- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan ook echt niet wachten op dit spel. Hoop alleen wel dat de bugs uit de MP verdwijnen. Soms schiet ik al 2 sec. lang op iemand om vervolgens doodgeschoten te worden. Dan kijk je het filmpje vanuit zijn ogen en zie je 0,0 kogels op hem afkomen. En dat terwijl mijn ping gewoon goed is. Voor de rest natuurlijk gewoon een super spel. Hoop alleen dat er standaard iets meer MP levels zijn als in cod4.
er zullen uiteraard wel bugs in zitten, maar die worden dan wel gefixed met een aantal patches zoals gewoonlijk hahaha!
Morgen maar even halen, als die er dan ligt tenminste.

Ja klopt, die datum in de video verwarde me even, staat natuurlijk weer andersom![]()

vat wel, we worden niet teleurgestelder zullen uiteraard wel bugs in zitten, maar die worden dan wel gefixed met een aantal patches zoals gewoonlijk hahaha!
ik kanniet wachten, hij komt gelukkig uit wanneer ik klaar ben met me schoolperiode en dat me stageperiode begint
anders zou het niet goedkome, same thing happend toen cod4 uitkwam hhahaha
Nee, ze zeiden duidelijk geen beta-versie of demo's.Bijna bijna bijnaaaaa!
hij zal wel eerder downloadbaar zijn, ik download hem dan eventjes voor de SP!
en dan koop ik hem voor de MP
Is niet echt een bug, meestal gewoon lag. Heb er de laatste 2 maanden wel meer last van dan int begin ....Ik hoop het want begin me er al aardig aan te ergeren. Me broertje is er zelfs mee gestopt op die reden. Gewoon 2sec op iemand schieten en dan zelf neergeschoten worden om te zien dat hij helemaal geen kogels uit je gun heeft zin komen, behoorlijk irritant! Gaat gelukkig meestal goed maar toch zeker wel elk potje dat er weer z'n moment in zit. Ik speel op de 360 btw, misschien dat de pc en ps3 beter gaan.
je kunt mss sneller bewegen maar daarom niet altijd beter mikken. Heb geen problemen om met controller accuraat te mikken hoor.ik speel het op de PC, voor first person shooter moet je toch echt een muis hebben om goed te kunnen aimen.
je kunt mss sneller bewegen maar daarom niet altijd beter mikken. Heb geen problemen om met controller accuraat te mikken hoor.
Nee, ze zeiden duidelijk geen beta-versie of demo's.
De reviews wat dat spel krijgt zorgen wel voor goede verkoop ...
Mss wel een leuk spel voor tijdens het wachten op BF BC II.