Fitness Seller

Mobiel bankieren - app ING

Bezoekers in dit topic

MeatBones

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
27 okt 2011
Berichten
290
Waardering
29
Lengte
1m85
Massa
117kg
Vetpercentage
12%
Gister is er dan eindelijk een totaal app van de ING uitgekomen voor mobiel bankieren...



ING brengt iOS- en Android-app uit

Door Bauke Schievink, dinsdag 8 november 2011 15:07
Submitter: robertwebbe, views: 33.400

ING heeft applicaties uitgebracht voor de mobiele besturingssystemen Android en iOS. Klanten van de Nederlandse bank kunnen daarmee via hun smartphone of tablet geld overmaken, of het saldo op de bankrekening bekijken.

De software voor Android is te downloaden vanuit de Market van het OS, terwijl voor de iPhone en iPad naar de iTunes-winkel wordt verwezen. Met de applicaties is het mogelijk om geld over te maken, saldo te checken en de recente betalingshistorie te zien. Voor de iPhone zijn daarnaast nog een aantal andere applicaties beschikbaar, zoals een app voor het bekijken van beurskoersen, of studiefinanciering. De ING-software is in alle genoemde gevallen gratis te downloaden.

ING is niet de eerste bank die met een applicatie voor mobiele besturingssystemen komt. De Rabobank heeft al een internetbankieren-applicatie voor Android en iOS. Gebruikers hebben echter in veel gevallen wel hun Random Reader nodig, waardoor alleen de smartphone of tablet niet voldoende is om geld over te maken. ABN Amro heeft een vergelijkbare app voor Android, iOS en BlackBerry. ING werkt met tan-codes die naar de telefoon worden gestuurd, waardoor gebruikers aan hun telefoon of tablet genoeg hebben.

http://tweakers.net/nieuws/77933/ing-brengt-ios-en-android-app-uit.html?nb=2011-11-08&u=1500



http://www.ing.nl/particulier/mobiel/campagne/downloaden/index.aspx


Moet zeggen dat het perfect werkt, TAN code via SMS en betalen maar :)!
 
Mag hopen dat hij geen optie heeft tot Automatisch inloggen.

Ik hoef hem niet, slechts 2x wat moeten overmaken gewoon online gedaan. Ging ook prima.
 
Mag hopen dat hij geen optie heeft tot Automatisch inloggen.

Ik hoef hem niet, slechts 2x wat moeten overmaken gewoon online gedaan. Ging ook prima.

Ja, ik doe alles online overmaken, marktplaats, voeding, etc.
 
Tags niet misbruiken, dit is geen breaking news. Of ING moet opgeheven worden.
 
Zojuist installed.

Ziet er netjes uit, kan echter alleen mijn lopende rekening zien, niet creditcard of spaarrekening info.

Komt maybe tzt nog wel.
 
Back
Naar boven