W WannaBeBig Cool Novice Lid sinds 9 okt 2002 Berichten 52 Waardering 0 20 aug 2003 Topic Starter Topic Starter #21 stress? nee man, dat ken ik haast niet het is wel toevallig dat het na het kuurtje is begonnen.. je moet me dus niet verkeerd begrijpen..het lukt nog allemaal best ik merk alleen dat sjakie hierbeneden wat minder prikkelbaar is haha
stress? nee man, dat ken ik haast niet het is wel toevallig dat het na het kuurtje is begonnen.. je moet me dus niet verkeerd begrijpen..het lukt nog allemaal best ik merk alleen dat sjakie hierbeneden wat minder prikkelbaar is haha
D Dylan Cool Novice Lid sinds 9 okt 2002 Berichten 207 Waardering 0 Lengte 1m80 Massa 80kg Vetpercentage 10% 20 aug 2003 #22 Wannabebig, het kan ook tal van andere oorzaken hebben. Misschien is het wel psychologisch of ligt het wel aan het meisje Ik zou in ieder geval geen andere rommel erin spuiten het trekt vanzelf wel bij toch.
Wannabebig, het kan ook tal van andere oorzaken hebben. Misschien is het wel psychologisch of ligt het wel aan het meisje Ik zou in ieder geval geen andere rommel erin spuiten het trekt vanzelf wel bij toch.
Man-Mountain Huge Freak Lid sinds 16 mrt 2003 Berichten 8.862 Waardering 12 20 aug 2003 #23 ff stoppen met sythol in je leuter te spuiten, dat werkt ook wel
W WannaBeBig Cool Novice Lid sinds 9 okt 2002 Berichten 52 Waardering 0 21 aug 2003 Topic Starter Topic Starter #24 dylan thanx... en man-mountain...goeie man..heb je je grapjas aan?