AndroidHealthClinic

Nieuws Ministers willen forse salaris verhoging...

Noem je Macb nu links? Oei nu gaat ie boos worden...

:eek:

ik vind een salarisverhoging voor ministers nou niet zo een schande ofzo, wat wel schande is, is als ze ZELF een verhoging eisen, maar deze weer tegen werken in het bedrijfsleven. (wat links dus wel doet)

Ik ben het wel eens met het feit dat de ministers ivm sommige topmannen in het bedrijfsleven veel te weinig verdienen en ben ook van mening dat ze meer zouden mogen verdienen mits ze hun werk goed deden en daar ook op afgerekend zouden kunnen worden.. maar in dit geval is de timing niet goed.. niet het beste moment om dit in het nieuws te brengen.. als iedereen zijn riem strakker moet aantrekken komen hun met dit aan hehehe...

Nee jij hebt veel bijgedragen, nou goed, je hebt een paar wegen bestraat, da's ook best belangrijk. Bedankt nog daarvoor :thumbup:

Oh broeder, haha. Probeer je te zeggen dat stratenmakers minderwaardig zijn ofzo? Applaus wat je bereikt hebt hoor, geweldig!

r*tard. :rolleyes:

Lijkt me vrij logisch. Voor een k*tsalaris krijg je k*t mensen. Mensen die geschikt zijn voor een ministerspost kunnen veel meer in het bedrijfsleven verdienen. Al zou ik graag minister willen worden:), van sport;)

Laatst bewerkt door een moderator:
neem aan dat ze ook belasting betalen he ;)

Die kloothommels moeten stoppen met zeiken als ze zonodig meer willen verdienen gaan ze maar het bedrijfsleven in genoeg mensen die meer bekwaam zijn dan dat stel malloten om hun functie uit te voeren.

Die kloothommels moeten stoppen met zeiken als ze zonodig meer willen verdienen gaan ze maar het bedrijfsleven in genoeg mensen die meer bekwaam zijn dan dat stel malloten om hun functie uit te voeren.

Nou nee, mensen die meer bekwaam zijn verdienen in het bedrijfsleven het veelvoudige. Die hoeven niet zo nodig vanuit hun idealisme een functie in de politiek op zich te nemen. Met hogere salarissen zouden getalenteerde mensen uit het bedrijfsleven wellicht juist geïnteresseerd raken.

Ik wil ook wel salarisverhoging. Die tien procent vind ik een goed begin!

ik wil ook.

Ik vind het nog erger wat Johan Cruyff krijgt per analyse bij de Champions League : 55.000 Euro per keer, dat betalen ook de belastingbetalers.

Ze willen meer betaald krijgen voor het naar de kloten helpen van dit land..

Ik moet de politiek in :o

De politiek is de enige plaats in heel de wereld waar je absoluut geen enkel diploma of vereiste hoeft te hebben en toch massa's geld kan verdienen zonder iets positiefs te doen. Integendeel, sommigen helpen het land nog meer naar de klote.

Terug
Naar boven