Fitness Seller

Minimal, Deep House, Tech-House & Techno

Hij kan echt niet draaien. Maar zijn platen zijn altijd fantastisch. Ik stond vorig jaar op Valhalla kneiterwaus bij hem en ik heb echt m'n beste avond ooit gehad. Van die fucking diepe dromerige techno.

Vind deze mix toch aardig lekker. Had al veel van zijn setjes geluisterd en allemaal wat meer van hetzelfde. Vandaar ook niet wezen kijken. Achteraf was het toch wel lekker.

Max Cooper komt weer met een heerlijk spacende techno track. Wat een baas deze vent.
https://soundcloud.com/max-cooper/eve-with-alex-banks-quotient-66

Ik heb hem gezien op lowlands met Emergence show. Toegegeven het was 4 uur smiddags dus niet het ideale party moment. Vanzelfsprekend had ik wel een party drug mix in mijn systeem, preventief, je weet nooit waar je terecht komt en dan wil je niet nog uur moeten wachten voordat eea in hakt. Desalniettemin vond ik het niet zo boeiend. Het was me toch echt wat te experimenteel. Misschien als ik een camping stoel in de bravo had kunnen zetten en wat keta zou nemen ik onwijs uit mijn naad zou zijn gegaan en 'het kwartje was gevallen'.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.485
Ik heb hem gezien op lowlands met Emergence show. Toegegeven het was 4 uur smiddags dus niet het ideale party moment. Vanzelfsprekend had ik wel een party drug mix in mijn systeem, preventief, je weet nooit waar je terecht komt en dan wil je niet nog uur moeten wachten voordat eea in hakt. Desalniettemin vond ik het niet zo boeiend. Het was me toch echt wat te experimenteel. Misschien als ik een camping stoel in de bravo had kunnen zetten en wat keta zou nemen ik onwijs uit mijn naad zou zijn gegaan en 'het kwartje was gevallen'.

Preventief drugsgebruik kan ik niet anders dan volledig goedkeuren. Wat ik met vlagen te zien krijg heb je de lowlands traditie hoogwaardig voortgezet. Zelf heb ik Emergence gezien in de paradiso, vond het fantastisch. Ontzettend experimenteel, maar kan veel genieten van de creativiteit. Die lijn keta kan ik je overigens van harte aanraden.

Wat een vreselijke bazentrack.

edit: f**k hij is nog beter dan ik dacht. man man man.

Dat die Youtube embeds meteen in de posts staan betekent echt een wederopstanding van dit topic. Echt top dat nieuwe forum.

• Like
Waarderingen: DrX
Post deze nog maar een keer:

Tchami over 2 weken eindelijk eens live zien tijdens ADE :D

Heb bovenstaande set al zo'n 100 keer geluisterd denk ik.

Fijn dat er terug youtube clips te zien zijn in het topic zelf

JEZUS. Roth gaat deze echt erg vinden. Mdma rillingen door je sluitspier.

Afgelopen dagen heeft deze minstens 4x per dag opgestaan ofzo. Echt genieten

Aanstekelijk deuntje van begin tot einde

Lekkere bass

Al ontelbare keren afgespeeld, evenals zijn ander materiaal, maar het blijft toch 1 vd beste techno producers van het moment imo. 6 november komt er weer een nieuw album van hem uit.

Benieuwd

Deze ADE naar pleinvrees feestje geweest. Wat een bazenfeesten zijn dat. Echt waar, pleinvrees is de shit. En het was een heerlijk uptempo feest, met als afsluiter Boris de man. Ik ben volgens moj nog nooit zo uit mijn naad gegaan als op deze set. Dik geluid en heel de zaal ging loos. Aanradertje:

• Like
Waarderingen: kane
Lekker man. Ben nu een setje van de beste man aan het luisteren van Soundcloud. Klinkt goed!

Boris Brejcha is echt fucking aan.

Terug
Naar boven