AndroidHealthClinic

Mobiele revolutie

• Topic Starter Topic Starter

Playstationphone stelt teleur

Ik las vandaag dat deze tegenviel. Niet alleen om zijn design, maar ook om het feit dat deze 'slechts' 1 processor heeft, en dus sowieso onderdoet aan de nieuwe dualprocessoren zoals hierboven al bekend was. Het laat wel als eerste androidphone eens een kijkje nemen in wat playstation in petto heeft voor android. Het zullen weliswaar PSOne games zijn, dus geen idee in welke mate deze geupdate zijn. Foto's van de phone en games hier

Xperia Arc
Xperia Nero
Xperia Pro

De eyecatchers van de xperia moeten dus de play en arc zijn, maar beiden komen te kort tegenover de rest.

Honeycumb 3.0 ook voor smartphones?
Ik zie hier het nut niet van in, maar er zouden 'aanwijzingen' zijn.

LG optimus 3D
3D video opnemen en afspelen, dualprocessor. Damn, LG is niet meer de underdog, maar gaat hier toch stevig voor mooie specs. De LG optimus reeks was al belovend, en nu dit.

Motorola Droid Pro
Android 2.2, 1GHz processor, blabla niet veel nieuws.

Europa wil af van roamingtarieven
Lees vooral 'gevolgen van het onderzoek'. Het stond vandaag ook in de krant dat europa hier aan werkt.

Spannend, zijn er al zaken bekend over HTC ? :D

@Practicus: kan je spoilers of links gebruiken? Het is overzichtelijker dan een heel artikel posten. ;)

Laatst bewerkt:

Ik zie die LG wel enkele foutmeldingen geven :( maar wat een gigantisch scherm.

En waar gaan die CPU's naar toe ! Quadcore smartphones.. waarvoor gaan we ze gebruiken ook? En waarschijnlijk pas in 2012. Ik ga er niet op wachten denk ik.

HTC geeft morgen zijn nieuwe modellen vrij op in Barcelona. Er zijn veel geruchten, maar durf er niet over te speculeren. Op de facebook staat alvast te lezen: 'Big things are happening, stay tuned'

Huh waar zie je em foutmeldingen geven dan:p

02:05 ergens. En vrij traag eigenlijk.. Op het eerste zich is het niet zo gebruikersvriendelijk precies. Specs zijn niet alles hé :D

Traag? Waar heb jij naar zitten kijken LOL. Niet gebruikersvriendelijk? Wat vind je er niet gebruikersvriendelijk aan? Het is gewoon android wat erop zit...

Traag? Waar heb jij naar zitten kijken LOL. Niet gebruikersvriendelijk? Wat vind je er niet gebruikersvriendelijk aan? Het is gewoon android wat erop zit...

Tsja, traag is misschien geen goed woord, maar ik ben van plan een high-end toestel te kopen binnen enkele maanden. Ik ben op zoek naar een soepele, sterke smartphone. In het filmpje - we keken toch net dezelfde? - zag ik 'm te traag reageren naar mijn zin, maar zo'n dingen weet je pas zeker als je'm zelf in handen hebt natuurlijk.

Trouwens, waar ben jij benieuwd naar dan?

ben benieuwd naar nokia phone 7 ;d hou van nokia, kijken met wat voor toestellen zij gaan komen.

Ik kan mijn abonnement pas over 6 maanden verlengen, dus ik wacht nog lekker ;D

ben benieuwd naar nokia phone 7 ;d hou van nokia, kijken met wat voor toestellen zij gaan komen.

Ik kan mijn abonnement pas over 6 maanden verlengen, dus ik wacht nog lekker ;D

Wat is trouwens je bron van die nieuwe nokia microsoft phones? Je postte een foto op de vorige pagina. Wil de geruchten wel eens lezen.

Je moet ook maar eens een samsung galaxy 2 'review' bekijken op youtube, is zeker iets mooi. Maar ik heb het echt niet op samsung.

Laten we afwachten op de helden van HTC, kuch, al heb ik wel vertrouwen. C ya, nu trainen. ;)

Pfff ben ik ook teleurgesteld eigenlijk. Die twee facebookphones.. doe even normaal HTC. De desire S en incredible S zijn gewoon kopieen van hun voorgangers!

De tablet ziet er mooi uit, stevige single processor is in mijn ogen beter dan 2 'matige' duals, maar zoveel kennis heb ik hier niet in. 1,5 Ghz heeft de tablet. Maar hij draait op 2.3 :roflol: wat gaat deze doen tegen de bom van samsung en motorola die op 3.0 draaien? Moet de klant weer maanden wachten op een gewisse update naar 3.0? Of nee, ze prijzen de tablet slechts 500 euro, dan verkopen ze toch wat.

Het enige waar ik over 'verrast' ben, is de nieuwe wildfire. Als deze dezelfde prijsklasse kent als zijn voorganger, vind ik zijn specs wel degelijk mooi. De processor is opgetrokken en , thank god, de schermresolutie. Maar verdomme dit wil ik niet, ik wou een lekkere high-spec HTC :(
(EDIT: idd, de wildfire wordt geraamd op zo'n 280 euro)

Wat nu gedaan?

Laatst bewerkt:
Pfff ben ik ook teleurgesteld eigenlijk. Die twee facebookphones.. doe even normaal HTC. De desire S en incredible S zijn gewoon kopieen van hun voorgangers!

