MuscleMeat

Mirin teeth?

Bezoekers in dit topic

Situation

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
20 mei 2010
Berichten
2.353
Waardering
145
Heeft iemand van jullie ervaring met tanden bleken? Of iets dat werkt wat je in de winkel kan kopen?
w9tdsw.jpg
 
In amerika doet echt iedereen het. Zat van mijn vrienden lopen een uurtje rond met zo'n strip op hun tanden voordat we op stap gaan. Een klein beetje verschil zie je wel. Een heel klein beetje.
 
ik poets mn tanden van kleins af aan heel goed en ze zijn fonkelwit. U jelly?
 
In amerika doet echt iedereen het. Zat van mijn vrienden lopen een uurtje rond met zo'n strip op hun tanden voordat we op stap gaan. Een klein beetje verschil zie je wel. Een heel klein beetje.

Houdt dat dan een avond aan ofzo?

---------- Post toegevoegd Sat 13 Aug 2011 om 20:11 ----------

ik poets mn tanden van kleins af aan heel goed en ze zijn fonkelwit. U jelly?

Ik poets ze vaak maar 1 keer per dag. Savonds geen zin mn bed uit te gaan meestal.
 
Houdt dat dan een avond aan ofzo?

---------- Post toegevoegd Sat 13 Aug 2011 om 20:11 ----------



Ik poets ze vaak maar 1 keer per dag. Savonds geen zin mn bed uit te gaan meestal.

je moet ze ook voordat je in bed gaat poetsen
 
heb ooit eens zo een tandenstick gekocht van pearl drops werkte voor geen meter.
Echt bleken weet ik niet en vind ik erg prijzig , vraag elk half jaar altijd aan mondhygieniste voor behandeling met polijsten van mn gebit
 
Houdt dat dan een avond aan ofzo?

---------- Post toegevoegd Sat 13 Aug 2011 om 20:11 ----------



Ik poets ze vaak maar 1 keer per dag. Savonds geen zin mn bed uit te gaan meestal.

yeah, u jelly!
 
ik poets mn tanden van kleins af aan heel goed en ze zijn fonkelwit. U jelly?
+1, snap echt niet wat voor probleem dat is. Die 6 minuten die het kost op een hele dag om een schone bek en witte tanden te krijgen.. En mensen maar vragen aan mij waarom mijn tanden zo ''wit'' zijn :rolleyes:
 
+1, snap echt niet wat voor probleem dat is. Die 6 minuten die het kost op een hele dag om een schone bek en witte tanden te krijgen.. En mensen maar vragen aan mij waarom mijn tanden zo ''wit'' zijn :rolleyes:

ik poets in supersaiyanmode (3min- per dag:cool:)
u jelly?
 
Bek houwe Hoody, en geef mn karma terug.
Gewoon je bek poetsen en niet naar neppe kunst mongoloïde opties speuren! Denk je dat ik zo ''blij'' ben met een kunstbeen :mad:
 
Gewoon je bek poetsen en niet naar neppe kunst mongoloïde opties speuren! Denk je dat ik zo ''blij'' ben met een kunstbeenvoet :mad:

fixed;)

wat zeg je na je besnijdenis? "ik heb geen derde been meer"?
 
Gewoon je bek poetsen en niet naar neppe kunst mongoloïde opties speuren! Denk je dat ik zo ''blij'' ben met een kunstbeen :mad:

Nep is in tegenwoordig, voel je gezegend mijn zoon.
 
Vraag het anders even aan de dog whiiiisperer.

Cesar-Millan1.jpg
 
Zelf goed poetsen en bij de tandarts langs gaan ;)
Die heeft zo een superkrachtige boor met een keigoede borstelkop en een knalwitte tandpasta.
Als je daar buiten komt moet iedereen die jou passeerd zijn/haar zonnebril opzetten :cool:
 
Heeft iemand van jullie ervaring met tanden bleken? Of iets dat werkt wat je in de winkel kan kopen?
w9tdsw.jpg

Leuk hoor...

Het verkapte kijk-mij-toch-sneaky- toch -een-topic-over zyzz-openen-topic

---------- Post toegevoegd Sat 13 Aug 2011 om 23:07 ----------

Vraag het anders even aan de dog whiiiisperer.

http://www.topnews.in/files/images/Cesar-Millan1.jpg


Echt ****ing lelijk, staat totaal niet op zo'n oude kop EEEEuuuwuwww
 
Back
Naar boven