XXL Nutrition

Nieuws Ministers willen forse salaris verhoging...

En terecht, voor zo'n pokkebaan zou ik ook zwaar betaald willen worden. Dat jullie vmbo klantjes nou voor een duppie per uur ijzer moeten draaien, though luck maar ga niet je jaloezie botvieren op de mannen die dit land overeind houden. stop met surfen naar geensT en ga wat doen met je leven!

-1
wat voor nuttigs doen die klojos nou, beetje discusseren, zogenaamd beleid maken waarvoor ze allerlei ambtenaren in dienst hebben.

Laatst bewerkt:
Ach ja als minister de banken redden en zelf maar een fooitje betaald krijgen is best wel een lachertje natuurlijk. Die toplieden van de banken lopen weg met tig miljoen aan bonussen terwijl ze de bank naar de klote hebben geholpen en degenen die adequaat ingrijpt pakt nog niet eens per jaar wat veel van die gasten per maand vangen.

Politici kan je tenminste nog afrekenen op hun beleid, kleptocraten zijn nergens op af te rekenen.

Jij moet helemaal niks zeggen, parasiet!!! Als jij nou eens gewoon je schulden terugbetaald. Dieven als jou hebben we helemaal niks aan!

Heb je alweer werk of moet je vrouw je nog steeds onderhouden?

Kansloos.

ten eerste ben ik geen parasiet, maar slachtoffer van die k*tbanken die met hun mooie praatjes, mensen in armoe, krediet verschaffen.........zodat ze het dubbele bedrag terug mogen betalen!
:mad:

ten tweede moet jij gewoon je bek houden, als jet het niet bevalt dan kijk je toch gewoon een andere kant op...........door gasten zoals jij wordt de maatschappij alleen maar slechter.

vingertje wijzen naar anderen.........nee, daar wordt je een beter mens van!

ik vind je een kl***zak!
:D
(dat lucht op....)

ten eerste ben ik geen parasiet, maar slachtoffer van die k*tbanken die met hun mooie praatjes, mensen in armoe, krediet verschaffen.........zodat ze het dubbele bedrag terug mogen betalen!
:mad:

ten tweede moet jij gewoon je bek houden, als jet het niet bevalt dan kijk je toch gewoon een andere kant op...........door gasten zoals jij wordt de maatschappij alleen maar slechter.

vingertje wijzen naar anderen.........nee, daar wordt je een beter mens van!

ik vind je een kl***zak!
:D
(dat lucht op....)

:roflol: je ownt jezelf zo hard he klussie, maar dat geeft niet hoor. Blijf maar lekker wijzen met je vingertje, oe het is allemaal de schuld van de bank, uiteindelijk is het allemaal jou verantwoordelijkheid en geld / producten (af)nemen van mensen en het dan niet terugbetalen is nog steeds diefstal hoor. Terecht dat je het dubbele bedrag terug moet betalen (ooit van rente gehoord :D) zou het driedubbele mogen zijn van mij.

Eli mag ik een dollar? kan ik nog een big mac kopen. alsjeblieffffft

:roflol: je ownt jezelf zo hard he klussie, maar dat geeft niet hoor. Blijf maar lekker wijzen met je vingertje, oe het is allemaal de schuld van de bank, uiteindelijk is het allemaal jou verantwoordelijkheid en geld / producten (af)nemen van mensen en het dan niet terugbetalen is nog steeds diefstal hoor. Terecht dat je het dubbele bedrag terug moet betalen (ooit van rente gehoord :D) zou het driedubbele mogen zijn van mij.

Eli mag ik een dollar? kan ik nog een big mac kopen. alsjeblieffffft

je handtekening spreekt voor zich...............egoist!

"i could save the world............if i care"

;)

Hopen dat ze snel een kogel vangen.

je handtekening spreekt voor zich...............egoist!

"i could save the world............if i care"

;)

Ow ow, ik ben weer grappig geweest, hmm welke smily zal ik nu eens gebruiken deze: ;) of deze misschien ;) of toch liever deze ;) hmm lastig hoor. en nu zit de punttoets ook nog vast op mijn toetsenbord............................................................................

blijft kansloos

En ik egoistisch? denk aan al de gezinnen en bedrijven die in de problemen zijn gekomen omdat JIJ ZE NIET BETAALD HEBT. Nee dat is lekker aan de mede mens denken...

kansloos

En terecht, voor zo'n pokkebaan zou ik ook zwaar betaald willen worden. Dat jullie vmbo klantjes nou voor een duppie per uur ijzer moeten draaien, though luck maar ga niet je jaloezie botvieren op de mannen die dit land overeind houden. stop met surfen naar geensT en ga wat doen met je leven!
Omg dit is teveel :roflol:

:roflol:

Misschien geen minister worden dan? Mannen die dit land overeind houden? :roflol: Ten eerste zitten der geen mannen in de tweede kamer, en ten tweede houden ze dit land niet overeind.

Land overeind houden ? wat dacht je van afbreken.

En ik egoistisch? denk aan al de gezinnen en bedrijven die in de problemen zijn gekomen omdat JIJ ZE NIET BETAALD HEBT. Nee dat is lekker aan de mede mens denken...

kansloos

nogmaals

ik heb geen schulden bij gezinnen of bedrijven, slechts bij banken die makkelijk die paar eurootjes kunnen missen, wanneer je ziet hoeveel van dat geld naar de bancaire top wordt gesluisd.....
:rolleyes:

bovendien ben ik alweer een tijdje aan het solliciteren om in NL of Belgie aan het werk te kunnen komen, dus beticht me niet van vluchten voor mijn problemen.

Ben het er mee eens dat ze betrekkelijk weinig verdienen maar kan me ook voorstellen dat dit niet het goede moment is om dit weer eens aan te kaarten.

• Topic Starter Topic Starter
Toch weer typisch dat alle links geörienteerde forumleden de ministers verdedigen en voor een salaris verhoging zijn....

Terug
Naar boven