MuscleMeat

Misschien mijn volgende kuurtje

idd, eq rules!!!

en die megalange ester? dan ga je toch ook wat langer op?:D hahaha

Als ik ooit nog eens een halfjaar aan de HGH ga icm 20 weken roids dan gaat bold zeker de helft van die 20 weken vullen:thumbup:

Verder houd ik het lekker bij test sus/ test prop/ dianabol/ winny/ trenbolone ace en mast prop. Lange esters zijn immers :gay:

tja...persoonlijk ben ik zelf van de lange kuren. liever een keer 20 weken op dan 2x 10 weken....is nl gezonder!

dus die eq komt erin...hoewel ik daarmee een zonde pleeg..i know!

tja...persoonlijk ben ik zelf van de lange kuren. liever een keer 20 weken op dan 2x 10 weken....is nl gezonder!

dus die eq komt erin...hoewel ik daarmee een zonde pleeg..i know!

Whaha wat ben je ineens op de gezonde toer dennis :D
Sinds wanneer maak jij je druk over je gezondheid? Je zit toch niet onder de plak :P

• Topic Starter Topic Starter
ik hoor hier daar zeggen dat kuren met lange esters voor gay's zijn waarom , vraag ik mij af is het beter met korte esters te kuren ?
en zo ja hoe lang ziet zo'n kuur er dan uit is deze ook 12-12 weken of veel korter ,en hoe zit het met de hoeveelheden en freqentie van het zetten van de spuiten
bij voorbeeld elke dag, overandere dag, 2 maal per week
hoeveel heid mg van test ,deca of trenbolon

ik hoor hier daar zeggen dat kuren met lange esters voor gay's zijn waarom , vraag ik mij af is het beter met korte esters te kuren ?

ooooooooohhhhhhh....jij snapt er niets van...iets met korte ester is bv. test prop, npp, tren act, masteron prop en geen klassieke DECA (nandrolone heeft nl DECA-ester=super LANG!!!)

en zo ja hoe lang ziet zo'n kuur er dan uit is deze ook 12-12 weken of veel korter ,en hoe zit het met de hoeveelheden en freqentie van het zetten van de spuiten
Als je mijn persoonlijke mening wilt weten: ja, dat is zeker beter. Korte esters kicken sneller in, ze zorgen voor stabielere bloedwaarden indien frequent gezet en het is ook zo je lichaam weer uit. Bovendien zijn ze uitstekend geschikt voor korte kuurtjes (6-8 weken) en korte kuurtjes vind ik zelf veel beter dan lange kuren. Na een aantal weken is de rek er toch uit en groei je niet meer, dus waarom je systeem nog langer belasten.

Uit gemakzucht (minder prikken) en om financiele redenen kiezen veel kuurders echter voor lange esters. Aangezien gemakzucht en geld geen rol mogen spelen zijn dit IMO geen goede argumenten.

Just my 2 cents :)

Een leuke beginnerskuur: 150 mg test prop EOD (om de dag) voor 8 weken.

. Bovendien zijn ze uitstekend geschikt voor korte kuurtjes (6-8 weken) en korte kuurtjes vind ik zelf veel beter dan lange kuren. Na een aantal weken is de rek er toch uit en groei je niet meer, dus waarom je systeem nog langer belasten.
.

begin jij nu ook al onwaarheden te verkopen..:treuren:
ff de feiten
- je lichaam bouwt geen spieren op in 6 weken...hoogstens vocht..spieren moeten worden gebouwd, zenuwen moet worden aangepast, pezen eenzenz
denk je echt dat kuren van 6 weken dat bewerkstelligen? NEE!

de rek is er na zoveel weken niet uit...je moet zaken aanpassen..voeding, rust en training...als ik 10kg pak moet ik die 10kg meenemen in mijn aangepaste voedingsschema...
hoe kan t anders dat bv jay cutler nog zoveel kg's pakt hoewel die al jaren non stop eraan zit?

je moet van middelen switchen en vooral nadenken!