De tablet ziet er mooi uit, stevige single processor is in mijn ogen beter dan 2 'matige' duals, maar zoveel kennis heb ik hier niet in. 1,5 Ghz heeft de tablet. Maar hij draait op 2.3 :roflol: wat gaat deze doen tegen de bom van samsung en motorola die op 3.0 draaien? Moet de klant weer maanden wachten op een gewisse update naar 3.0? Of nee, ze prijzen de tablet slechts 500 euro, dan verkopen ze toch wat.

Het enige waar ik over 'verrast' ben, is de nieuwe wildfire. Als deze dezelfde prijsklasse kent als zijn voorganger, vind ik zijn specs wel degelijk mooi. De processor is opgetrokken en , thank god, de schermresolutie. Maar verdomme dit wil ik niet, ik wou een lekkere high-spec HTC :(
(EDIT: idd, de wildfire wordt geraamd op zo'n 280 euro)

Wat nu gedaan?

Zo zit ik nu dus ook, alleen is htc het nog wel waard?
Bedoel ik kan op de nieuwe wildfire wachten, maar wie zegt mij dat ze over een jaar wel een degelijke uptodate toestel hebben?(En is htc zijn geld nog wel waard na dit?) Ik denk dat ik maar wacht op de samsung galaxy s2 en dan maar rib uit me lijf...
Of wachten op iphone 5

Je hebt ook nog en lg x2 speed en de Motorola Atrix 4G
Maar bijde heb ik er geen vertrouwen in dat ze het 2 jaar gaan volhouden op bouw kwaliteit van de fabrikanten daarnaast hoe goed zijn ze met updaten? XDA ondersteuning lijkt me ook niet erg groot worden! Risico mobieltjes dus

Laatst bewerkt:
Een high spec toestel zal ik niet rooten denk ik, dus voor XDA heb ik geen schrik. Iphone 5.. dat kan ik niet aan, ik wil android.

Qua high spec gaat android wat de mist in denk ik, maar met de wildfire S zit HTC wel mooi voor de low-specs denk ik.

Achja, nu nog wachten wat HP en Iphone op de markt brengen.. Heeft er iemand eignelijk een overzicht van het congres? ik vind er geen

Een high spec toestel zal ik niet rooten denk ik, dus voor XDA heb ik geen schrik. Iphone 5.. dat kan ik niet aan, ik wil android.

Qua high spec gaat android wat de mist in denk ik, maar met de wildfire S zit HTC wel mooi voor de low-specs denk ik.

Achja, nu nog wachten wat HP en Iphone op de markt brengen.. Heeft er iemand eignelijk een overzicht van het congres? ik vind er geen

High end toestel ga je ook wel rooten naar een jaar ofzo...
Ja iphone 5 is eigenlijk ook geen keuze van mij maar gekeken naar de kosten van een samsung galaxy s2, kun je net zo goed iphone halen (kwa abbo kosten zoals het er nu uit ziet) En dan heb ik toch meer vertrouwen in apple dan in Samsung..

High end toestel ga je ook wel rooten naar een jaar ofzo...
Ja iphone 5 is eigenlijk ook geen keuze van mij maar gekeken naar de kosten van een samsung galaxy s2, kun je net zo goed iphone halen (kwa abbo kosten zoals het er nu uit ziet) En dan heb ik toch meer vertrouwen in apple dan in Samsung..

Niet alleen de prijs is een motivatie om een android te kopen, ook de opties! De richtprijzen voor de HTC's zijn -500 euro, terwijl de iphone 4 nog steeds 600+ kost, en dan nog niet gesproken over Iphone 5.

En inderdaad, samsung komt met de mooiste specs, maar ik durf niet goed zo eentje te kopen. Ik zou eens moeten rondvragen wat de ervaringen zijn van mensen met een SGS. Klaaswitz had er eentje en was zeer tevreden. In maart blijkt een nieuwe samenkomst in de US waar misschien nieuwe modellen uitkomen. Ik zie nergens de Tegra 2 in smartphones, wat ik vreemd vind. En de beruchte Tegra 3?

Niet alleen de prijs is een motivatie om een android te kopen, ook de opties! De richtprijzen voor de HTC's zijn -500 euro, terwijl de iphone 4 nog steeds 600+ kost, en dan nog niet gesproken over Iphone 5.

En inderdaad, samsung komt met de mooiste specs, maar ik durf niet goed zo eentje te kopen. Ik zou eens moeten rondvragen wat de ervaringen zijn van mensen met een SGS. Klaaswitz had er eentje en was zeer tevreden. In maart blijkt een nieuwe samenkomst in de US waar misschien nieuwe modellen uitkomen. Ik zie nergens de Tegra 2 in smartphones, wat ik vreemd vind. En de beruchte Tegra 3?

Samsung s2 zit wel goed maar release prijs van 700 euro, daar zit het hem dus op vast! Daarom zeg ik ook dan pak ik liever iphone 5 krijg je meer voor je geld! SGS was een goed toestel, had alleen last van lag wat optelossen was met lagfix die wel een redelijke tijd uit bleef! Kwa ondersteuning is samsung duidelijk geen htc of apple! Dat is ook een bij redenen dat ik zeg van dan liever iphone (puur uit geen keuze hebben, aangezien mijn abbo als ik hem niet ga verlengen ook 35 euro in de maand gaat kosten)

Terug
Naar boven