AndroidHealthClinic

Misschien mijn volgende kuurtje

broozi

Cool Novice
Waardering
0
gelieve verbeterende komentaar te geven

week 1-3 40mg dianabol
week 1-10 750mg teste e
week 1-8 400 mg deca of trenb e of boldeno e welke van de drie zouden jullie nemen ik ben daar nog niet over uit
nakuur 1-2 week 40mg nolvadex 3-4 20mg of is er nog iets anders want ik krijg van nolvadex puisten op mijn voorhoofd hebben jullie daar ook last van

ziet dit er goed uit of zijn der nog veranderingen aan te passen
+ mijn dieet zit ik op 3500kcal per dag
ga ik niet allemaal zitten opnoemen

Stats? Hoeveelste kuu? Bold op 400mg is zowiezo niet aan te raden....

moet wel reageren topic starter!!
Er wordt je iets gevraagd..

gelieve verbeterende komentaar te geven

week 1-3 40mg dianabol
week 1-10 750mg teste e
week 1-8 400 mg deca of trenb e of boldeno e welke van de drie zouden jullie nemen ik ben daar nog niet over uit
nakuur 1-2 week 40mg nolvadex 3-4 20mg of is er nog iets anders want ik krijg van nolvadex puisten op mijn voorhoofd hebben jullie daar ook last van

ziet dit er goed uit of zijn der nog veranderingen aan te passen
+ mijn dieet zit ik op 3500kcal per dag
ga ik niet allemaal zitten opnoemen

Ik denk dat je geen puisten krijgt van de nolva hoor ik krijg mijn puistenmeestal in of na men nakuur dit is als je al gekuurd hebt natuurlijk maar ik veronderstel van wel anders gebruikje geen nolva

Waarschijnlijk komen die puisten door een instabiele hormoonspiegel en niet door de nolvadex.

Boldenone zou ik hoger doseren (600 mg) en langer doortrekken; 8 weken voor zo'n lange ester is erg kort.

Ik weet niet wat je stats zijn maar 3500 kcal is IMO bar weinig. Ik neem aan dat je al over behoorlijk wat basismassa beschikt omdat dit ook geen beginnerskuur meer is.

• Topic Starter Topic Starter
ben bezig he geduld ik moet nog werken ook zenne

mij n stats zijn 178cm 80kg 12 %vet mijn vorige kuur heb ik niet gedaan wegens niet voldoende tijd om goed te trainnen
minder bolderon dan of wat
zeg 350kcal is weinig oei dan zal ik dringend moette vermeerderen met eten

Waarschijnlijk komen die puisten door een instabiele hormoonspiegel en niet door de nolvadex.

Boldenone zou ik hoger doseren (600 mg) en langer doortrekken; 8 weken voor zo'n lange ester is erg kort.

Ik weet niet wat je stats zijn maar 3500 kcal is IMO bar weinig. Ik neem aan dat je al over behoorlijk wat basismassa beschikt omdat dit ook geen beginnerskuur meer is.

Maak van die bold maar een gram, beter is zelf om het helemaal niet te nemen :roflol:
Ik zat op 750 en had het idee dat het geen ruk deed. daarnaast zijn er zat gasten op dit forum die het klotezooi vinden :)

Als je zekerheid wilt en voor veel massa kiest en een vochtkop je niet deert zou ik deca pakken.
Wil je drogere en schonere massa en evt harder worden pak je de trenbolone.
Beide zijn 19-nor en zullen wel meer doen met je libido dan die k*tboldenone :)

Suc6

eindelijk eens een goed antwoord op mijn vraag thx gast

en de trenbolon op 400mg nemen of zachtergaan met dat spul

jeps, hoger = niet noodzakelijk :)

Maak van die bold maar een gram, beter is zelf om het helemaal niet te nemen :roflol:
Ik zat op 750 en had het idee dat het geen ruk deed. daarnaast zijn er zat gasten op dit forum die het klotezooi vinden :)

Als je zekerheid wilt en voor veel massa kiest en een vochtkop je niet deert zou ik deca pakken.
Wil je drogere en schonere massa en evt harder worden pak je de trenbolone.
Beide zijn 19-nor en zullen wel meer doen met je libido dan die k*tboldenone :)

Suc6
Ik heb er anders best wat lean-mass mee aangezet, lekker veel honger de hele dag door waardoor je flink kunt eten en vasculairder dan ooit.
Ik vind deca weer dikke troep, heb het tweemaal gebruikt en bedenk me minstens 3 maal voor ik het ooit weer pak.
mij n stats zijn 178cm 80kg 12 %vet mijn vorige kuur heb ik niet gedaan wegens niet voldoende tijd om goed te trainnen
minder bolderon dan of wat
zeg 350kcal is weinig oei dan zal ik dringend moette vermeerderen met eten
Je vorige kuur heb je niet gedaan, oftewel dit is je eerste kuur. Dan zeker geen tren pakken op 400, doe een test-only op 500 ofso.

mijn eerste kuur was 500mg sust 200mg deca

met wat heb lean -mass aan gekomen bk

ik wou een tweede kuur doen
maar die is af gekletst wegen onvoldoende tijd om te trainnen en daar bedoel ik mee niet regelmatig trainnen dan 2 keer in een week dan eens 5 keer in een week dan 1-2 weken niet kunnen
en dan zou ik het spijtig vinden voor het geld
nu ik weer regelmaat kan gaan trainnen wil ik er weer eens aan beginnen

ik kom van 68kg nu 80

dit was mijn 2de kuur
1-12w 750 testex
1-10w 400mg deca
12-14 w 40mg nolvadex
14-16 20mg nolvadex
1-20w 5iu hgh
deze heb ik nog liggen en ga op een ander keer wel ga nemen

het taal niveau wordt met de minuut minder...

Ik heb er anders best wat lean-mass mee aangezet, lekker veel honger de hele dag door waardoor je flink kunt eten en vasculairder dan ooit.Ik vind deca weer dikke troep, heb het tweemaal gebruikt en bedenk me minstens 3 maal voor ik het ooit weer pak.

Je vorige kuur heb je niet gedaan, oftewel dit is je eerste kuur. Dan zeker geen trenbolone pakken op 400, doe een test-only op 500 ofso.

Hoeveel test zette je erbij dan? En hoe weet jij dat dat van de bold is?
Zou je het weer gebruiken? Pakte je er meer massa mee dan deca>? I don't think so!?

PS: Je bent echt 1 van der weinigen die bold leuk spul vind, maar die moeten er ook zijn ;)

Hoeveel test zette je erbij dan? En hoe weet jij dat dat van de bold is?
Zou je het weer gebruiken? Pakte je er meer massa mee dan deca>? I don't think so!?

PS: Je bent echt 1 van der weinigen die bold leuk spul vind, maar die moeten er ook zijn ;)

Heel simpel, dat weet ik omdat ik met dezelfde dosering test erbij ook deca gebruikt heb. Met deca pakte ik idd meer massa ja, in de vorm van een puffy look, veel vocht dus dat na de kuur weer verdween. Libido heeft wel even geduurd voor het weer helemaal de oude was, dat had ik bij bold ook niet.

Bold is gewoon lekker spul, alleen jammer van de megalange ester.

Terug
Naar boven