begin jij nu ook al onwaarheden te verkopen..:treuren:
ff de feiten
- je lichaam bouwt geen spieren op in 6 weken...hoogstens vocht..spieren moeten worden gebouwd, zenuwen moet worden aangepast, pezen eenzenz
denk je echt dat kuren van 6 weken dat bewerkstelligen? NEE!

de rek is er na zoveel weken niet uit...je moet zaken aanpassen..voeding, rust en training...als ik 10kg pak moet ik die 10kg meenemen in mijn aangepaste voedingsschema...
hoe kan t anders dat bv jay cutler nog zoveel kg's pakt hoewel die al jaren non stop eraan zit?

je moet van middelen switchen en vooral nadenken!
No way, hier geloof ik dus geen bal van. Ik heb thuis alle logs liggen van mijn kuren en wat ik zie is dat ik in de eerste 6 weken massa pak en daarna stabiliseert mijn gewicht. Maakt geen **** uit of ik meer ga eten (ja, meer vet aanzetten). Van standaard split naar ub/lb of een meer powerlifting gerelateerd schema maakt ook geen drol uit.
Switchen helpt enigszins, maar het is de meerprijs (wat onderdrukking van je systeem en het vasthouden van de gains nadien betreft) niet waard. Ipv 12 weken kun je dan beter 2 x 6 pakken met voldoende rust ertussen.

En met pro's vergelijken, nu zou jij beter moeten weten... je hebt er geen idee van wat de pro's naast roids allemaal nog meer gebruiken, bovendien wordt het met STH ook al een heel ander verhaal :)

dan niet zwarte ridder...ik ga liever een keer 20 weken op dan 2x 10 weken uit t oogpunt van mijn gezondheid

note to self:

don't enter anabolics section for the rest of summer, or get loads of cards :D

ik wou een tweede kuur doen
maar die is af gekletst wegen onvoldoende tijd om te trainnen en daar bedoel ik mee niet regelmatig trainnen dan 2 keer in een week dan eens 5 keer in een week dan 1-2 weken niet kunnen
en dan zou ik het spijtig vinden voor het geld
nu ik weer regelmaat kan gaan trainnen wil ik er weer eens aan beginnen

ik kom van 68kg nu 80

dus als ik het zo lees GA je weer beginnen met regelmatig trainen en wil je meteen weer gaan kuren.. Ik zou eerst ff inkomen, wennen aan je schema, etc..

Enneh, lul is ff nederlands dan! :eek:

PS: check ff de handtekening van BlackKnight, kan je nog veel van leren :D

• Topic Starter Topic Starter
maar hoe zit het dan met de verhoudingen van zetten en hoe veel mg er week zet je ze elke dag bv:100mg test prop of overandere dag en de rest dan hoe zet je dat dan graag wat uitleg daar over thx .

zelf nadenken!

degene die antwoord geeft, krijgt negatieve karma!

Dennis: Stel je niet aan, je HOEFT niet te antwoorden ;)

'koen85' ik stel me niet aan....maar alles voorkauwen, niet zelfstandig denken en maar gewoon wat doen is zo DOM!!!!

ga jij maar lekker alles voorzeggen, doseringen ed...ben je soms dokter?

Als ik daar behoefte aan heb dan zal ik dat doen ja..:)

'koen85' ik stel me niet aan....maar alles voorkauwen, niet zelfstandig denken en maar gewoon wat doen is zo DOM!!!!

ga jij maar lekker alles voorzeggen, doseringen ed...ben je soms dokter?

Ik vind dat je hier wel gelijk in hebt..
Mensen spuiten zich vol, zetten hun gezondheid op het spel en nemen dan klakkeloos alles maar aan van wat wild vreemden hun vertellen te doen..

enneh, alles voorzeggen, je hoefd maar 5 minuten op dit forum te lezen en je weet al wat voor doseringen ed je moet nemen, wat dat betreft denkt iedereen hier dat ie dokter is ;) (aan de andere kant, er zitten ook mensen die meer van AS weten als de gemiddelde dokter :rolleyes: )

Ik snap zn punt, maar de manier waarop...

Zal wel een grapje zijn geweest neem ik aan:)

OT..

Terug
Naar boven