MuscleMeat

MinusL Kwark voedingswaarde ?

nlajay

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m68
Massa
87kg
Zoals de titel al vermeld. Ik kan dit niet vinden op de website of google. Mabey i suck, maar goed misschien dat iemand mij et alsnog kan vertellen.

tis 200gr

en wat zijn de

kcal
eiwit
vet
khdr

Alvast bedankt!

O p.s weet iemand hoe je kwark lekker kan maken zonder dat je er suikers of vet ingooit ? gooide er eerst lading aan limonade siroop erdoor heen, das bijna pure suiker :P

Staat t niet gewoon op t bakje?

En hoe je kwark lekkerder maakt is chocolade muesli kopen. Muesli geeft je de KH, chocolade geeft je suiker/vet.

• Topic Starter Topic Starter
Thx mark, maar heb em nog niet gekocht ben voeding schema aan het maken en moet kijken wat ik er allemaal ga in proppen. Nog even voor informatie, ik kan geen lactose of gluten hebben. Dus chocolade muesli zit vak vol met dat :) Maar thx walter leuk grapje. Die kwark is anders dan andere kwarken vandaar mijn vraag

Niet janken en vreten.
Anders wat honing, maar kwark 'lekker' maken is voor fags, wordt vanzelf lekker

Wat ik s avonds altijd doe is bevroren fruit b.v. aardbei, in de blender gooien (wel goede blender met stand voor ijsklontjes anders help je je blender naar de eeuwige jachtvelden). Fruit blenden, dan kwark erbij met een flinke scheut melk en blenden op de smoothie stand met fruit naar keuze (kiwi banaan etc.) en als laatste aardbeien whey erbij.

Whey mix ik er met de hand doorheen omdat iemand me ooit verteld heeft dat de eiwit moleculen kapot gaan in de blender door de warmte. Ik geloof hem maar ;-|

Serieus godenvoedsel, kan er nu al zin in krijgen!

honing of kaneel

Thx voor info !

Als je geen lactose kan hebben lijkt kwark me niet de beste optie toch?

Daarom minusL Is lactose vrij :)

Ah dat wist ik niet, koek- en speculaaskruiden vind ik ook altijd lekker er doorheen!

ik vond kwark eerst ook niet zo lekker, was gewoon hap slok weg.
zoals wij in onze 'beulen'-groepswattsapp allemaal zeggen: Je moet gewoon eten.
eerst trek je een vies gezicht bij elke hap, en nu heb ik binnen een halve minuut me portie kwark op en vind ik heb nog lekker ook!
en anders zou je er kaneel bij kunnen doen, hoor ik ook veel goeds over
en kwark is vaak gewoon 9-11gram eiwit, en normaliter hoort het gewoon op de verpakking te staan.

Zoals de titel al vermeld. Ik kan dit niet vinden op de website of google. Mabey i suck, maar goed misschien dat iemand mij et alsnog kan vertellen.

tis 200gr

en wat zijn de

kcal
eiwit
vet
khdr

zie verpakking

Alvast bedankt!

O p.s weet iemand hoe je kwark lekker kan maken zonder dat je er suikers of vet ingooit ? gooide er eerst lading aan limonade siroop erdoor heen, das bijna pure suiker :P

slimpie

persoonlijk vind ik een handje rozijnen al voldoende. geeft me ook wat te kauwen.

Haha goed gezien! Zelf niet doorgehad! Geen idee hoeveel ze kosten. Ik ga ze zaterdag halen!

Terug
Naar boven