XXL Nutrition

Misschien een beetje depressief

Martie, geloof me, iedereen doet voor de buitenwereld alsof het leven altijd zo geweldig is, maar iedereen maakt dit soort periodes mee.
Heb je nu niet zoveel aan, maar zo is het gewoon.
Iedereen is zijn hele leven lang op zoek naar het ultieme geluk, maar vergeet daarbij vaak te genieten van het kleine geluk wat je dagelijks kan hebben.
Geniet als je lekker getraind hebt, geniet van de lekkere shake erna, geniet van eerste zonnestralen die je straks weer op je huid gaat voelen, geniet van het feit dat je een hoop dierbare mensen om je heen hebt.
Klinkt misschien een beetje 'soft' en waazig, maar het ultieme geluk bestaat toch niet, dus geniet gewoon van al het kleine geluk dat je dagelijks aangereikt krijgt.

Brander zei:
...
En dan toch nog sluikreclame er in gooien!!
Ontzettend knap! :D

Nee, echt serieus. Als ik hard getraind heb, kan zo'n lekkere koude shake echt genieten zijn. Waar je hem vandaan haalt, maakt niet uit. (nou ja...:D )

• Topic Starter Topic Starter
Sportfood.nl zei:
Nee, echt serieus. Als ik hard getraind heb, kan zo'n lekkere koude shake echt genieten zijn. Waar je hem vandaan haalt, maakt niet uit. (nou ja...:D )

Dan ga ik maar ff een bestelling doen bij XXL :p haha, he bedankt meneer van sportfood.

Miss Deadlift zei:
Vooruit ik zal proberen het wat duidelijker uit te leggen.
Als je naar een psycholoog gaat zal deze je altijd in een hokje willen stoppen.Dat is gewoon iets wat ze leren op hun opleiding dus ze doen het in principe allemaal,hoewel ze het liever anders zullen omschrijven.En als je dan eenmaal in een hokje ingedeeld bent kun je alles doen en zeggen maar ze zullen het zo interpreteren dat je in hun hokje blijft passen.

kuch! bullshit kuch!
De meeste psychotherapeuten zullen je niet eens de diagnose vertellen
maar een oplossing proberen te vinden voor het probleem zelf.
Ik vindt het een beetje kinderachtig dat je psychiatry afdoet als een onzinnig iets
terwijl het wel degelijk zijn vruchten afwerpt.
Natuurlijk heb je hier en daar wel een slechte psych ertussen zitten, maar dat
heb je in elk beroep.

Ik zit nu ongeveer 2 maanden in interne behandeling en het heeft me tot nu
toe alleen maar goed gedaan en de afgelopen maand zijn er een stuk of 6 mensen
weg gegaan nadat ze 12 a 15 maanden daar hebben afgerond en die zijn
nu heel erg stabiel en hebben een leuk leven.

@martie,
Ik vindt het zo gek nog niet om eens een gesprek aan te gaan met een psychotherapeut,
vaak ligt het probleem dieper dan dat er hier gedacht wordt.
edit: Wil trouwens niet zeggen dat je je ook een jaar moet laten op nemen he.

Laatst bewerkt:
klopt is bullshit, want het is een hele logische benadering; je moet toch eerst vaststellen wat je hebt, voordat je ervoor behandelt kan worden of zoiets..?

zoekt u een lief.; de gezondste fitniss die je kan krijgen ;)
das probably het beste advies dat iemand ou kan geven
btw die zever van maken dat ge der dan goed uitziet vanbuiten is de reinste onzin..
als je depressief bent gaat over over problemen onder de oppervlakte.. snapje?
& idd pubertijd.. it's can get quite depressive..
als ge ou depressief voelt doe je beter iets nuttigs of je blijft in de spiraal zitten waar gin einde on lijkt..
Toen kik nog zo jong was ginnek gon basketten enzo met nen mate.. kunt ge altijd wa chatten é..

uiteindelijk zin de oorzaken van depressies bij de meeste mensen zeer klein .. ze maken het alleen groter.. menselijk verstand iets zeer complex

Laatst bewerkt:
Het wordt tijd dat het zonnetje gaat schijnen. Wordt iedereen weer vrolijk. Volgens mij heb je gewoon een voorjaarsdip;)

Sportfood.nl zei:
Martie, geloof me, iedereen doet voor de buitenwereld alsof het leven altijd zo geweldig is, maar iedereen maakt dit soort periodes mee.
Heb je nu niet zoveel aan, maar zo is het gewoon.
Iedereen is zijn hele leven lang op zoek naar het ultieme geluk, maar vergeet daarbij vaak te genieten van het kleine geluk wat je dagelijks kan hebben.
Geniet als je lekker getraind hebt, geniet van de lekkere shake erna, geniet van eerste zonnestralen die je straks weer op je huid gaat voelen, geniet van het feit dat je een hoop dierbare mensen om je heen hebt.
Klinkt misschien een beetje 'soft' en waazig, maar het ultieme geluk bestaat toch niet, dus geniet gewoon van al het kleine geluk dat je dagelijks aangereikt krijgt.

eens, maar die reclame, whahahaha:D lol:roflol:

eens met sportfood!

