Fitness Seller

Modern Warfare 2

Al 2 weken geleden bestel. Heb World at war veel gespeeld, nog steeds aant spelen eigenlijk, en heb de 1ste mdoern warfare eens ff gespeeld, dus heb hier wel veel zin in.

Zeker als je de trailer ziet :D

Damn, speciaal me xbox laten flashen hiervoor :D

Mss wel een leuk spel voor tijdens het wachten op BF BC II.

Misschien dat ik deze wel haal bij de release, ben er nog niet uit of het mij zal liggen...

Bijna bijna bijnaaaaa!
hij zal wel eerder downloadbaar zijn, ik download hem dan eventjes voor de SP!
en dan koop ik hem voor de MP

Kan ook echt niet wachten op dit spel. Hoop alleen wel dat de bugs uit de MP verdwijnen. Soms schiet ik al 2 sec. lang op iemand om vervolgens doodgeschoten te worden. Dan kijk je het filmpje vanuit zijn ogen en zie je 0,0 kogels op hem afkomen. En dat terwijl mijn ping gewoon goed is. Voor de rest natuurlijk gewoon een super spel. Hoop alleen dat er standaard iets meer MP levels zijn als in cod4.

edit:
Speel op de 360 btw.

Kan ook echt niet wachten op dit spel. Hoop alleen wel dat de bugs uit de MP verdwijnen. Soms schiet ik al 2 sec. lang op iemand om vervolgens doodgeschoten te worden. Dan kijk je het filmpje vanuit zijn ogen en zie je 0,0 kogels op hem afkomen. En dat terwijl mijn ping gewoon goed is. Voor de rest natuurlijk gewoon een super spel. Hoop alleen dat er standaard iets meer MP levels zijn als in cod4.

vat wel, we worden niet teleurgesteld :D er zullen uiteraard wel bugs in zitten, maar die worden dan wel gefixed met een aantal patches zoals gewoonlijk hahaha!
ik kanniet wachten, hij komt gelukkig uit wanneer ik klaar ben met me schoolperiode en dat me stageperiode begint:D
anders zou het niet goedkome, same thing happend toen cod4 uitkwam hhahaha

Morgen maar even halen, als die er dan ligt tenminste.

Ja klopt, die datum in de video verwarde me even, staat natuurlijk weer andersom :o

Haha had ik ook, bekeek de trailer op een Nederlandse website en d8 dus dat hij 11-10-09 uitkwam. Baalde ik ff zuur toen mijn broertje zei dat hij in nov pas kwam :mad:

---------- Toegevoegd om 21:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:23 ----------

vat wel, we worden niet teleurgesteld :D er zullen uiteraard wel bugs in zitten, maar die worden dan wel gefixed met een aantal patches zoals gewoonlijk hahaha!
ik kanniet wachten, hij komt gelukkig uit wanneer ik klaar ben met me schoolperiode en dat me stageperiode begint:D
anders zou het niet goedkome, same thing happend toen cod4 uitkwam hhahaha

Ik hoop het want begin me er al aardig aan te ergeren. Me broertje is er zelfs mee gestopt op die reden. Gewoon 2sec op iemand schieten en dan zelf neergeschoten worden om te zien dat hij helemaal geen kogels uit je gun heeft zin komen, behoorlijk irritant! Gaat gelukkig meestal goed maar toch zeker wel elk potje dat er weer z'n moment in zit. Ik speel op de 360 btw, misschien dat de pc en ps3 beter gaan.

ik speel het op de PC, voor first person shooter moet je toch echt een muis hebben om goed te kunnen aimen. Ik heb met cod4 ook wel eens van dat soort momenten hoor, schiet ik me hele magazijn leeg op iemand, en geen eentje is raak terwijl ik hem vollop raak voor mijn gevoel:S

Bijna bijna bijnaaaaa!
hij zal wel eerder downloadbaar zijn, ik download hem dan eventjes voor de SP!
en dan koop ik hem voor de MP
Nee, ze zeiden duidelijk geen beta-versie of demo's.

De reviews wat dat spel krijgt zorgen wel voor goede verkoop ...

Ik hoop het want begin me er al aardig aan te ergeren. Me broertje is er zelfs mee gestopt op die reden. Gewoon 2sec op iemand schieten en dan zelf neergeschoten worden om te zien dat hij helemaal geen kogels uit je gun heeft zin komen, behoorlijk irritant! Gaat gelukkig meestal goed maar toch zeker wel elk potje dat er weer z'n moment in zit. Ik speel op de 360 btw, misschien dat de pc en ps3 beter gaan.
Is niet echt een bug, meestal gewoon lag. Heb er de laatste 2 maanden wel meer last van dan int begin ....

ik speel het op de PC, voor first person shooter moet je toch echt een muis hebben om goed te kunnen aimen.
je kunt mss sneller bewegen maar daarom niet altijd beter mikken. Heb geen problemen om met controller accuraat te mikken hoor.

• Topic Starter Topic Starter
Nee, ze zeiden duidelijk geen beta-versie of demo's.

De reviews wat dat spel krijgt zorgen wel voor goede verkoop ...

ik heb het ook niet over legale downloads of demo's,
ik heb het over de volledige game illegaal downlaoden. 1 iemand, meestal een ripper ofsow die koopt het spel ergens in een land waar het spel vroeg uitkomt, hij ripped het spel, maakt er een crack bij blabla, en upload het op het internet, snappie?
maar je kan dan niet Online gamen alleen single player, want voor online gaming moet je een unieke cd key hebben.

ik ben erg benieuwd of ik het spel goed kan draaien op me pc zonder irritante FPS drops, cod4 kon ik wel lekker draaien, cod5 moest k wel sommige graphic instellingen verlagen, dus ben benieuwd, en anders mar even een nieuwe videokaart aanschaffe!

Terug
Naar boven