Practicus
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 58
- Lengte
- 2m
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 13%
Ik zat daar verkeerd het ging om GPS

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zat daar verkeerd het ging om GPS

Samsung s2 zit wel goed maar release prijs van 700 euro, daar zit het hem dus op vast! Daarom zeg ik ook dan pak ik liever iphone 5 krijg je meer voor je geld! SGS was een goed toestel, had alleen last van lag wat optelossen was met lagfix die wel een redelijke tijd uit bleef! Kwa ondersteuning is samsung duidelijk geen htc of apple! Dat is ook een bij redenen dat ik zeg van dan liever iphone (puur uit geen keuze hebben, aangezien mijn abbo als ik hem niet ga verlengen ook 35 euro in de maand gaat kosten)
Zit gewoon nieuwe dualcore CPU in hoorsamsung s2 zit nog een oude proc in, die zou ik al helemaal overslaan als ik jou was
GSM kapoet, komen er binnenkort nog goeie mobieltjes uit met een toetsenbord zoals de Desire Z?
mijn laatste 3a 4 gsms waren samsung,Heb net 2 Samshits gehad, beiden na een jaartje of 1-2 moeten weggooien vanwege een kapotte scherm.
Heb ze niet eens laten vallen ofso, gewoon in een lege jaszak gedaan. Liever niet meer![]()
Denk het niet z1000 ;d
Die HTC REvolver is wel een goede maarja die is alleen voor AT&T
Zit gewoon nieuwe dualcore CPU in hoor![]()
Weet niet denk dat je wat door elkaar haalt in de galaxy serie (het is ook idd niet duidelijk meer)

Heb ik ook gehoord en gelezen. Maar ga hem toch niet kopen
Sent from my HTC Desire using Tapata.