Venetian zei:
zoekt u een lief.; de gezondste fitniss die je kan krijgen ;)
das probably het beste advies dat iemand ou kan geven
btw die zever van maken dat ge der dan goed uitziet vanbuiten is de reinste onzin..
als je depressief bent gaat over over problemen onder de oppervlakte.. snapje?
& idd pubertijd.. it's can get quite depressive..
als ge ou depressief voelt doe je beter iets nuttigs of je blijft in de spiraal zitten waar gin einde on lijkt..
Toen kik nog zo jong was ginnek gon basketten enzo met nen mate.. kunt ge altijd wa chatten é..

uiteindelijk zin de oorzaken van depressies bij de meeste mensen zeer klein .. ze maken het alleen groter.. menselijk verstand iets zeer complex

whahaa komt hij aan, platte belg:D karma

Dippies zijn zeker niet tof ...
Ik vind juist dat het sporten mijn dippies laat oplossen .
Mijn eritaties van mijn omgeving , de stress om mischien kleine dingetjes komen dan harder aan als je depressief bent .
Toen ik 2 weken geleden mijn spier blesseerde viel ik in een flink gat .
Heb je niemand om je heen op wie je kan terug vallen met je dippies ..?
Niemand is perfect hoor , iedereen heeft ze .
Maar niet iedereen kan er mee omgaan .
Ik heb ook zeker geen lekker leventje gehad noem maar op ik heb het gezien ..
Maar ik heb zoiets iedereen heeft iets moois in zich en probeer dat in te zien .
Je bent geen freak als je depri bent , en je hormoon huishouding is op het moment heel sterk aan het k*tten natuurlijk ..
Probeer lekker jezelf te zijn en niet je anders voordoen om geliefd te worden .
Iedereen moet vechten de een kan er makkelijker mee omgaan dan de ander .
EN we hebben hier vast een luisterd oor als je ergens niet uitkomt .
Good luck
groetjes Marian

Wat anderen zeggen t gebeurd bij iedereen je bent niet de enige. de een is sterker dan de ander en kan makkelijk omgan met dingen of dingen makkelijker verwerken de anderen done r wat meer moeite voor. ga voor jezelf beetje na why je je zo voelt...wat voel je? vaak komen dingen veel later omhoog...het begint vaak met iets kleins wat vroeger gebeurd is en zo stappelen zich dingen op verder ne verder soms heb je t niet eens door dat je ermee zat...misschien heb je het gelijk kunnen verstoppen en ooit moest t omhoog komen. ik weet niet joh..bij iedereen is t anders natuurlijk!!!
Suc6 en Sterkte!!

Uhu ik ga maar es mijn diptje vertellen, mss kunnen er me mensen opbeuren, i hope.

Ik weet dat iedereen affectie nodig heeft, al heeft ie geen relatie of heeft hij er geen nood aan, toch heeft ie nood om es die affectie for fun te hebben. Es lekker vrijen en knuffelen en doen weet je.
Momenteel zit ik al zo'n jaar 'n half zonder vriendin maar daarbij ook niets anders van affectie, en ik krijg het bijzonder hard soms. Momenteel heb ik echt nood aan iemand. Ik zit nu op 2de hoger en daar is het constant van ja, je bent homo, geef het toe, en als ik dan es in een Flex zit te lezen beginnen ze natuurlijk helemaal tekeer te gaan dat ik naar 'blote' mannen zit te kijken.
Zit je tijdens de pauze rondom je te kijken terwijl er veel te veel van het goede aan wondermooie meisjes passeren, en je die meisjes ook in de gaten houdt, kbedoel wat wil je, kben al zolang alleen. Dan wordt je plots freak genoemd, terwijl zij wel allemaal hun partner hebben.

constant gevit op die gezonde voeding dat ik eet, terwijl zij daar van die vette pizza's enzo zitten te eten.

