AndroidHealthClinic

Misschien een beetje depressief

Spirit16 zei:
Damn ik vind dit echt abnormaal om te lezen.

Ik zou zo willen ruilen.

Blessurevrij

EN GVD KEI HARD KNALLUUUUUUUUUUUUUUH

GEWOON WAAR JE ZEGT ZO VAN TOT DE DOOD.

ben ik de enige die deze zin niet snapt ?

Every man has his demons.

Je bent nog jong en zult nog veel ergere dingen meemaken, laat dit je sterken.

Over een goed of slecht fysiek zit vooral tussen je oren. BBers in het algemeen zijn niet snel tevreden over zichzelf en zien meestal alleen de minpunten. In realiteit valt het allemaal wel mee.

Laatst bewerkt:
Zolang je geen lichamelijke klachten hebt, is relativeren niet zo moeilijk lijkt me..

Miss Deadlift zei:
Een ding kan ik je wel vertellen:je moet niet naar een psycholoog gaan ofzo,daar wordt het alleen maar erger van:rolleyes:
(Hoe weet ik dat toch?Laten we zeggen uit betrouwbare bron:p )
Waaaazig kind :cool:

Advies: niet teveel in blijven hangen. Je zit zoals iemand al eerder zei nog middenin de pubertijd. Iedereen voelt zich wel eens k*t, so what. Niemand heeft gezegd dat je je altijd top moet voelen. ;)
Dus ipv 'ik voel me k*t, jezus wat voel ik me k*t, ik voel me zooooo k*t, waarom voel ik me nou zo k*t, het is zo k*t dat ik me zo k*t voel enzokunjenogurendoorgaan -->>....'
Gewoon tegen jezelf zeggen 'ik voel me k*t, dat is k*t maar gaat vanzelf weer over'.

Verder lekker zwaar doortrainen, dan ga je je sowieso beter voelen vanwege de vrijgekomen endorfine :)

x D.

- Slaap je genoeg? (ik kan nml ook eeeeeerg chagrijnig worden als ik dagen slecht slaap door stress e.d.)
- Heb je genoeg ontspanning?
- Zie je je vrienden vaak?

Zijn allemaal dingen die er bij mij voor zorgen dat ik sommige dagen echt klote vind en geen **** aan..

Tja, wat is wijsheid. Je bent 17 en zit midden in je pubertijd, een leeftijd waarin bijna iedereen knokt met zichzelf of met z’n omgeving. Het ene moment heb je een up, het volgende moment een down, het hoort er allemaal bij.

Toch zit het geheim in jezelf, daar moet je het zoeken. Je kunt je afvragen of de mensen je mogen, geloof me dat doen ze, maak je daar maar niet druk om. Lusteloos, geen zin in eten, je fysiek niet in orde vinden zijn allemaal zaken die je meemaakt in ‘’the spur of the moment’’. Probeer je er over heen te zetten en geniet van de mooie dingen om je heen. Een cliché, ik weet het maar het werkt echt.

Als je moeite hebt met je fysiek, werk daar dan langzaam aan. Geloof me, iedereen die hier ‘’groot’’ is heeft daar hard en lang aan moeten werken, ik zelf ben al 6 jaar druk bezig om het e.e.a.. te bereiken en dat kost bloed zweet en tranen en tevreden zijn we maar zelden Je bent 17 jaar en dat is een mooie leeftijd, praat met mensen hier hoe je je fysiek kunt aanpakken en als je het de tijd geeft zul je zien dat ook jij zal groeien.

Kom op, schouders eronder en geloof in jezelf. Er komt een dag dat je zelfvertrouwen terug is en je met een glimlach op deze periode terug kijkt. Voor nu heel veel succes en ga ervoor! :thumb:

grz

Dani zei:
Vooruit ik zal proberen het wat duidelijker uit te leggen.
Als je naar een psycholoog gaat zal deze je altijd in een hokje willen stoppen.Dat is gewoon iets wat ze leren op hun opleiding dus ze doen het in principe allemaal,hoewel ze het liever anders zullen omschrijven.En als je dan eenmaal in een hokje ingedeeld bent kun je alles doen en zeggen maar ze zullen het zo interpreteren dat je in hun hokje blijft passen.Onafhankelijk van wat ze verder voor je proberen te betekenen is dat opzich al zo irritant dat je alleen al daardoor depressief zou kunnen worden.
Uiteraard is dit wel wat generaliserend maar verreweg de meesten zijn gewoon zo.Om een uitzondering tegen te komen moet je gewoon ontzettend veel geluk hebben.

