Fitness Seller

Minimal, Deep House, Tech-House & Techno

lekker schijfke ja tractor

Idd gast, ZALIGE set!! Ik vraag men eigen af waar ik belgië zo een feestjes zijn........

Idd gast, ZALIGE set!! Ik vraag men eigen af waar ik belgië zo een feestjes zijn........

Er is 3 maandelijks een editie van Kozzmozz in de vooruit in Gent, altijd heel erg vet en grote namen in de line up. Volgende editie is 22 maart. 3 mei heb je ook opnieuw Fade In Festival in Tour&Taxis in Brussel, van de organisatoren van het bekende Time Warp, ook een heel vet feest.

• Like
Waarderingen: SynQ
Er is 3 maandelijks een editie van Kozzmozz in de vooruit in Gent, altijd heel erg vet en grote namen in de line up. Volgende editie is 22 maart. 3 mei heb je ook opnieuw Fade In Festival in Tour&Taxis in Brussel, van de organisatoren van het bekende Time Warp, ook een heel vet feest.

Hertz, Kissinger, Lucid, Mayhem, vaak ook een stage op Fenix. Deze namen organiseren er toch enkele per jaar in Antwerpen.

Thx thx :) Ik woon 20minuten van Antwerpen maar weet er kwa uitgaansmogelijkheden eigenlijk weinig zijn. Nu weet ik al wat meer :cool:
De meeste van die dingen zijn blijkbaar te doen in petrolclub antwerpen?
Der staat minimum 16j en indien jonger dan 16j in het bijzijn van een volwassenen?? Is dat een kindercreshe ofzo?

Laatst bewerkt:
Thx thx :) Ik woon 20minuten van Antwerpen maar weet er kwa uitgaansmogelijkheden eigenlijk weinig zijn. Nu weet ik al wat meer :cool:
De meeste van die dingen zijn blijkbaar te doen in petrolclub antwerpen?
Der staat minimum 16j en indien jonger dan 16j in het bijzijn van een volwassenen?? Is dat een kindercreshe ofzo?

Soms in petrolclub ja. Het is geen discotheek a la noxx. Er worden ook optredens gehouden soms, dus vandaar dat bijzijn van volwassenen vermoed ik. Is mijn favo keet door de sfeer en relaxheid.

Soms in petrolclub ja. Het is geen discotheek a la noxx. Er worden ook optredens gehouden soms, dus vandaar dat bijzijn van volwassenen vermoed ik. Is mijn favo keet door de sfeer en relaxheid.

Welke ketens ken je nog zoal in het antwerpse als ik vragen mag?

Welke ketens ken je nog zoal in het antwerpse als ik vragen mag?

Ik hou niet van discotheken. Onvoorspelbare muziek en daar knap ik op af. Ik ga liever naar een bepaalde gig waar ik weet wie komt draaien.
Maar ehm, noxx cafedanvers rednblue larocca ... je vind vast een completere lijst op het internet.

Petrol kindercreche, lol

Daar ziede op de technoavonden echt wat figuren rondlopen ze :D Fijne locatie wel.

---------- Toegevoegd om 23:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:25 ----------

Dikke plaat weer:

http://www.youtube.com/watch?v=95z1XHTV_Gs

Ik hou niet van discotheken. Onvoorspelbare muziek en daar knap ik op af. Ik ga liever naar een bepaalde gig waar ik weet wie komt draaien.
Maar ehm, noxx cafedanvers rednblue larocca ... je vind vast een completere lijst op het internet.

Je houd niet van discotheken, maar je noemt enkel maar discotheken op nu? :D
Noxx zit vol 16jarige en VOL marrokanen, turken, whatever...
Caféd'anvers is goed maar super klein.
Rednblue is een homo keet....
Larocca is een dikke nekken keet. Ik woon er bijna naast...

Kbedoelde meer adresjes in antwerpen stad zelf. Wat zijn daar zoal goeie adresjes waar ze regelmatig goeie shit organiseren?

Je houd niet van discotheken, maar je noemt enkel maar discotheken op nu? :D
Noxx zit vol 16jarige en VOL marrokanen, turken, whatever...
Caféd'anvers is goed maar super klein.
Rednblue is een homo keet....
Larocca is een dikke nekken keet. Ik woon er bijna naast...

Kbedoelde meer adresjes in antwerpen stad zelf. Wat zijn daar zoal goeie adresjes waar ze regelmatig goeie shit organiseren?

Het enige waar ik mee akkoord ga is Noxx..
Voor de rest zijt ge duidelijk nog niet al te veel weggeweest in die discotheken vrees ik.
CDA: bangelijk op zaterdagen, zeker wanneer deze georganiseerd worden door Labyrinth productions (kolsch, tale of us, tube & berger,..) maar kan idd wat druk zijn, who cares, heeft ook zen charmes als er sfeer is

R&b: homo keet op zaterdag, donderdag hja mss ook wel haha

Larocca Sunday Revolutions zijn wel de betere feesjes.. Enkele namen: Jamie Jones, Infinity Ink, Solomun, vorige maand nog Joris Voorn (ging er over!). Larocca is toch wel 1 vd beste discotheken in Belgie, en kwa dikke nekken gehalte vind ik da best enorm meevallen, die blijven toch altijd rond hun tafeltje hangen.. Who cares

Nu hebde op donderdag ook "club baroque", schijnt ook house en minimal te spelen maar amper volk..

Magic is ook een chille keet, veel house feesjes ook (infinity ink, solomun,..)

---------- Toegevoegd om 14:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:43 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=wc3QQMGhwDI

Terug
Naar boven