Fitness Seller

Mobiele revolutie

• Topic Starter Topic Starter
is gewoon quad band,dus hij werkt hier ook, kost 600 dollar omgerekend zo'n 450 euro

jaah ,en 4g zal volgend jaar ofzo hier ook wel aanwezig zijn,dus ben ik vast voorbereidt:), maarja eerst maar eens afwachten wanneer of dat ie wel naar nederland komt en voor welke prijs,want als ie eerder dan eind mei en onder de 500 hier kost,koop ik em toch liever hier.

jaah ,en 4g zal volgend jaar ofzo hier ook wel aanwezig zijn,dus ben ik vast voorbereidt:), maarja eerst maar eens afwachten wanneer of dat ie wel naar nederland komt en voor welke prijs,want als ie eerder dan eind mei en onder de 500 hier kost,koop ik em toch liever hier.

In belgie worden de licenties pas in de herfst verkocht, de eerste abonnementen zullen zeer duur zijn. Ik hoop er dus niet op in 2011 al 4G te hebben.

voordat die atrix hier in nederland komt heb je al weer wat betere toestellen denk ik :D

nice :D

Symbian nieuwe phones

faal

Specs dualcore HTC

Het toestel draait inderdaad op een 1,2GHz dual-core Snapdragon-processor. Daarnaast heeft het een 4,3 inch SLCD-scherm met een qHD-resolutie, wat inhoudt dat het scherm 960×540 pixels weergeeft. Dit zou er voor moeten zorgen dat het beeld er een stuk scherper uitziet. Achterop bevindt zich een 8MP camera en voorop een 1,2MP camera. Voor interne opslag is 4GB beschikbaar en er zit ook een SD-kaart van 8GB bij. Het toestel maakt vooralsnog slechts gebruik van ‘Android technology’, maar laten we vooralsnog zeggen dat daarmee Android 2.3 wordt bedoeld (dit is nog niet bevestigd).

Geil

Laatst bewerkt:
Ja ik wil zoon HTC Sensation! Mag in juni of juli nieuwe kiezen.
Is het wat?

Ja ik wil zoon HTC Sensation! Mag in juni of juli nieuwe kiezen.
Is het wat?

Is het wat? Snelste smartphone op aarde (geen idee of je hier ook wat aan hebt :p ) , en het scherm eindelijk voorbij de 480x800.
Ik denk dat deze een mooie is om aan te schaffen, maar die prijs gaat knallen... 650 gok ik.

Damn komt pas rond augustus in azie

Laatst bewerkt:
Is het wat? Snelste smartphone op aarde (geen idee of je hier ook wat aan hebt :p ) , en het scherm eindelijk voorbij de 480x800.
Ik denk dat deze een mooie is om aan te schaffen, maar die prijs gaat knallen... 650 gok ik.

Damn komt pas rond augustus in azie

Beetje zelfde prijsklassen ala hd of iphone. Schat dat vod wel met een leuke aanbieding komt met een abbo van ongveer 37-45 euro p/m

Ja maar ik moet zonder abbonement!

Release date nl is juni?

Terug
Naar boven