AndroidHealthClinic

Misschien een beetje depressief

martie

Ripped Bodybuilder
Waardering
2
Ik heb ongeveer sinds een half jaar dat ik vervelende en goede tijden heb, de ene keer ben ik heel blij, wil opeens weer druk bezig gaan met fitness veel eten etc vind dat ik een mooi fysiek heb. maar na een paar uur of soms dagen voel ik me gewoon niet meer goed in mijn vel. ik denk dat mensen mij niet mogen, geen zin meer in fitness en eten ... ik vind mijn fysiek waardeloos en voel mij gewoon niet goed.

Ik vind dat het een beetje de symptomen heeft van depressie maar ik ben nog maar 17 jaar en dat is veelste jong.

Ik wil hier graag wat tegen doen want als ik dit nog zoveel jaar moet volhouden .... krijg ik het wel heel erg zwaar in mijn leven denk ik.

Laatst bewerkt:
Laat dit een stimulans zijn voor de bb dicipline.
Mocht het echt vervelend worden probeer eens st. janskruit.

• Topic Starter Topic Starter
Gouwetonny zei:
Laat dit een stimulans zijn voor de bb dicipline.
Mocht het echt vervelend worden probeer eens st. janskruit.

Dit heeft eigenlijk niks te maken met het fitnessen, op school vinden mensen mij de ene keer ook slecht gestemd en de andere keer vinden ze mij weer heel erg vrolijk. Als ik zo'n slechte dag heb dan heb ik ook altijd wel een keer tramelant met iemand .. zowel op school als thuis.

en je kan natuurlijk begrijpen dat naast conflicten dat het ook tenkoste gaat van fitnessen.

Je zit nog in de pupertijd, je hormoonhuishouding fluctueerd behoorlijk. Up en downs horen er in die periode gewoon bij. Maak je niet tedruk, hoe meer je er op gaat letten of je er bewust van wordt hoe moeilijker je jezelf het maakt.

Tsja ik denk dat ik wel weet waar je het over hebt:cool:
Gelukkig heb ik er met trainen meestal geen last van,maar verder...:rolleyes:

Een ding kan ik je wel vertellen:je moet niet naar een psycholoog gaan ofzo,daar wordt het alleen maar erger van:rolleyes:
(Hoe weet ik dat toch?Laten we zeggen uit betrouwbare bron:p )

Waarschijnlijk is het enige wat helpt tegen dat gevoel in blijven gaan en vaak ook iets nuttigs gaan doen,hoewel je daar dan dus net geen zin in hebt:p

In ieder geval blijven trainen!!!:D

Bedankt voor de reacties, maar in trainen zelf heb ik altijd wel zin eigenlijk, maar ik bedoel ... het eten ... soms ben ik gewoon zo teleurgesteld op zo'n dipdag dat ik denk "schijt"

martie zei:
Bedankt voor de reacties, maar in trainen zelf heb ik altijd wel zin eigenlijk, maar ik bedoel ... het eten ... soms ben ik gewoon zo teleurgesteld op zo'n dipdag dat ik denk "schijt"

Juist aan dat gevoel moet je schijt hebben. Het is pure discipline. Heb jij het in je om groot te worden? WIL je groot worden? Dan zal je af en toe dingen moeten doen tegen je zin in.

Het hoort gewoon bij je leeftijd om af en toe even down te zijn. Mocht het echt de overhand krijgen, kun je wel het beste met je dokter overleggen. Er zijn genoeg mensen die echt depressief zijn, maar prima kunnen leven met bijvoorbeeld Seroxat.

zoek een vriendin en neuk een beetje, voel je top

Miss Deadlift zei:
Een ding kan ik je wel vertellen:je moet niet naar een psycholoog gaan ofzo,daar wordt het alleen maar erger van:rolleyes:
(Hoe weet ik dat toch?Laten we zeggen uit betrouwbare bron:p )

Vind ik een beetje een slecht advies. Voor de één kan het werken voor de ander weer helemaal niet. De ene psycholoog is ook niet de andere en datzelfde geld voor de klachten van clienten.

Ik zou zelf nooit iemand afraden naar een psycholoog te gaan, wie ben ik om dat te bepalen en vooral afgaand van een berichtje op het internet. In dit geval, wat ik eigenlijk ook niet kan inschatten, lijkt het erop dat het meer een hormonale kwestie kan zijn in verband met je leeftijd. Daartegenoverstaand is het ook weer zo dat manisch depressievelingen van 40 dat ook al waren op hun 17e..

