Fitness Seller

Moeder beschuldigt GroenLinks-politica van stelen landgoed

Dat klinkt een beetje te vooringenomen / positief om serieus te nemen :o

Het zal wel wat genuanceerder zijn, net als bij de andere partijen ook een hoop r**ards dus.

True.
Ik ben een antifascist die de hele dag zijn kraakpand bewierookt met hasjdampen. Niks hoogopgeleid, feminist of idealist:D

Klaas, wat valt me dit van je tegen zeg. Je bent altijd zo van de feiten en nu klap je er zo maar iets onzinnigs uit. Toon eens aan dat de PVV stemmers 'tokkies' zijn dan?

Was er niet laatst een nieuwsbericht over verscheidene mensen die doodsbedreigingen hadden gekregen omdat ze slecht spraken over Geert Wilders en zijn partij?:rolleyes:

Niet hoor, het stond gewoon in de krant.
Als je die goed leest dan kom je het tegen. Oftewel, het nieuws komt je tegemoet.

Ik had eigenlijk verwacht dat een van onze nieuwsplaatsers het bericht al geplaatst had maar GL en negatief nieuws zal de moeite wel niet waard zijn geweest.

Grappig trouwens, hoe er snel een aantal 'grappige' berichten worden geplaatst ipv. de serieuze reacties normaal over hoe 'ernstig' iets toch wel niet is.

Ik ken die hele vrouw niet. Dat zegt opzich al genoeg, aangezien ik GL wel redelijk volg.
Maar als het klopt wat in dat bericht staat zal ze inderdaad de politieke speelplaats ontzegd moeten worden door haar partij, dat lijkt me evident.

Gister de hele dag het Groen-Links congres gevolgd, en ik moet zeggen die partij is echt fantastisch. Femke Halsema kan op mijn stem rekenen de komende verkiezingen.

---------- Toegevoegd om 19:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------

GL stemmer:

10fvz1f.jpg
Hahaha, briljant dat plaatje! :D

Was er niet laatst een nieuwsbericht over verscheidene mensen die doodsbedreigingen hadden gekregen omdat ze slecht spraken over Geert Wilders en zijn partij?:rolleyes:

Verscheidene? Je bedoelt Herman van Veen? Dat was vanwege de nsb vergelijking. Neemt niet weg dat doodsbedreigen kansloos zijn.

Ik denk dat Geert zelf heel wat meer bedreigingen krijgt.

Verscheidene? Je bedoelt Herman van Veen? Dat was vanwege de nsb vergelijking. Neemt niet weg dat doodsbedreigen kansloos zijn.

Ik denk dat Geert zelf heel wat meer bedreigingen krijgt.

Peter R de Vries zat er ook bij geloof ik, maar goed.

Nsb vergelijking of niet je zegt het zelf, doodsbedreigingen zijn kansloos.

Terug
Naar boven