Bold is gewoon lekker spul, alleen jammer van de megalange ester.
idd, eq rules!!!
en die megalange ester? dan ga je toch ook wat langer op?
hahahaVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bold is gewoon lekker spul, alleen jammer van de megalange ester.
hahahaidd, eq rules!!!
en die megalange ester? dan ga je toch ook wat langer op?hahaha

tja...persoonlijk ben ik zelf van de lange kuren. liever een keer 20 weken op dan 2x 10 weken....is nl gezonder!
dus die eq komt erin...hoewel ik daarmee een zonde pleeg..i know!

ik hoor hier daar zeggen dat kuren met lange esters voor gay's zijn waarom , vraag ik mij af is het beter met korte esters te kuren ?
bij voorbeeld elke dag, overandere dag, 2 maal per week
hoeveel heid mg van test ,deca of trenbolon
Als je mijn persoonlijke mening wilt weten: ja, dat is zeker beter. Korte esters kicken sneller in, ze zorgen voor stabielere bloedwaarden indien frequent gezet en het is ook zo je lichaam weer uit. Bovendien zijn ze uitstekend geschikt voor korte kuurtjes (6-8 weken) en korte kuurtjes vind ik zelf veel beter dan lange kuren. Na een aantal weken is de rek er toch uit en groei je niet meer, dus waarom je systeem nog langer belasten.ik hoor hier daar zeggen dat kuren met lange esters voor gay's zijn waarom , vraag ik mij af is het beter met korte esters te kuren ?
en zo ja hoe lang ziet zo'n kuur er dan uit is deze ook 12-12 weken of veel korter ,en hoe zit het met de hoeveelheden en freqentie van het zetten van de spuiten
bij voorbeeld elke dag, overandere dag, 2 maal per week
hoeveel heid mg van test ,deca of trenbolon

. Bovendien zijn ze uitstekend geschikt voor korte kuurtjes (6-8 weken) en korte kuurtjes vind ik zelf veel beter dan lange kuren. Na een aantal weken is de rek er toch uit en groei je niet meer, dus waarom je systeem nog langer belasten.
.
No way, hier geloof ik dus geen bal van. Ik heb thuis alle logs liggen van mijn kuren en wat ik zie is dat ik in de eerste 6 weken massa pak en daarna stabiliseert mijn gewicht. Maakt geen **** uit of ik meer ga eten (ja, meer vet aanzetten). Van standaard split naar ub/lb of een meer powerlifting gerelateerd schema maakt ook geen drol uit.begin jij nu ook al onwaarheden te verkopen..![]()
ff de feiten
- je lichaam bouwt geen spieren op in 6 weken...hoogstens vocht..spieren moeten worden gebouwd, zenuwen moet worden aangepast, pezen eenzenz
denk je echt dat kuren van 6 weken dat bewerkstelligen? NEE!
de rek is er na zoveel weken niet uit...je moet zaken aanpassen..voeding, rust en training...als ik 10kg pak moet ik die 10kg meenemen in mijn aangepaste voedingsschema...
hoe kan t anders dat bv jay cutler nog zoveel kg's pakt hoewel die al jaren non stop eraan zit?
je moet van middelen switchen en vooral nadenken!

ik wou een tweede kuur doen
maar die is af gekletst wegen onvoldoende tijd om te trainnen en daar bedoel ik mee niet regelmatig trainnen dan 2 keer in een week dan eens 5 keer in een week dan 1-2 weken niet kunnen
en dan zou ik het spijtig vinden voor het geld
nu ik weer regelmaat kan gaan trainnen wil ik er weer eens aan beginnen
ik kom van 68kg nu 80

'koen85' ik stel me niet aan....maar alles voorkauwen, niet zelfstandig denken en maar gewoon wat doen is zo DOM!!!!
ga jij maar lekker alles voorzeggen, doseringen ed...ben je soms dokter?
(aan de andere kant, er zitten ook mensen die meer van AS weten als de gemiddelde dokter
)