phillyfreezer
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

LG Optimus 3D hands-on
check video, ziet er erg nice uit!
Qualcomm unveils next-gen Snapdragon family, including quad-core 2.5GHz CPU
maar wat een gigantisch scherm. 
02:05 ergens. En vrij traag eigenlijk.. Op het eerste zich is het niet zo gebruikersvriendelijk precies. Specs zijn niet alles hé![]()
Traag? Waar heb jij naar zitten kijken LOL. Niet gebruikersvriendelijk? Wat vind je er niet gebruikersvriendelijk aan? Het is gewoon android wat erop zit...
ben benieuwd naar nokia phone 7 ;d hou van nokia, kijken met wat voor toestellen zij gaan komen.
Ik kan mijn abonnement pas over 6 maanden verlengen, dus ik wacht nog lekker ;D

HTC is helemaal faal.. Heb nu dus echt geen idee wat ik moet...HTC refreshes Android lineup with Incredible S, Desire S and Wildfire S
Wat een faal HTC, flagship phone zonder een dualcore uitbrengen ;d
HTC heeft het verknalt duidelijk!
wat gaat deze doen tegen de bom van samsung en motorola die op 3.0 draaien? Moet de klant weer maanden wachten op een gewisse update naar 3.0? Of nee, ze prijzen de tablet slechts 500 euro, dan verkopen ze toch wat. 
Pfff ben ik ook teleurgesteld eigenlijk. Die twee facebookphones.. doe even normaal HTC. De desire S en incredible S zijn gewoon kopieen van hun voorgangers!
De tablet ziet er mooi uit, stevige single processor is in mijn ogen beter dan 2 'matige' duals, maar zoveel kennis heb ik hier niet in. 1,5 Ghz heeft de tablet. Maar hij draait op 2.3wat gaat deze doen tegen de bom van samsung en motorola die op 3.0 draaien? Moet de klant weer maanden wachten op een gewisse update naar 3.0? Of nee, ze prijzen de tablet slechts 500 euro, dan verkopen ze toch wat.
Het enige waar ik over 'verrast' ben, is de nieuwe wildfire. Als deze dezelfde prijsklasse kent als zijn voorganger, vind ik zijn specs wel degelijk mooi. De processor is opgetrokken en , thank god, de schermresolutie. Maar verdomme dit wil ik niet, ik wou een lekkere high-spec HTC
(EDIT: idd, de wildfire wordt geraamd op zo'n 280 euro)
Wat nu gedaan?
Een high spec toestel zal ik niet rooten denk ik, dus voor XDA heb ik geen schrik. Iphone 5.. dat kan ik niet aan, ik wil android.
Qua high spec gaat android wat de mist in denk ik, maar met de wildfire S zit HTC wel mooi voor de low-specs denk ik.
Achja, nu nog wachten wat HP en Iphone op de markt brengen.. Heeft er iemand eignelijk een overzicht van het congres? ik vind er geen
High end toestel ga je ook wel rooten naar een jaar ofzo...
Ja iphone 5 is eigenlijk ook geen keuze van mij maar gekeken naar de kosten van een samsung galaxy s2, kun je net zo goed iphone halen (kwa abbo kosten zoals het er nu uit ziet) En dan heb ik toch meer vertrouwen in apple dan in Samsung..
Niet alleen de prijs is een motivatie om een android te kopen, ook de opties! De richtprijzen voor de HTC's zijn -500 euro, terwijl de iphone 4 nog steeds 600+ kost, en dan nog niet gesproken over Iphone 5.
En inderdaad, samsung komt met de mooiste specs, maar ik durf niet goed zo eentje te kopen. Ik zou eens moeten rondvragen wat de ervaringen zijn van mensen met een SGS. Klaaswitz had er eentje en was zeer tevreden. In maart blijkt een nieuwe samenkomst in de US waar misschien nieuwe modellen uitkomen. Ik zie nergens de Tegra 2 in smartphones, wat ik vreemd vind. En de beruchte Tegra 3?
3G zit nu toch ook al in bepaalde auto's verwerkt BMW heeft volgens mij een auto met ingebouwde 3G te herkennen aan de haaie vin op het dak als 3G ontvanger![]()