- Waardering
- 220
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 89kg
Welk vetpercentage is naturel haalbaar zonder te veel spier te verliezen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat vraag ik me ook af, maar ik heb bij 33% bf zichtbare buikspieren![]()
hahaha gemeten door de weegschaal.

Op een ander forum was een jongen die naturel op 4,8% stond, dit heeft hij gedaan met behulp van IF
Als je het echt niet mooi meer vind zou ik ff een kleine cut doen tussendoor. Je bent geen bodybuilder om er slechts 2 maanden per jaar goed uit te zien is mijn mening...Ik zit in dubio. Ik maak nog goede gains, nog geen jaar bezig nu. Maar ik sta nu op een 15,6% inclusief buikje en ik voel me redelijk vet. Dus doorbulken tot voorjaar en dan flink cutten, of nu een kleine cut tussendoor![]()
op een ander forum was een jongen die naturel op 4,8% stond, dit heeft hij gedaan met behulp van if
Op een ander forum was een jongen die naturel op 4,8% stond, dit heeft hij gedaan met behulp van IF
Verschilt per persoon.
Denk dat 6% wel haalbaar is met perfecte voeding/training/cardio
intermittent fastingIF=intermediate fasting, veel over te vinden op het forum.
Waarom wil hij dat??Een maat van mij zit op vetpercentage van 4,6 op 2jaar tijd.
Dit is volledig natuurlijk bereikt, eet bijna niets meer en heeft zijn zinnen gezet op enkel cardio min 2uur per dag en dit iedere dag! Krijgt wel stillaan problemen met al zijn gewrichten en heeft huid over op de buik.
Je ziet elk spiertje lopen van bbr is hier geen sprake mijn onderarm is even zwaar of zijn twee bovenarmen samen, zijn benen mogen hier wel gezien worden.