MuscleMeat

Miss weet iemand een leuke toevoeging...

• Topic Starter Topic Starter
ik stelde 125 mg voor ;) Heeft niets met axis te maken, maar puur dat je lichaam en receptoren een beetje tot rust komt en daardoor de volgende aanval weer beter aanslaat..

Lichaam heeft weinig te lijden van test en dat receptoren verhaal gaat er bij mij ook niet echt in.
Op 125mg zitten de meeste mensen na 3 dagen onder eigen aanmaak ,
Laat staan na n week.

Lichaam heeft weinig te lijden van test en dat receptoren verhaal gaat er bij mij ook niet echt in.
Laat staan na n week.

Is voor jezelf even aankijken hoe je waarden zijn door de week genomen.
Bij mij is het na het zetten 32 mmol en eind van de week 12 mmol dus is prima te doen.

Als je bij de normale dosering van 100mg per week echt veel lagere waarden hebt dan is nog meer testosteron erbij zetten misschien niet eens de oplossing.
Ik denk dat je dan moet kijken hoe erg je lichaam testosteron tot oestrogeen metaboliseert.

Laat staan na n week.

Bij elke exogene aas worden je enzymen van cytochroom P450 constant belast. En de werking van je receptoren wordt beinvloed.

Bij elke exogene aas worden je enzymen van cytochroom P450 constant belast. En de werking van je receptoren wordt beinvloed.

Sorry ik zei het niet helemaal goed...ik geloof niet dat receptoren vol kunnen zitten zoals wel eens beweerd word...

Heb niet lang geleden een test 500 bold 800 gedaan gedurende 20 weken en was er wel tevreden over, alleen heb ik wel lang nog niet zoveel ervaring als jij.
Bold zijn de meningen uiteraard uiterst verdeeld: energie vs lui, vreetbuien of totaal niet, meer vasculariteit of net niet,... zoals je zegt: proberen en zien wat het geeft.

Er zijn inderdaad enorm veel soorten roids maar ik heb voor mezelf ook al uitgemaakt dat ik geen orals wil en ook geen 19-nors.
Blijven dus test, primo, bold en winstrol over zo ongeveer.

Heb een test only gehad, een test - bold en binnekort een test-primo. Wel jammer dat primo tegen viel bij jou, ik verwacht er wel wat van, heb nog nooit een DHT gehad.

Maar eerst vrouwtje zwanger krijgen... Voor diegenen die het interesseert: 4 maand na men 20 weken test-bold zijn men zwemmers ("nog steeds" of "terug", is de vraag) van topkwaliteit. :)

Als je nou met je 'brdige' bezig bent, raak je dan niks van je gewonnen massa kwijt?
Je blijft immers ON. Of zit dat anders op een lagere dosis?

Heb niet lang geleden een test 500 bold 800 gedaan gedurende 20 weken en was er wel tevreden over, alleen heb ik wel lang nog niet zoveel ervaring als jij.
Bold zijn de meningen uiteraard uiterst verdeeld: energie vs lui, vreetbuien of totaal niet, meer vasculariteit of net niet,... zoals je zegt: proberen en zien wat het geeft.

Er zijn inderdaad enorm veel soorten roids maar ik heb voor mezelf ook al uitgemaakt dat ik geen orals wil en ook geen 19-nors.
Blijven dus test, primo, bold en winstrol over zo ongeveer.

Heb een test only gehad, een test - bold en binnekort een test-primo. Wel jammer dat primo tegen viel bij jou, ik verwacht er wel wat van, heb nog nooit een DHT gehad.

Maar eerst vrouwtje zwanger krijgen... Voor diegenen die het interesseert: 4 maand na men 20 weken test-bold zijn men zwemmers ("nog steeds" of "terug", is de vraag) van topkwaliteit. :)

Vergeet mast niet!!!
Mijn favoriet!
Primo is te duur te zwak en te laag gedoseerd(kan niet hoger dan 100mg per ml)
Primo begon pas op 600mg iets te doen bij mij...dan zit je dus al op 6 ml + je test.
Eigenlijk zou ik als ik ooit nog primo zou willen gaan gebruiken 1000 willen zetten.
Maar 10ml van dat spul elke week weer er in duwen +test word 3 x prikken :(
Waarom geen dk als ik vragen mag?
Slechte ervaring mee?

---------- Post toegevoegd Mon 13 Feb 2012 om 01:10 ----------

Als je nou met je 'brdige' bezig bent, raak je dan niks van je gewonnen massa kwijt?
Je blijft immers ON. Of zit dat anders op een lagere dosis?

Nee eigenlijk (bijna)geen terug val...
Voeding aan passen op het moment en dingen als cardio dan juist wel of niet doen afhankelijk van je doel...

Heb zelf 14 weken bold gedaan .. Was er niet zo tevreden van..

Beter Mast indd..

Primo ben ik wel tevreden over geweest, maar had het wel hoog gedoseerd, like you said .. Wel duur dan :D

Sorry ik zei het niet helemaal goed...ik geloof niet dat receptoren vol kunnen zitten zoals wel eens beweerd word...

Je hebt maar een aantal receptoren in je lichaam en afhankelijk van het aantal androgenen in je lichaam zullen deze vermeerderen (beperkt weliswaar). Dus vanaf een bepaalde hoeveelheid zullen de androgenen geen receptoren meer hebben en hechten aan enzymen en SHBG specifiek.

SHBG verhoogd zowiezo ook al bij meer androgenen en oestrogenen. Evenwicht, dat is wat het lichaam constant naar werkt. En na 6 tot 8 weken gaat de aanmaak van bepaalde hormonen die spieropbouw tegengaan zo hoog komen dat spiergroei zeer minimaal is.

Laatst bewerkt:
Vergeet mast niet!!!
Mijn favoriet!
Primo is te duur te zwak en te laag gedoseerd(kan niet hoger dan 100mg per ml)
Primo begon pas op 600mg iets te doen bij mij...dan zit je dus al op 6 ml + je test.
Eigenlijk zou ik als ik ooit nog primo zou willen gaan gebruiken 1000 willen zetten.
Maar 10ml van dat spul elke week weer er in duwen +test word 3 x prikken :(
Waarom geen dk als ik vragen mag?
Slechte ervaring mee?

---------- Post toegevoegd Mon 13 Feb 2012 om 01:10 ----------

Nee eigenlijk (bijna)geen terug val...
Voeding aan passen op het moment en dingen als cardio dan juist wel of niet doen afhankelijk van je doel...

Nee, heb nog geen tren en deka gehad tot nu toe. Tren wil ik niet wegens te heftig/sides en deka wegens onderdukking/opspoorbaarheid/herstel.
Deze info heb ik uiteraard slechts gelezen en misschien valt het allemaal wel mee als ik het zelf eens probeer, maar ik hoop echt dat primo (of anders masteron) gaat meevallen, dan zie ik mezelf in de toekomst een bulkkuurtje doen van een 8-tal weken in de winter op pakweg 750 test. En dan in de late lente een test/primo voor 12 weken en that's it. Meer hoeft eigenlijk niet voor mij, ben niet echt op zoek naar de brute massa genre 100+kg (ben 1m80 en "al" 31) Ik hou gewoon van het "on"-gevoel van test en die twee kuurtjes zijn een leuke ondersteuning om een heel jaar gemotiveerd te blijven trainen en eten.

Hoe zit het met de sides bij jou van Masteron? Meer dan primo? Haaruitval? Acne?

Terug
Naar boven