XXL Nutrition

Minister Donner is z'n hersens kwijt

Bezoekers in topic

Venetian

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
23 mrt 2006

De minister waarschuwt voor een gewelddadige confrontatie met jonge moslims. Donner zou graag zien dat in Nederland iemand als Abou Jahjah, leider van de Arabisch-Europese Liga, in de Tweede Kamer kwam. "Hij blijft binnen de grenzen van de wet en functioneert als bliksemafleider voor de onlustgevoelens onder jonge moslims."

Sorry maar abou Jahjah dat is een terrorist é.. iedereen weet dat hier.
Een opstoker van jawelste maar zelf blijft hij altijd achter de schermen.
Hij schrijft soms ook colums ( vreemd genoeg in het engels; hebben die geen hekel aan alles waar engels wordt gesproken? ) waar hij op de westerse machten ( ons dus ) spugt & dat het zwaard van Allah ons allemaal in stukjes gaat kappen.

Hij zal nooit zonder zin bodyguards opt straat lopen .. Waarschijnlijk zelf van die fundamentalistische gekken..
nen echten psychopaat dus.. Jongens toch die hele moslim cultuur is uit de hand aan het lopen. Allé toch die gekken die de koran misbruiken om geweld & vernieling te zaaien.
& dan hebt ge nog van die idioten die zoiets stimuleren
Everybody take a chill pill.. T'is dat allemaal niet waard

Laatst bewerkt:

MightyDuck

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
21 dec 2003
Let op: binnen deze eeuw krijgen we ook hier dit soort wantoestanden.

En weet je wat ik me nou afvraag? Denken die bewindslieden met hun baard en tulband nou dat de gewone mens daar béter van wordt. Door muziek af te schaffen en heel de dag uit de Koran voor te lezen.

Wát moeten wij daar nou voor voordeel aan hebben. Zijn wij een beter mens als we over 100 jaar, nadat Islamitische extremisten voetje voor voetje de Westelijke wereld hebben veroverd, als schapen achter elkaar aan beginnen te lopen als de megafoons door heel de stad Koranverzen blèren. Precies met de voetjes in de maat en heel de tijd lispelend van 'malahahalla malahahalla'.

Het idee wat ik daarbij krijg is een soort visioen over een duistere sektarische maatschappij waarin hele volksstammen geindoctrineerd worden en tot het einde toe slaafs het welzijn van de almachtige leiders bespoedigen. Leiders die eeuwig in de clinch liggen met onvermijdelijke rebbelerende groeperingen en inquisities starten tegen het gewone volk op grond van verdenkingen van rebellie om nog maar eens wat voorbeelden te kunnen stellen van 'wat er gebeurt als je niet goed luistert naar de oppermachtigen'.

Situaties met nog grotere haat, verdeeldheid en slagvelden ten gevolge, met als eindproduct dat de wereld een afgebrande troosteloze omgeving is waarin de overblijvenden van de zoveelste oorlog zich in alle kommer en kwel nogmaals kunnen bedenken dat geloof en vertrouwen nog altijd vanuit het diepste des mens zelf komt. :)

Dat moest ik ff kwijt. Excuse me voor de bump.

Naar boven