AndroidHealthClinic

Minimaal vetpercentage naturel haalbaar.

Op een ander forum was een jongen die naturel op 4,8% stond, dit heeft hij gedaan met behulp van IF

denk rond de 10% daaronder gaat zelfs met aas spieren verloren

Ik zou zeggen 7/8%, dan lever je volgens mij al vrij 'veel' in..

imo hangt dat van persoon tot persoon af ...

dat vraag ik me ook af, maar ik heb bij 33% bf zichtbare buikspieren???

Verschilt per persoon.

Denk dat 6% wel haalbaar is met perfecte voeding/training/cardio

• Topic Starter Topic Starter
Ik zit in dubio. Ik maak nog goede gains, nog geen jaar bezig nu. Maar ik sta nu op een 15,6% inclusief buikje en ik voel me redelijk vet. Dus doorbulken tot voorjaar en dan flink cutten, of nu een kleine cut tussendoor ???

Ik zit in dubio. Ik maak nog goede gains, nog geen jaar bezig nu. Maar ik sta nu op een 15,6% inclusief buikje en ik voel me redelijk vet. Dus doorbulken tot voorjaar en dan flink cutten, of nu een kleine cut tussendoor ???
Als je het echt niet mooi meer vind zou ik ff een kleine cut doen tussendoor. Je bent geen bodybuilder om er slechts 2 maanden per jaar goed uit te zien is mijn mening...
Als je er niet teveel moeite mee hebt gewoon wachten tot volgend jaar.

Mijn ervaring is iig dat de eerst kilootjes heel snel weggaan, dus misschien dat je met 2-3 weken secuur cutten al wel heel tevreden bent.

Tevens weet je dan wat je kunt verwachten tijdens je echte cut in het voorjaar. Of je makkelijk vet kwijt raakt of niet etc. Voeg iig genoeg cardio toe dan gaat het verreweg het snelst!

Op een ander forum was een jongen die naturel op 4,8% stond, dit heeft hij gedaan met behulp van IF

IF?

Verschilt per persoon.

Denk dat 6% wel haalbaar is met perfecte voeding/training/cardio

Denk ook dat 6% toch wel de limiet is , wil je nog iets van spieren overhouden... 8% lijkt me zeker haalbaar mits goed schema , er zal wel wat ingeleverd worden maar als je het uitspreidt over x-aantal maandenm oet dat wel lukken.

Van 15->12,11 lukt idd redelijk makkelijk met veel cardio. Eenmaal aan 11,12 moet je wel al serieus je best doen om onder de 10 te geraken. Lijkt me soms overbodig , als sporter zijnde is 10-12% goed.

IF=intermediate fasting, veel over te vinden op het forum.

met t3 en hgh kom je al een aardig eind. dan ben je nog steeds ''naturel'' :D

Een maat van mij zit op vetpercentage van 4,6 op 2jaar tijd.
Dit is volledig natuurlijk bereikt, eet bijna niets meer en heeft zijn zinnen gezet op enkel cardio min 2uur per dag en dit iedere dag! Krijgt wel stillaan problemen met al zijn gewrichten en heeft huid over op de buik.
Je ziet elk spiertje lopen van bbr is hier geen sprake mijn onderarm is even zwaar of zijn twee bovenarmen samen, zijn benen mogen hier wel gezien worden.

Een maat van mij zit op vetpercentage van 4,6 op 2jaar tijd.
Dit is volledig natuurlijk bereikt, eet bijna niets meer en heeft zijn zinnen gezet op enkel cardio min 2uur per dag en dit iedere dag! Krijgt wel stillaan problemen met al zijn gewrichten en heeft huid over op de buik.
Je ziet elk spiertje lopen van bbr is hier geen sprake mijn onderarm is even zwaar of zijn twee bovenarmen samen, zijn benen mogen hier wel gezien worden.
Waarom wil hij dat??

3% is naturel te bereiken. gewoon wedstrijd droog

gezien bij een maatje van me. gort droog!!

Terug
Naar boven