XXL Nutrition

Misschien een beetje depressief

Uhu, maar ben al een goed iets meer of een jaar bezig ze met bodybuilding. Ondertussen een 10 kg al bijgekomen. Ik stop er ook niet mee. Als je de meeste hoord is het van ja zolang getraint, da gestopt en nu ben ik weer terug bezig en zo, ik wil blijven gaan!

Wat je zegt van dat vrouwen toch altijd op een goed gebouwd lichaam vallen. Kweet niet, mss om op te geilen of in hun diepe fantasiën, maar ik zie meestal pannelatjes lopen met een schone vrouw, en al beginnen de meeste te zeggen dat mijn spiermassa nu al bijna teveel begint te worden.

Tis gelijk of ze een goed gebouwde echte man niet meer appreciëren.

Kweet van mezelf, dat ik een sociaal en vriendelijk persoon ben om mee te praten. Maar eens het erop aankomt om een slag te slaan bij een meisje keer ik terug in mezelf, klap ik toe, en ist te laat om eraan te beginnen.

Je moet je negatieve gedachtes proberen om te buigen in positieve, je gaat er al bij voorbaat van uit dat je verliest of niet interessant bent of bij de dames geen schijn van kans maakt, fout!!!

Je bent veel te veel bezig om te ‘’pleasen’’ denk eerder, **** them all, in ben uniek en niemand maakt mij wat. Als jij steviger in je schoenen staat, en zelfverzekerder overkomt, zul je merken dat de andere partij daar op zal reageren, niet wegkruipen maar aanvallen. (figuurlijk dan he).

Laat je niet uit het veld slaan door wat anderen tegen je zeggen maar vaar je eigen koers. Wat je zelf al zegt, je bent een aardige gozer dus je zal niet zo snel ontsporen.

Wees zeker van je kwaliteiten!!!!

THX! Die twee posts van je hebben me al lichtjes weer in een ander humeur doen laten komen. Tijd om te gaan stofzuigen en gras af te rijden.

Take care dude en merci voor de opppende praat!

Geen probleem.

idd je moet opletten met overpleasen want dat maakt van een een spineless pannekoekje.. dan beginnen ze uw aan te zien als zwak
een meiske wilt nog altijd impressed zin & het getuigt meestal van een grotere personaliteit als je eens zelf u zin doet.
zorgt dat de meisjes ou eens pleasen ;)
You be a man wh*re baby

& die gasten dat ou nen homo noemen.. zin dat u vrienden? kzou der toch eens enen afkloppen dan ;)

en misschien een meer extreme hobby nemen? Ik zin beginnen motorrijden.. stunten etc met een zware motorfiets is ook wel een impressor voor de women.. alhoewel ik het daar niet voor doe.. eerder voor mn eigen

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven