XXL Nutrition

misselijk al 6 dagen nu tijdens kuur

Het zal wel niet voor niks zijn dat echte anti myostatin 1 van de meest gewilde peps is.

Voor TS, drop de oral eerst eens, zult niet de 1e zijn die er misselijk van wordt. En drop de rest van je gear ook maar gewoon tot je op 500 mg TestE zit.

eh... fijne kuur voor iemand die n paar kuurtjes 250 test gedaan heeft... =/

wtf?

edit; dus je hebt n maand na je kuur nog maar n kuurtje gedaan ??? Je bent zo iemand die zomaar vanalles in zn fl**ker laat spuiten zonder na te denken of niet...

Ik denk dat je je AAS gebruik nog maar eens moet gaan weder inzien.

Het zal wel niet voor niks zijn dat echte anti myostatin 1 van de meest gewilde peps is.

Voor TS, drop de oral eerst eens, zult niet de 1e zijn die er misselijk van wordt. En drop de rest van je gear ook maar gewoon tot je op 500 mg TestE zit.

Klopt, zie dit onderzoek maar eens:
http://www.ergogenics.org/onderzoek-naar-myostatinremmer-ace-031-stopgezet.html

Enige nadeel is dat je ca. 3mg/kg VVM nodig hebt, dan kost een enkele dosis al gauw €15.000,-:eek:

less is more

Ik gebruik ook deca van organon en heb ook last van misselijkheid in de ochtend. Als ik mijn ontbijt neem en dan erna ga gaan trainen, na de training ben ik enorm misselijk. In for info.

Jaja tuuurlijk, wie gaat er nou 15.000 euro uitgeven aan roids.

Je vind provi helemaal top maar een myostatinremmer niks.

Hmkay

Is een beetje overrated, ken iemand die het gebruik heeft maar had er weinig positiefs over te melden.
Veel te laag gedoseerd zeker, of te veel betaald voor fake spul. Prijs per milligram zit tussen de $50 en de $150; afhankelijk van je order grootte.

Jaja tuuurlijk, wie gaat er nou 15.000 euro uitgeven aan roids.

Je vind provi helemaal top maar een myostatinremmer niks.

Hmkay

Het is geen roid maar een peptide ..maar dan nog zou ik ook niet 15.000 ballen eraan uitgeven, daar kun je heel wat meer leuks voor doen/kopen.

Haha jaa dus laten we ook gelijk in de sectie; BB algemeen een peptide, een hgh en een insuline sectie maken naast de aas sectie.. :p

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven