JesseUTG
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 24
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
- Boss Axis, Solee, Olivier Weiter en Innervisions DJ's als Peter Worgull, Dixon, Ame, Konstantin Sibold, Mano le Tough hebben ook vaak dikke sets.Ben momenteel echt helemaal gek van dit nummer. Echt kwaliteit gewoon. Pure klasse.
http://www.youtube.com/watch?v=qOtZmsfREY8
Was je erbij in Toffler laatst? Zie toevallig dat je uit Rdam komt haha
Helaas niet. Had al wat anders staan. Maar gelukkig wel naar Skream geweest. Was ook heel vet. Jij wel geweest? Hoorde dat het echt magistraal was.
. Was idd superdik als ik de verhalen moet geloven!Nee ook niet, ben niet zo'n Toffler fan maar toen ik de verhalen hoorde had ik meteen spijt. Was idd superdik als ik de verhalen moet geloven!
Ik luister nu voor de zoveelste keer de door Tractortje geplaatste set; 'De bruine Arie Boomsma - Situps en Tandbleek'
Heeft iemand nog meer van dit soort setjes? Of waar moet ik precies op zoeken? Onder welk genre schaart dit?
Deep house?
Helaas niet. Had al wat anders staan. Maar gelukkig wel naar Skream geweest. Was ook heel vet. Jij wel geweest? Hoorde dat het echt magistraal was.

Hoezo geen Toffler fan? Wel vaak in Perron te vinden dan?
Maar pak de laatste maanden liever eens in de 3/4 weken een groot feest dan elk weekend een kleintje. Maar as zaterdag ben ik er weer te vinden.