AndroidHealthClinic

Mobiele revolutie

• Topic Starter Topic Starter
Al bij al is het toch afwachten hoe die dualcores het gaan doen qua performance en batterij. Eén ding is zeker: een S reeks HTC koop ik niet. Dan koop ik nog liever een 'oude' htc desire en root ik deze. Hoogst waarschijnlijk komen er wel updates via XDA binnen.

Het enige dat me kon boeien was de nieuwe HTC sense 2.0 (of 2.1?).

Maar zoals ik zei, nu is het wachten tot de volgende openbaring in mei. En ja hier zijn al geruchten over.
Een mogelijke verklaring voor de crappy phones die HTC nu vrijgaf, kan zijn dat het in mei met een bom wil komen.

Laatst bewerkt:
Samsung s2 zit wel goed maar release prijs van 700 euro, daar zit het hem dus op vast! Daarom zeg ik ook dan pak ik liever iphone 5 krijg je meer voor je geld! SGS was een goed toestel, had alleen last van lag wat optelossen was met lagfix die wel een redelijke tijd uit bleef! Kwa ondersteuning is samsung duidelijk geen htc of apple! Dat is ook een bij redenen dat ik zeg van dan liever iphone (puur uit geen keuze hebben, aangezien mijn abbo als ik hem niet ga verlengen ook 35 euro in de maand gaat kosten)

samsung s2 zit nog een oude proc in, die zou ik al helemaal overslaan als ik jou was

Die nieuwe telefoons van HTC valle vies tegen. 2 telefoons speciaal gemaakt voor facebook, kansloos. Heb zelf dan wel facebook, maar toch.

Me telefoon is stuk, maar moet nog tot juli met mijn abbo. Hoop dat er tegen die tijd wel een nieuwe fatsoenlijke htc uitkomt.

Denk het niet z1000 ;d
Die HTC REvolver is wel een goede maarja die is alleen voor AT&T

GSM kapoet, komen er binnenkort nog goeie mobieltjes uit met een toetsenbord zoals de Desire Z?

Heb net 2 Samshits gehad, beiden na een jaartje of 1-2 moeten weggooien vanwege een kapotte scherm.
Heb ze niet eens laten vallen ofso, gewoon in een lege jaszak gedaan. Liever niet meer :roflol:

Heb net 2 Samshits gehad, beiden na een jaartje of 1-2 moeten weggooien vanwege een kapotte scherm.
Heb ze niet eens laten vallen ofso, gewoon in een lege jaszak gedaan. Liever niet meer :roflol:
mijn laatste 3a 4 gsms waren samsung,
ik heb er nooit echt veel problemen met gehad
meestal doe ik er 2 a 3 jaar mee wa normaal is, ze worden den dag van vandaag niet meer gemaakt om lang mee te gaan,
daarom kan je ze meestal na 2 a max 3 jaar weggooien.
ik heb nog nooit een kapot scherm gehad.

Laatst bewerkt:
Denk het niet z1000 ;d
Die HTC REvolver is wel een goede maarja die is alleen voor AT&T

Ik vermoed (hoop) dat HTC niet zo dom is en nog wel wat achter de hand heeft. Hier een gerucht.

Verder:

Snapkeys (blind typen op smartphone)

Quadcores in smartphones op het einde van het jaar

Wow.
Het wordt zeer moeilijk om na een aankoop het gevoel te hebben de beste smartphone in handen te hebben, gezien de innovaties zich snel opvolgen. Koop bijvoorbeeld in maart een dualcore en bam, na slechts een half jaar heb je quadcores. En dat is nog niet het einde van de processoren, de toekomstplannen van Nvidia heb ik even tussen spoilers gezet.

Tegra_MWC_Update1.jpg

Laatst bewerkt:
Ik heb een Nokia N8, leuk apparaatje en verder heb ik er de ballen verstand van.

Eigenlijk is er een phone die we helemaal missen in dit topic. Ik zie de motorola atrix, eentje met 960x540 scherm en een Tegra 2. Deze hoort toch zeker bij de top qua hardware!

http://www.youtube.com/watch?v=uWIe8wQBqS0

Heb ik ook gehoord en gelezen. Maar ga hem toch niet kopen:)

Sent from my HTC Desire using Tapata.

Je kan dat onderschrift ook gewoon uitschakelen :p

ik ga eind mei naar amerika,daar de atrix halen:D

Terug
Naar boven