Galen
Peter Bond
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Supplementen
Anabolen
Technologie
Wetenschap
10.000 likes
10.000 berichten
- Waardering
- 22.778
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 11%
Toch vraag ik serieus af hoeveel zin het heeft om te gaan lopen k*tten met slin. Leuk je hebt na je training iets sneller geforceerd een overkill aan suikers aangevoerd en je glycogeen voorraad weer aangevuld die verder toch niet betrekking heeft tot spierwinst en waar je lichaam anders een uur of twee langer over zou doen big deal het is toch niet zo dat je gehele glycogeen vooraad op is.
Daarnaast forceer je extra glycogeen opslag in je spieren en lever. Tweede is minder leuk ok. Eerste geval leuk en aardig je ziet er voller uit en wordt zwaarder. Wat na een kleine week ook al zijn top heeft bereikt. En zodra je ermee stopt zoekt je lichaam direct weer de balans op en stabiliseerd het de vooraad waardoor je gewicht al binnen paar dagen weer terug valt.
beetje flauwekeul vind ik. Leuk als je een keer 1 week of 2 wat voller en vooral dikker bij wilt lopen voor de rest houdt het op.
Slin doet meer dan slechts dat he.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f53/effecten-insuline-op-cellen-brandstoftransport-292600/
Zie laatste stukje.
Moet wel zeggen dat ik slin overkill vindt in dit soort gevallen, maar ja, eigen keuze he.