AndroidHealthClinic

MMA Pancrase Breda

MMA Starz

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
81kg
Vetpercentage
17%
Beste mensen,

Ik wil graag polsen of er mensen in de omgeving Brabant geinteresseerd zijn in het MMA Pancrase. Ik heb een trainer in Breda leren kennen die les wil geven ala Bas Rutten. Hij heeft samen met hem getraind en heeft de instructeursdiploma Pancrase. Als er genoeg interesse is, dan wil hij beginnen met het les geven. Let me know! Dit is zeer interessant voor vechters die Golden Glory te duur of te gevorderd vinden. Deze trainer in Breda wil dan een beginners-, gevorderden en wedstrijdgroep opstarten.

Groet!

Alfonso

Klinkt goed. Hoor de laatste tijd meer mensen spreken over MMA uit mn buurt (Breda).
Wat is op het moment de dichstbijzijnde locatie waar MMA wordt gegeven dan? Rotterdam zeker?

Klinkt goed. Hoor de laatste tijd meer mensen spreken over MMA uit mn buurt (Breda).
Wat is op het moment de dichstbijzijnde locatie waar MMA wordt gegeven dan? Rotterdam zeker?

In breda zelf zit Golden Glory, maar ik weet niet hoe het zit of je daar gewoon zomaar kunt gaan trainen enzo. Verder is het natuurlijk altijd goed als er meerdere MMA scholen komen. Zorgt weer voor meer mensen die evt wedstrijden gaan doen waardoor uiteindelijk het niveau omhoog zal gaan. Goed bezig dus!

Golden Glory zit idd in Breda, maar dat is geen MMA...right?

Golden Glory heeft wel degelijk MMA vechters. Jongens als Alistair Overeem, Valentijn Overeem, Sem Schilt en Jason Jones vallen onder Golden Glory.

Die jongens vallen wel onder golden glory, maar is gewoon de organisatie waar ze voor uit komen, Sem Schilt en de overeems zijn zelden in Breda aan het trainen.
Errol Zimmerman en Stefan Leko trainen wel in breda, maar gewoon K1 en geen MMA.
Je kunt wel MMA trainen bij Ramon Dekkers, maar merendeel is thai boksen ;)

Klinkt mooi,

Ik wil er wel aan meedoen als het in Breda komt, lijkt me wel tof. :cool:
Mischien kan ik dan ook een paar vrienden overhalen. :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Hoi Jongens,

Prachtig! Uit de reacties lees ik dat MMA leeft! Ik heb geen tijd gehad om te kunnen reageren vanwege werk, afstuderen en trainen. Ik had niet verwacht zoveel reacties en prive-reacties te mogen ontvangen. Diegene die oprecht geinteresseerd zijn, daarmee neem ik contact mee en zal ik je voorstellen aan de trainer. Mochten er meerdere atleten geinteresseerd zijn, dan hoor ik dit graag. Vergeet niet: ons team gaat MMA naar een hoger plateau brengen!

Groet,

Die jongens vallen wel onder golden glory, maar is gewoon de organisatie waar ze voor uit komen, Sem Schilt en de overeems zijn zelden in Breda aan het trainen.
Errol Zimmerman en Stefan Leko trainen wel in breda, maar gewoon K1 en geen MMA.
Je kunt wel MMA trainen bij Ramon Dekkers, maar merendeel is thai boksen ;)

Oke dat wist ik dus niet precies hoe dat zat. Komt er dus op neer dat GG alleen hun management doet? Maar iemand als Martijn de Jong die toch grondtrainer is bij GG zit die dan ook niet in Breda?

On topic:
Goed initiatief zoals ik al zei concurentie zorgt alleen maar voor verdere ontwikkeling!

Ik ben best wel geintresseerd om MMA te leren, Waar in Breda gaan jullie precies trainen?

---------- Toegevoegd om 00:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:55 ----------

Oke dat wist ik dus niet precies hoe dat zat. Komt er dus op neer dat GG alleen hun management doet? Maar iemand als Martijn de Jong die toch grondtrainer is bij GG zit die dan ook niet in Breda!

Ik heb Martijn de Jong nog nooit in Breda gezien, ik dacht dat hij met Overeem meereisde voor zijn grondwerk

Ik doe MMA in bergen op zoom. 2 instructeurs die 7 jaar bij Bas Rutten hebben getrained en daar de instructeurspapieren hebben gehaald. Ook Nathan Schouteren geeft daar les, een goede nederlandse topvechter.

[Link niet meer beschikbaar]

Zat er zelf ook aan te denken om hier volgend jaar mee te beginnen als de studie is afgerond. Het enigste wat mij tegenhoud is mijn handicap.
Ik ben gaan lezen op internet en het schijnt dat mensen met een gehoorbeschadiging (in mijn geval) na een paar fikste trappen of klappen op het hoofd de kans hebben om helemaal doof te worden. Nou heb ik ook al is gelezen dat dit bullshit is. Misschien dat er hier iemand is die mij er meer over kan vertellen?
Hoor het graag!

bvd.

PLEASE!!! laat die lessen in mma starten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! liefst in de buurt van vierlingsbeek!!!!

Pancrase beoefenen.

Vanaf December dit jaar wil ik graag een vechtsport gaan beoefen.
ik wil graag richting MMA gaan vechten en ben gaan zoeken welke sport hier het best bij past. ik denk zelf dat pancrase een goede basis is. toch zijn er maar weinig plekken in nederland waar dit op een beetje profesioneel niveau word gegeven. bij deze wil ik dus vragen voor wat meer informatie over waar en wanneer en met wie ik het beste kontakt kan opnemen.

alsvast bedankt,

giliom

ik wil graag richting MMA gaan vechten en ben gaan zoeken welke sport hier het best bij past. ik denk zelf dat pancrase een goede basis is. toch zijn er maar weinig plekken in nederland waar dit op een beetje profesioneel niveau word gegeven. bij deze wil ik dus vragen voor wat meer informatie over waar en wanneer en met wie ik het beste kontakt kan opnemen.

alsvast bedankt,

giliom

Een topic uit juli vorig jaar bumpen gaat weinig opleveren. Ik denk dat je even moet googlen. Ik zie in je post ook niet waar je woont dus dan kan ik wel zeggen in rotterdam maar als je in zeeland woont. Op google kun je all een hoop vinden succes.

alsvast bedankt,

giliom
Volgens mij kan je naast de F4F in Breda ook MMA doen. Waar fitness je in Breda?

binnekort word MMA ook in Doetinchem gegeven

Terug
Naar boven