AndroidHealthClinic

miss domme vraag

Anoniem_1998

Novice
uitgeschakeld
Waardering
0
Ik wou gewoon weten, is het de bedoeling dat je bijkomt per dag, of dat je afvalt? Ik ga voor krachttraining dus ik moet groeien. Ik veronderstel dan dat ik moet bijkomen? met men schema kom ik 67 gr bij per dag. Is dit goed of niet?

thx

Domme vragen bestaan niet.

Maar ooow wat probeer jij het:roflol:

Ja je moet aankomen als je kracht/massatraining doet.

Hoe kom je aan die 67 gram per dag?
Maar dat is dus goed.

Hahahahahahaha

Serieus antwoord::Ja tuurlijk is het goed om bij te komen. Spiermasa weegt zwaarder dan vet btw, dus mocht je tegelijk spiermassa willen aankomen en vet verliezen (is bijna alleen als beginner mogelijk) moet je daar rekening mee houden.

Met men voedingsschema, ik weet dat het maar een domme vraag was, maar ik ben nog maar twee weken bezig en weet er dus zo goed als niets vanaf

Ach, vragen is goed. Zonder te vragen kom je nergens. :)

Als je groter (breder) wilt worden, betekent dat dat je meer spiermassa opbouwt... Je laat je spieren groeien dus het is logisch dat je dan zwaarder wordt.

Niemand is alwetend, maar ga eens even in de voedingssectie lezen. Je zal direct een stuk wijzer zijn.;)

oh die belgen zijn zo grappig man hahhaa

Hahahahahahaha

Serieus antwoord::Ja tuurlijk is het goed om bij te komen. Spiermasa weegt zwaarder dan vet btw, dus mocht je tegelijk spiermassa willen aankomen en vet verliezen (is bijna alleen als beginner mogelijk) moet je daar rekening mee houden.

Hoeveel weegt 1 kg spieren en hoeveel weegt 1 kg vet dan ???

Je bedoelt neem ik aan dat vet een grotere dichtheid heeft dan spieren ?:mier:

haha deze vraag is niet dom, maar ronduit achterlijk :roflol:

Ik wou gewoon weten, is het de bedoeling dat je bijkomt per dag, of dat je afvalt? Ik ga voor krachttraining dus ik moet groeien. Ik veronderstel dan dat ik moet bijkomen? met men schema kom ik 67 gr bij per dag. Is dit goed of niet?

thx

lol sorry maar ik blijf lachen monster post

hier wat negatieve karma om het af te leren.

• Topic Starter Topic Starter
vind het eigenlijk wel maar raar van julie dat julie reactie op een vraag zo belachelijk is. Als je mij gewoon niet kan antwoorden waarom moet je me dan zonodig belachelijk gaan maken. Leuk verwijten naar je hoofd te krijgen als je maar iets vraagt.

vind het eigenlijk wel maar raar van julie dat julie reactie op een vraag zo belachelijk is. Als je mij gewoon niet kan antwoorden waarom moet je me dan zonodig belachelijk gaan maken. Leuk verwijten naar je hoofd te krijgen als je maar iets vraagt.

per dag kijken wat je bijhoudt dat werkt niet dan maak je jezelf alleen maar gek als je een dag niet bent bijgekomen bv.
kijk gewoon om de week op dezelfde dag en ongeveer zelfde tijdstip eens hoeveel je bent bijgekomen.
als je goed bezig bent kun je volgens mij 0,5 KG spiermassa gainen in 1 week tijd.

Terug
Naar boven