MuscleMeat

Miss weet iemand een leuke toevoeging...

melvin1981

Competitive Bodybuilder
Waardering
69
Lengte
1m87
Massa
98kg
Vetpercentage
7%
Goeie dag
Ik ben nu al weer n tijdje test only(500mg)bezig en twijfel hoe nu verder...
Ben nu n jaartje bezig en wil nu eens kijken of bold Miss bij mij werkt.
Had er altijd weinig vertrouwen in door de verhalen en ervaringen van mensen om me heen maar ik wil nu toch wel eens zien wat het bij mij doet...
Ik zat te denken aan:
Test 1000
Bold 1200

Weekje of 15...

Miss weet iemand n leuke toevoeging voor extra massa!!!
Ben van plan ongeveer maart te beginnen zodat ik juni weer vol op kan gaan cutten...

Tren is GEEN optie!!!
Ook wil ik geen orals.

Iemand een idee wat ik kan toevoegen?
Of gewoon zo houden?

Alvast bedankt!

Goeie dag
Ik ben nu al weer n tijdje test only(500mg)bezig en twijfel hoe nu verder...
Ben nu n jaartje bezig en wil nu eens kijken of bold Miss bij mij werkt.
Had er altijd weinig vertrouwen in door de verhalen en ervaringen van mensen om me heen maar ik wil nu toch wel eens zien wat het bij mij doet...
Ik zat te denken aan:
Test 1000
Bold 1200

Weekje of 15...

Miss weet iemand n leuke toevoeging voor extra massa!!!
Ben van plan ongeveer maart te beginnen zodat ik juni weer vol op kan gaan cutten...

Tren is GEEN optie!!!
Ook wil ik geen orals.

Iemand een idee wat ik kan toevoegen?
Of gewoon zo houden?

Alvast bedankt!
ik zou ipv bold ,mast e op 600 pakken samen met 1 gram test
gaat je meer opbrengen dan de bold

• Topic Starter Topic Starter
ik zou ipv bold ,mast e op 600 pakken samen met 1 gram test
gaat je meer opbrengen dan de bold

Heb op 750 test met 600 mast gezeten maar kwa massa deed me dat niet veel...
Dan nog beter test only op 1000mg.
Bold leek me wel handig aangezien je eetlust toe neemt.
Eerder had ik bij 5500 kcal nog honger tussen door...
Maar het laatste half jaar word eten steeds moeilijker in grote hoeveelheden.
Zitten dagen tussen dat het super gaat...maar helaas ook heel vaak dat ik een van m'n 9 maaltijden over sla...

prima massa kuur tog zo....nog proviron ernaast laten lopen?

prima massa kuur tog zo....nog proviron ernaast laten lopen?

Nope... Ik vind de werking van provi zwaar over overdreven!
Mocht ik meer vocht vast gaan houden dan wenselijk pak ik er wel 100/200 mast bij...
Maar ben niet van plan om boven de 10% uit te gaan komen dus denk niet dat vocht n probleem gaat worden.

Lekker zo houden bro.

Ja dacht ik eigenlijk ook al...
In het begin lijkt het of er ontzettend veel verschillende middelen zijn...
Maar als je ze allemaal hebt geprobeerd blijkt dat er eigenlijk maar 'n paar zijn die voor jou werken...
Tren trek ik geestelijk erg slecht...
Winny kan m'n maag niet tegen...
Dboll is puur vocht...
Primo is te zwak en te duur...zeker ten opzichten van mast!

Dus mocht bold m voor mij niet worden word het test dk en mast!
En hgh Wil ik ooit nog eens mee beginnen... Alleen vind ik dat je het dan ook meteen goed moet doen... En dat is op dit moment helaas ff te duur voor me :(

ik zou gezegd hebben tren maar aangezien dit geen optie is voor jou,zou ik boldenone laten meedraaien op 600 of 800 mg, krijg je een gezonde eetlust van en veel energie om te trainen. mocht ik de tren ook niet trekken zou ik ook op bold overstappen.en als dit geen optie voor u is kan je altijd eens ultradrive proberen(zelf nog nie gebruikt maar wel al veel goeds over gehoord)

Laatst bewerkt:
Als je toch zo droog staat kan je ook wel deca erbij nemen.
Ik weet dat mensen nu gaan zeiken over vocht, maar dat valt wel mee.

Zeker als je zoveel doet als melvin:D

---------- Post added 10 February 2012 at 08:37 ----------

waarom trouwens geen insuline dan?

van bold veel trainingsenergie?
vind het eerder een "ik ben superlui'-effect hebben

Waarom zit je dan al lang op 500 test melvin? Een bridge kan je het niet echt noemen:P en na een week of acht is de groei er wel uit...

Misschien een idee om eerst even 8 weekjes op 125 test 100/200 primo te gaan zitten?

Heb je zelf 8 weken 1750mg test + 700mg mast genomen en ben sinds 3 weken overgegaan op 825mg test + 700mg + 700mg deca en het gaat weer behoorlijk lekker moet ik zeggen.

je hebt niet gebridged tussendoor?

Waarom zit je dan al lang op 500 test melvin? Een bridge kan je het niet echt noemen:P en na een week of acht is de groei er wel uit...

Mijn plan was om lang te kuren...dus ben begonnen met test op 250 constant en daar bij telkens af te wisselen...
Eerst test primo
Toen test primo en dk
Toen test primo
Toen test mast
Toen test mast tren en ben met test naar 500 gegaan
Dit heb ik n aantal malen herhaald...soms alleen test mast soms met tren(voor zo lang ik het trok)
En heb gespeeld met de hoeveel heden...heb mast op 1000 gehad icm test op 750.(libido probleem dus snel mee gestopt)
Inmiddels heb ik met m'n test op 1000 gezeten en vind ik 500 prettiger om op terug te gaan dan 250...
Snap ook niet wat de reden zou zijn om op 250 te gaan ipv 500 (IN MIJN GEVAL)
Plat is plat!!!

Insuline wil ik niet te snel mee beginnen ...maat van me deed dit en boekte er weinig resultaat mee...al moet ik zeggen dat bij hem de rek er ook wel behoorlijk uit is( maatje meer dan ik )en is dus nu met hgh begonnen...

Laatst bewerkt:
Eerste voorstel lijkt me echt lekker bro! Maatje van me heeft die cycle al eens gedaan en hij was echt aangenaam verrast!

Snap ook niet wat de reden zou zijn om op 250 te gaan ipv 500 (IN MIJN GEVAL) Plat is plat!!!

ik stelde 125 mg voor ;) Heeft niets met axis te maken, maar puur dat je lichaam en receptoren een beetje tot rust komt en daardoor de volgende aanval weer beter aanslaat..

Terug
Naar boven