MuscleMeat

Misschien mijn volgende kuurtje

• Topic Starter Topic Starter
is maar een vraag ik dacht eerder aan wat richtlijnen
je moet niet zeggen neem dit dan en neem dit nu
ik zal het zelf wel vinden hoe het moet .
maar gewoon wat hulp is altijd welkom niet

uhhuum... zit ie er al in? :bang:

begin jij nu ook al onwaarheden te verkopen..:treuren:
ff de feiten
- je lichaam bouwt geen spieren op in 6 weken...hoogstens vocht..spieren moeten worden gebouwd, zenuwen moet worden aangepast, pezen eenzenz
denk je echt dat kuren van 6 weken dat bewerkstelligen? NEE!

Heb je hiervoor enige onderbouwing kerel? Ik ben daar wel benieuwd naar namelijk.

Mij lijkt het als je korte esters neemt er na 2 dagen al voldoende AR activiteit is geweest om mRNA output te verhogen.

Ben ook benieuw naar de wetenschapelijk gefundeerde objectieve onderbouwing van De Dennis999

Heb je hiervoor enige onderbouwing kerel? Ik ben daar wel benieuwd naar namelijk.

Mij lijkt het als je korte esters neemt er na 2 dagen al voldoende AR activiteit is geweest om mRNA output te verhogen.

Die wil ik ook wel eens lezen :D

die onderbouwing kan ik jullie niet geven, ebony is momenteel een paar dagen weg...maar als je zaken, althans mijn inziens rationeel bekijkt, dan kan je lijf niet in zo'n korte tijd massa aanzetten. medisch gezien zijn we tot deze 'conclusie' gekomen. ;)

mensen die heel snel en veel afvallen (dnp, t3 enzenz buiten beschouwing) verliezen in t begin ook vocht ed....en niet vet..

ben er van overtuigd (persoonlijke ervaring) dat je lijf tijd nog heeft om spieren 'te maken', je eigen te maken, enzenz...kortom je lijf heeft tijd nodig.
in een paar weken een paar kg spier winnen is mijn inziens irreeel.
je gaint wel gewicht maar wil uiteraard niet zeggen dat het pure massa is.

hopelijk maakt dit wat zaken duidelijk....

• Topic Starter Topic Starter
daar moet ik u gelijk in geven met de laatste kuur was het ook zoo snel omhoog in gewicht maar geen echte massa spieren

Terug
Naar boven