XXL Nutrition

MMA: Jouw idool?

Als ik al een idool heb is het zeker geen MMA vechter.
Heb wel heel veel respect voor ze dat ze head-to-head teen battle aan gaan tegen iemand die hun kop er af wil rukken en zeer beperkt aantal regels.
De mind game is op zijn minst zo belangrijk als vecht skills

Dacht altijd dat jij groot Lesnar fan was

Ik? Groot fan gaat te ver, al hoop ik wel dat hij wint als hij vecht. Maar hij is niet m'n nummer 1 favoriet. Ik zie hem wel als een sleutelfiguur die de UFC heavyweight divisie nieuw leven ingeblazen heeft.

LYOTO MACHIDA! Zo'n discipline in de ring in zo vlug als een schicht

Vind Overeem een voorbeeld voor de sport. Zijn attitude, fysiek en zijn gevechten zijn geweldig! Gasten als Hari beschdigen de sport alleen maar met hun domme gedrag.

overeem natuurlijk op dit moment, ik vind melvin manhoef vs cyborg ook echt een gruwelijke partij

Bas Rutten anyone? Ookal was het in het begin meer Pancrase.

Wanderlei Silva tijdens zijn Pride dagen.

Fedor Emelianenko, Roger Huerta, en Thiago Alves.

Dat filmpje van Roger Huerta die een grote n*ger laat slapen omdat die een meisje heeft neergeslagen ken je zeker al? :D

haha, jazeker! Hoewel dat niet de reden ik zijn naam hierboven heb gepost hoor.

Ik vind het een goede vechter met een aantal mooie partijen!

Frank Shamrock, omdat het pionier van de sport is en omdat hij voor zijn tijd al geloofde in het all round zijn en dat wist wat hoe belangrijk conditie was.
Verder Bas Rutten. Beste nederlandse MMA vechter.

Igor Vovchanchyn in zijn vroegere dagen. Nu Franky Edgar en Dan Henderson.

Op zich geen idool, maar ik vond het wel bewonderenswaardig dat Rashad Evans zich duidelijk had verbeterd voor zijn wedstrijd tegen Rampage.
Erg mooi dat je op dat niveau jezelf nog zo kunt verbeteren.

Op zich geen idool, maar ik vond het wel bewonderenswaardig dat Rashad Evans zich duidelijk had verbeterd voor zijn wedstrijd tegen Rampage.
Erg mooi dat je op dat niveau jezelf nog zo kunt verbeteren.
Rashad heb ik sowieso veel respect voor, zeer gave vechtstijl, en gewoon een slimme aardige vent.

Terug
Naar boven