Voor de rest was de post van Dani zo slecht nog niet.Maar deze vond ik nog beter:
confiance zei:
Tja, wat is wijsheid. Je bent 17 en zit midden in je pubertijd, een leeftijd waarin bijna iedereen knokt met zichzelf of met z’n omgeving. Het ene moment heb je een up, het volgende moment een down, het hoort er allemaal bij.

Toch zit het geheim in jezelf, daar moet je het zoeken. Je kunt je afvragen of de mensen je mogen, geloof me dat doen ze, maak je daar maar niet druk om. Lusteloos, geen zin in eten, je fysiek niet in orde vinden zijn allemaal zaken die je meemaakt in ‘’the spur of the moment’’. Probeer je er over heen te zetten en geniet van de mooie dingen om je heen. Een cliché, ik weet het maar het werkt echt.

Als je moeite hebt met je fysiek, werk daar dan langzaam aan. Geloof me, iedereen die hier ‘’groot’’ is heeft daar hard en lang aan moeten werken, ik zelf ben al 6 jaar druk bezig om het e.e.a.. te bereiken en dat kost bloed zweet en tranen en tevreden zijn we maar zelden Je bent 17 jaar en dat is een mooie leeftijd, praat met mensen hier hoe je je fysiek kunt aanpakken en als je het de tijd geeft zul je zien dat ook jij zal groeien.

Kom op, schouders eronder en geloof in jezelf. Er komt een dag dat je zelfvertrouwen terug is en je met een glimlach op deze periode terug kijkt. Voor nu heel veel succes en ga ervoor! :thumb:

grz
Dat is nou een goede post!Heb ik zelf ook nog wat aan alleen jammer dat ik geen 17 meer ben;)

Miss Deadlift zei:
Dat is nou een goede post!Heb ik zelf ook nog wat aan alleen jammer dat ik geen 17 meer ben;)

Ach, jou voordeel is dat je je nog 17 voelt......en als je op die periode terug kijkt kun je toch ook alleen maar glimlachen. We voelden ons raar en deden raar..........dat heet volwassen worden. ;)

Laatst bewerkt:
Inderdaad, het komt in sommige posts al een beetje naar voren:

je zou natuurlijk kunnen kijken naar alles wat er niet zo leuk is, je zegt het zelf al, je rug, daar ben je niet zo tevreden over. Het is wel jouw rug, het hoort bij jou.

Misschien heb je wel heel mooie ogen, je bent gezond, een sterke jonge vrouw, die krachtig genoeg is om te sporten en daar ook energie voor heeft.
Kijk naar die dingen die je wel gelukkig maken.

Er is maar 1 iemand die jou gelukkig kan maken en dat ben jezelf.
Het leven is mooi iets, haal maar eens diep adem en besef hoe mooi het is.

Succes!

Ik zit zelf ook weer in een dipje. Ik wordt er binnenkort 20 dusja.
Ik denk dat ik geen aantrek heb en geen succes bij de vrouwen, ondertussen al een goeie jaar 'n half vrijgezel zonder enig iets van affectie, dat maakt het lastig. Terwijl ik weet dat ik niet echt lelijk ben ook. Maar sommige keren denk je dan wel anders en zo ja. foert.
Dan nog es schouderproblemen die erbij komen en denken dat het zal gedaan zijn en ik moet geopereerd worden en ja.

Een vriendin doet er veel aan hoor denk ik. Een stimulans en iets om je aan vast te houden. Maarja vindt er eerst ene he:s

Een schouder probleem? Tsja je zal maar 20 worden.

kijk eens om je heen man, aids, kanker, noem maar op wat voor ernstige problemen, die zouden maar wat graag ruilen met jouw schouderprobleem. Wees blij dat je er met een operatie vanaf ben en daarna weer vrolijk verder kunt.

Hoe denk jij een leuke meid te vinden, als je zelf zo een negatieve instelling hebt. Die meid is ook op zoek naar een vent die haar kan steunen in eventueel zware tijden en haar op kan beuren als ze zelf niet zo happy is.

Kom op zeg, leef en geniet.

