AndroidHealthClinic

Modern Warfare 2

Deze staat ook op mijn lijstje. Ik vond Modern Warfare 1 niet echt geweldig (single player), maar deze schijnt weer door de goede ontwikkelaars gemaakt te zijn. Ik ben zeer benieuwd, de filmpjes zijn veelbelovend. Wordt weer een leuke tijd met Fifa10, Need for Speed Shift, Assassins Creed 2 en Modern Warfare 2.

1 was erg goed, ik kijk uit naar deze game :D

Deze staat ook op mijn lijstje. Ik vond Modern Warfare 1 niet echt geweldig (single player), maar deze schijnt weer door de goede ontwikkelaars gemaakt te zijn. Ik ben zeer benieuwd, de filmpjes zijn veelbelovend. Wordt weer een leuke tijd met Fifa10, Need for Speed Shift, Assassins Creed 2 en Modern Warfare 2.

Modern Warfare 2 is door dezelfde ontwikkelaars gemaakt als Modern Warfare 1 beide door Infinity Ward (de goede).

Maarja COD moet je ook niet voor de single player kopen.

Hij komt in november uit toch?
Ben eigenlijk meer benieuwd naar operation flashpoint. Komt over een kleine maand uit.
klopt, ik ook.. vind COD wel echt vet, die multiplayer.. maar toch.. heb meer het gevoel dat ik blijf spelen omdat ik die challenges wil halen ipv echt fun
Ik ga wel eerst ffkes ofp2 doen.. mss dat ik cod later wel uit de bakken vis

cod4 Multiplayer al zovaak gespeeld dat ik er over droomde!

WOEHOE modern warfare 2 bijnaa! dat wordt weer spijbelen van school en nachten lang
clanwars doen:D

Weet trouwens iemand wat er deze maand bij de Power unlimited zit als ik een abbo afsluit? OFP2 maybe? mn abbo is nl 2 maanden geleden verlopen en ik wacht op het perfecte cadeautje :p

ziet er echt nice uit

jammer van de gare guns, geen recoil in dat filmpje, nog steeds geen ragdoll, of gapende gaten in mensen.. ziet er niet echt bevredigend uit.
ook jammer van al die bullshit multiplayer opties, wordt weer ****ing frustrerend al die nerds die vanuit vliegtuigen gaan schieten.

ik skip

Laatst bewerkt:
ben blij dat het modern warfare wordt, ik vond waw erg teleurstellend na modern warfare.

---------- Toegevoegd om 21:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:00 ----------

cod4 Multiplayer al zovaak gespeeld dat ik er over droomde!

WOEHOE modern warfare 2 bijnaa! dat wordt weer spijbelen van school en nachten lang
clanwars doen:D

dat gaat je bodybuilding in ieder geval niet ten goede uitkomen

• Topic Starter Topic Starter
Sneeuwlevel is bruut, ga hem meteen kopen, waneer komt ie eigenlijk uit ?

Godver wat een geil spel toch!
I love cod!

Elke keer als er een nieuw fimpje verschijnt krijg ik er meer zin in !

mss handig voor de mensen: Bij de power unlimited krijg je de game erbij als je een abbo daarop neemt, je kan zelfs iemand een pu abbo cadeau doen en het spel zelf voor een paar euro's minder op de dag van de release de game thuis gestuurd krijgen :D

Bling (??)
steady aim: allright unscoped snipen
stopping power: lame

jammer van de gare guns, geen recoil in dat filmpje, nog steeds geen ragdoll, of gapende gaten in mensen.. ziet er niet echt bevredigend uit.
ook jammer van al die bullshit multiplayer opties, wordt weer ****ing frustrerend al die nerds die vanuit vliegtuigen gaan schieten.

ik skip

Voor vliegtuig moet je 11 killstreak hebben, haal je niet zomaar :p

Staat op de lijst samen met Assasins Creed 2.:D

Ik heb AC2 ook al besteld, wel de Black Edition:D Heb van deel 1 ook de limited!

http://www.youtube.com/watch?v=-8PIyq0GUlM

Voor vliegtuig moet je 11 killstreak hebben, haal je niet zomaar :p

11 killstreak is niet zo heel moeilijk hoor...

OT: Ik ga MW2 ook zeker halen, maar dan meteen deze versie;

http://www.youtube.com/watch?v=1JU_nCoclvE

Zou sowieso eind van het jaar nog een 360 kopen, dan maar meteen goed.
Ga alleen de game wel verkopen en de PS3 versie halen...

Laatst bewerkt:
Damn kan echt niet wachten. Speel eigenlijk pas cod4 sinds een maandje a 6 weken en bevalt me super. Ben dan ook van plan meteen cod6 in huis te halen :D

Terug
Naar boven