XXL Nutrition

Minimal, Deep House, Tech-House & Techno

Ja ik had er nooit echt naar geluisterd. Dus op de ine-up stond al Worakls, wat ik normaal beetje te happy trance vind, en wel Adana Twins, wat in mijn ervaring al wat beetje relaxed en hip is.

Allebei deze DJ's draaide verbazingwekkend uptempo, iets wat ik kan waarderen. Worakls helemaal geen hitjes etc, gewoon lekker knallen. Toen laatste 75 minuten kwam deze gast nog even knallen. Dat was wel even een wtf momentje, ten positieve. Zijn tempo is perfect om goed op te knallen.

Ja ik had er nooit echt naar geluisterd. Dus op de ine-up stond al Worakls, wat ik normaal beetje te happy trance vind, en wel Adana Twins, wat in mijn ervaring al wat beetje relaxed en hip is.

Allebei deze DJ's draaide verbazingwekkend uptempo, iets wat ik kan waarderen. Worakls helemaal geen hitjes etc, gewoon lekker knallen. Toen laatste 75 minuten kwam deze gast nog even knallen. Dat was wel even een wtf momentje, ten positieve. Zijn tempo is perfect om goed op te knallen.

Voordeel is ook dat hij niet van die achterlijke Speedy J teringherrie draait, maar wat diepere techno op een goed BPM om helemaal uit je pan te gaan. Ik vind hem ook fucking goed.

Voordeel is ook dat hij niet van die achterlijke Speedy J teringherrie draait, maar wat diepere techno op een goed BPM om helemaal uit je pan te gaan. Ik vind hem ook fucking goed.

Zeer zeker, groot deel van de set met handen in de lucht door genracht, of furieus dansend. Ik ben zelf btw ook groot Speedy J fan dus dat kan ik ook waarderen. Ik heb zelfs het idee dat als je een nieuwe set van speedy j zoekt het niet zo veel verschilt qua bpm. De beats van Brejcha hebben echt een goede dans vibe en vanwege toch wat melodie etc is het onmogelijk stil staan.

Was wel grappig want het was ook Awakenings in de westergas afgelopem donderdag. Pleinvrees was om 5 uur af en awake duurde tot 8. Was echt al jaar of 5 niet meer op awake geweest dus zijn we naar de westergas gefiets. Mochten voor 15e/persoon naar binnen. Daar was het drumcode. Wat een contrast. Galmhal in de westergas. Was drumcode, dus dat is echt droog stampen. Het volk daar is ook goed achteruit gegaan zeg. Alleen maar buitenlanders, gare gasten, 'tokkies', kutsfeer. Vond dat vroeger wel vet daar maar is echt alleen uitschot wat er komt zo lijkt het.

True, die maken het ene pareltje na het andere imo. Welke producers volg jij nog van dichtbij op?

God zij dank ben ik niet de enige Techno liefhebber hier.. Techno is mijn leven!

Zocht deze toch al wel efkes

:heart::heart:

Turmstrasse erg lekker. Al ben ik er toch wel over uit dat ik live echt uptempo muziek nodig heb. Een goede umpfh en kick op juist bpm. Dan ben ik over het algemeen het meest in mijn nopjes. Dat gecombineerd met melancholische tot zwaarmoedig/duistere melodielijnen doet het het beste.

De stoomtrein techno is natuurlijk altijd lekker.

• Like
Waarderingen: kane
True, die maken het ene pareltje na het andere imo. Welke producers volg jij nog van dichtbij op?

Echt heel veel. Maar een kleine greep uit het rijtje: Mano le Tough, Tim Green, Doctor Dru, Musumeci, Guy Mantzur, Guy J, Dominik Eulberg, Joris Delacroix, Hot Since 82, Adam Beyer, Gabriel Ananda, Maceo Plex, Andre Crom en ook wat Nederlands gasten als Olivier Weiter, Eelke Kleijn, Miss Melera, Arjuna Schiks en Malbetrieb.

• Like
Waarderingen: kane
Turmstrasse erg lekker. Al ben ik er toch wel over uit dat ik live echt uptempo muziek nodig heb. Een goede umpfh en kick op juist bpm. Dan ben ik over het algemeen het meest in mijn nopjes. Dat gecombineerd met melancholische tot zwaarmoedig/duistere melodielijnen doet het het beste.

De stoomtrein techno is natuurlijk altijd lekker.
In een donkere club mag het wat meer uptempo zijn inderdaad, maar voor thuis is dit de ultieme chill muziek voor mij.

Echt heel veel. Maar een kleine greep uit het rijtje: Mano le Tough, Tim Green, Doctor Dru, Musumeci, Guy Mantzur, Guy J, Dominik Eulberg, Joris Delacroix, Hot Since 82, Adam Beyer, Gabriel Ananda, Maceo Plex, Andre Crom en ook wat Nederlands gasten als Olivier Weiter, Eelke Kleijn, Miss Melera, Arjuna Schiks en Malbetrieb.
Stevige lijst. Morgen eens een paar nog van checken, thx.

Bangelijk nummer:

Deze viel wel lekker op ADE, vooral omdat ik het orgineel koning vind:

Die opbouw richting 3:32, hnnng :heart:

Excuses aan de buren alvast

Lekker

Bam!! Klinkt al wel bangelijk. Straks eens kijken achter het volledige album :)

Terug
Naar boven