XXL Nutrition

Mishandeling student (22) in winkelcentrum Zuidplein

En dit is natuurlijk ook totaal niet te vergelijken met hoe ene gevecht in het openbaar eraan toegaat, daar ga je niet eerst 5 lowkicks geven om ervoor te zorgen dat je tegenstander z'n dekking laat zakken. (alsof er in die situaties uberhaupt dekking wordt gehouden)

Alsof je dekking in een straatgevechstraatgevecht ineens waardeloos is :roflol:

Als jij weet hoe he een hoek blokt ben je al over de helft voor de overwinning

Gelukkig is die gast zwaarder dan jou :roflol:
Midget+bodybuilder35JsL.jpg

Alsof je dekking in een straatgevechstraatgevecht ineens waardeloos is :roflol:

Als jij weet hoe he een hoek blokt ben je al over de helft voor de overwinning

ik ben daar wel benieuwd naar, heb nog nooit op straat hoeven te knokken, enkel in dojo. Ben benieuwd wat er met mijn skills gebeurd als ik alcohol gedronken heb en tegenover een random idiot sta

ik ben daar wel benieuwd naar, heb nog nooit op straat hoeven te knokken, enkel in dojo. Ben benieuwd wat er met mijn skills gebeurd als ik alcohol gedronken heb en tegenover een random idiot sta
waarscheinlijk zie je dan two random idiots knokken

Alcohol is inderdaad wel deadly :p
Anyways, als je beide gezopen hebt zul je dan wel weer een voordeel hebben.

Drink een paar pinten voor je de dojo ingaat volgende keer?

Beste bodybuilders!

Zie hier exclusieve beelden van ons gerespecteerde forum-member Weightboy
Kijk eens hoe zijn zeer gevorderde martial-arts skills te pas komen in dit 2 vs 1 gevecht! Respect bro!

http://www.youtube.com/watch?v=-9F_oxTwHgg

ik kan dat filmpje niet zien :(

Terug
Naar boven