij diegene uiteindelijk meer te verbergen heeft dan hij/zij laat blijken).Ik ben van mening dat de criminele allochtonen best uitgezet mogen worden. Wat is daar mis mee?