Extreme stemmingswisselingen is een kenmerk van depressiviteit maar is ook kenmerkend voor mensen in jou leeftijdsgroep (van puber naar adolecent).

Ik zou je aanraden om eens met je dokter te gaan praten, die zal de ernst beter kunnen inschatten en zal je een gepaste behandeling voorschrijven.

misschien moet ik idd een vriendin zoeken, maar als ik dan denk ik echt van.. welk meisje wil nou iemand met zo'n k*t fysiek..

Een aantal punten die een grote rol kunnen spelen en waar je dus ook aan kunt werken:

* hoe is het met je sociale leven gesteld?
* gebruik je drugs?
* sport je nog buiten BB?

Daarnaast raad ik je aan om zoveel mogelijk aandacht aan je uiterlijk - zowel gezicht als lichaam - te besteden. Hoe beter je jezelf er uit vindt zien, hoe beter je in je vel zult zit. Dus laat bulken voorlopig even zitten als dat je zelfbeeld vermindert en ga gewoonweg voor een laag vet percentage. Koop wat leuke kleren, ga een keer onder de zonnebank etc...

Of een psycholoog verder iets voor je kan betekenen weet ik niet, daar heb ik geen ervaring mee. Ook antidepressiva heb ik zelf niet gebruikt, ik heb echter wel van iemand gehoord dat zijn ervaringen hier heel slecht meer waren en dat hij er al op heel korte termijn mee gestopt was, omdat de situatie alleen maar verslechterde.

Buffster zei:
Een aantal punten die een grote rol kunnen spelen en waar je dus ook aan kunt werken:

* gebruik je drugs?

Daarnaast raad ik je aan om zoveel mogelijk aandacht aan je uiterlijk - zowel gezicht als lichaam - te besteden. Hoe beter je jezelf er uit vindt zien, hoe beter je in je vel zult zit. Dus laat bulken voorlopig even zitten als dat je zelfbeeld vermindert en ga gewoonweg voor een laag vet percentage. Koop wat leuke kleren, ga een keer onder de zonnebank etc...

Of een psycholoog verder iets voor je kan betekenen weet ik niet, daar heb ik geen ervaring mee. Ook antidepressiva heb ik zelf niet gebruikt, ik heb echter wel van iemand gehoord dat zijn ervaringen hier heel slecht meer waren en dat hij er al op heel korte termijn mee gestopt was, omdat de situatie alleen maar verslechterde.

Met toeval had ik die gedachte ook al in mijn hoofd en ben ik er ook al een tijdje mee bezig. Mijn huid word steeds zuiverder en bruin was ik al behoorlijk. Leuke kleren heb ik ook wel :P.

Maar ondanks dat ben ik nog niet tevreden, ik ben best smal en het grootste punt waar ik zo mee zit.. is dat mijn bovenrug bol is en mn onderrug juist hol .. en ik baal daar toch zo erg van he...

of je wordt gothic?

pff je bent niet de enige die dat probleem heeft hoor kerel. ik heb sinds enkele dagen ook weer een hevige dip en ik heb ook geen zin om te trainen en als ik aan eten denk dan gaat er ook wat door men hoofd zoals 'schijt aan eten' . ik denk dat het door het weer komt , het is zo saai als je buite nix kunt gaan doen , hele dag binne zitten want je wilt geen regen op je kop krijgen. als de zomer er is dan zal men stemming wel snel omslaan hoor ! dan lig ik lekker met men reet aan een zwembad met men vriendin langs me te genieten van de zon en de aandacht ! :cool:

dus brooo trust me het gaat wel over , gewoon de moed niet opgeven of je komt er nog dieper in te zitten ( en ik spreek uit ervaring ) greetz

Kerel iedereen heeft dit wel eens... Dat is normaal!
Het lijkt nog niet niet eens op een depressie.. maak je geen zorgen.. komt allemaal wel goed

Damn ik vind dit echt abnormaal om te lezen.

Ik zou zo willen ruilen.

Blessurevrij

EN GVD KEI HARD KNALLUUUUUUUUUUUUUUH

GEWOON WAAR JE ZEGT ZO VAN TOT DE DOOD.

Buffster zei:

* gebruik je drugs?

Hmz, in het leven wordt je toch niet gelukkig van je uiterlijk. Goed in je vel zitten door bvb leuke kleren en een bruine huid is enkel een verdoezeling. Geluk komt van diep in jezelf en niet door de dingen die je doet, hebt of meemaakt. Zo denk ik er toch over.

Terug
Naar boven