Martie, probeer je te focussen op de positieve dingen. Wat je bijvoorbeeld kan doen is het volgende:
Schrijf elke avond voor je naar bed ga, een lijstje met 10 dingen van die dag waar je trots op bent (of je nu zin hebt of niet, je moet!). Maakt niet uit wat, als het er maar 10 zijn. Bijvoorbeeld:
1. Ik stond vanmorgen op tijd op.
2. Ik heb mijn squatoefening helemaal afgerond.
3. Ik heb een halfuurtje extra met de hond buiten gewandeld.
4. Ik heb mijn oma gebeld.
5. ...

Als je heel erg negatief bent over je lichaam, kan je bovenstaande lijst aangepast ook toepassen. Schrijf dan elke avond een lijst van 10 punten over je lichaam waar je blij mee bent. Bijvoorbeeld:
1. Ik heb een mooie huis.
2. Mijn kleine teentjes zijn schattig.
3. Ik heb een mooi zomers kleurtje.
4. Mijn knie doet nu minder pijn bij het squatten.
5. ...

Probeer dit eens een weekje en kijk of je je dan beter voelt.

Succes!

ga anders een tijdje in een derde wereld land wonen waar mensen echte probelemen hebben. Mensen daar zijn alleen maar bezig te overleven en hebben geen tijd voor een dipje...pff kijk eens hoe goed je het hier hebt..al die zogenaamde depressieve mensen hier???

steebz zei:
ga anders een tijdje in een derde wereld land wonen waar mensen echte probelemen hebben. Mensen daar zijn alleen maar bezig te overleven en hebben geen tijd voor een dipje...pff kijk eens hoe goed je het hier hebt..al die zogenaamde depressieve mensen hier???

Tja, je zou er depressief van worden.....;)

steebz zei:

Wat een flauwe k*topmerking!
Ben jij ook zo'n gast die bij een ongeluk gaat kijken?
'ja, inderdaad je been ligt eraf! maar wat miet je nu? in iraq vliegen de benen om je oren! dus nie janken!!' en vrolijk loopt steebz weer verder...

Daar zit dus niemand op te wachten, daarbij hoe lang heb jij daar gewoond?
Ik denk nog geen dag, dus je weet niet waar je over lult. Mensen daar zijn bezig met overleven.... hahaha ja ze nken zich te pletter daar. daarom zijn ze minder depressief.

Wat betreft een MOTIVEREND woordje naar de topic starter:
Je bent 17, je hormonen gieren door je lijf. Ik zou zeggen, doe tegen je dipje wat ze ook in de derde wereld landen doen... neuk! ;)

steebz zei:

mensen die in welvarende landen wonen kunnen evengoed depressief zijn hoor.

Het heeft uiteindelijk vaak gewoon een biologische oorzaak.
(tekorten aan bepaalde neurotransmitters bijvoorbeeld)

• Topic Starter Topic Starter
he bedankt allemaal!.. en oja.. IK BEN GEEN VROUW HAHAHAHA :p

Maar over mn rug, ik heb gisteren een afspraak gemaakt bij mensendieck voor mijn rug zij helpt mij om van mn kromming af te komen. dus dat is wel heel erg fijn.

Verder zal ik gewoon weer hard trainen, en proberen goed te eten ...

Brander zei:
Wat een flauwe k*topmerking!
Ben jij ook zo'n gast die bij een ongeluk gaat kijken?
'ja, inderdaad je been ligt eraf! maar wat miet je nu? in iraq vliegen de benen om je oren! dus nie janken!!' en vrolijk loopt steebz weer verder...

Daar zit dus niemand op te wachten, daarbij hoe lang heb jij daar gewoond?
Ik denk nog geen dag, dus je weet niet waar je over lult. Mensen daar zijn bezig met overleven.... hahaha ja ze nken zich te pletter daar. daarom zijn ze minder depressief.

Wat betreft een MOTIVEREND woordje naar de topic starter:
Je bent 17, je hormonen gieren door je lijf. Ik zou zeggen, doe tegen je dipje wat ze ook in de derde wereld landen doen... neuk! ;)

Valt wel mee hoor, ik ben verscheidene landen geweest waar zware armoede heerst, en ik moet zeggen dat vaak als ik depri ben om iets onbenulligs die dingen weer voor me geest haal en me dan gelijk weer een stuk beter voel dat ik het zo goed heb en niet zo erg zou moeten klagen

confiance zei:

grz
Prachtig geschreven!
Karma man

Deze stukje ga ik opslaan!:D

Terug
Naar boven