Mensen die mij dan een zaag noemen en ik veel te perfectionistisch wil zijn. Kbedoel een afspraak is afspraak, op tijd is op tijd, en zo van die dingen. Kben bijna 20, kdoe huishouden, tuinieren enzo, alsk soms tijden alleen ben dan moet alles superproper liggen, zo bennek nu eenmaal.

Op bepaald moment hebk nu gezegd van kijk, msn bvb verwijder ik van men pc, dan hebben ze ook geen gezaag van mij aan te horen.

En tfeit dat ik ook niet tegen meisjes durf praten, toch niet tegen meisjes die mij aantrekken. Ik klap gewoon toe, dus praat ik eigenlijk nooit met iemand waarmee ik wil praten.

Tot zover mijn probs, tligt er ondertussen dus ook eens uit he.???

depressief zijn wordt de laatste tijd te pas en onpas gebruikt..iedereen met een dipje noemt zichtzlef al depressief...zucht

iedereen heeft zn ups en downs, zelfs als t tijden fantastisch gaat en daarna iets minder noem je t al een dipje terwijl je dan eigenlijk je normale gang van zaken weer oppakt maar vergeleken met je goede tijden beschouw je t vaak als een dip (what goes up goes down)

gelukkig zijn zit diep van binnen en mijn mening tussen je oren. een dip hebben kan idd leiden tot depressiviteit maar dat heb je zelf in de hand. als jij elke dag jezelf de grond inpraat leidt dat vroeg of laat tot depri-neigingen. t is een soort interactie in je hersenen waar je hersenen verslaafd aan raken. elke dag dezelfde gedachte, elke dag dezelfde chemische reacties in je grijze massa, lichaam zal t 'nodig' hebben.

heb zelf ook in een enorme depressie gezeten, psycholoog gezocht waar ik snel mee was gekapt (terwijl er echt wel goede tussen kunne zitten!!), veel stuen gezocht bij vrienden, kennissen om me heen...

na verlooop van tijd besefte ik dat t belangrijkste was dat je jezelf gelukkig kan en moet maken. kijk naar je goede dingen, zorg ervoor dat e zelfvertrouwen krijgt door ondermeer de tips van slettie bettie. krijg meer de waardering voor de dingen die je doet. leer je eigen een mooi persoon te vinden (zowel van buiten maar voral van binnen), zelfvertrouwen te krijgen, put je veel positieve energie uit

elke dag jezelf gelukkig voelen zorgt ervoor dat je dat uitstraals en wie goed doet goed ontmoet. jezelf elke dag in de put praten leidt tot een negatieve uitstraling en tja...dan roep je ook minder snel positieve dingen op je af...zie je t cirkeltje?

tuurlijk zijn er veel dingen waar je geen grip op hebt maar probeer dan alsnog t positieve erin te zien. op dit moment zullen t ook wss de hormonen zjn die opspelen maar ook dat heeft te maken met je grijze massa tussen je oren dus zorg dat je daar ''verslaafd laat worden'' aan positieve chemische reacties en hoe doe je dat? juist door positief te denken

Monsky

Het is goed van je om je problemen/frustraties eens is lekker van je af te schreeuwen, gaat je zeker opluchten.

Veel mensen hier op het forum zijn aan krachtsport cq bodybuilding gaan doen omdat ze eens, op een bepaald moment in hun leven, geconfronteerd werden met een onvermogen iets te gaan doen op het moment dat ze letterlijk of figuurlijk aangevallen werden.

Wat jij op school nu meemaakt is geen op zich zelf staand incident, het komt vaker voor dan je denkt. Of het nu onbegrip, pesten of iets dergelijks is, je bent het zat en denkt……..dat is eens maar nooit meer. In bodybuilding kun je natuurlijk veel van dat soort ‘’frustraties’’ kwijt, aan de ene hand geeft het groeien van je lichaam zelfvertrouwen, aan de andere hand leef je gezond en kun je je met al je boosheid richten op zware trainingen.

Eet, train en groei!!!!! Met de verandering van je lichaam komt ook de verandering in omgaan met andere mensen, het zelfvertrouwen dat je terug vindt maakt je sterker en zekerder.

Vergeet niet dat vrouwen altijd graag mannen met goed gebouwde lichaam zeer kunne waarderen, knoop dat in je oren en ga ervoor. Metaal en fysiek zul je er sterker uitkomen, dat weet ik zeker.

Kijk maar es rond op dit forum naar trainingsschema’s en voedingstips, praat hier met de mensen erover en we helpen je zeker op weg.

Succes bro, je komt er wel!!! :thumbs:

Terug
Naar boven