MuscleMeat

Shocking News Moeder verkoopt dochtertje (5) als hoertje en laat haar sterven

Waar ben je nou op uit klaaswitz? Je bent 1 van de weinige waar ik respect voor heb op dit forum, omdat jij in tegenstelling tot de meeste hier wel weet waar je het over hebt en niet bepaalde bevolkingsgroepen over 1 kam scheert, maargoed. Ik ga doen wat vele hier mij geadviseerd hebben en dat is niet in discussie gaan met leden die al een bepaald beeld hebben bij de islam en het midden oosten, dat zo vertekend is dat er niks meer aan te doen is. Fijne avond.

Jij zegt dat er in het MO geen eigen twist wordt gegeven aan de islam. Ofwel, je impliceert dat alle landen en volkeren in het MO er dezelfde ideeën en uitleggen op na houden als het gaat om hun religie. Volgens mij is dat niet waar maar jij hebt kennelijk een andere mening, daar had ik graag meer over willen weten. Volgens mij ben jij degene die alleen maar over één kam scheert hier. Als het gaat om homo's, als het gaat om Nederlanders maar ook als het gaat om mensen die in het MO wonen.

Dat mag jij vinden klaas. Ik weet dat het anders zit, want zowel slechte als goede mensen heb je overal. Veel plezier verder in dit topic en in de vele anti islam topics die er nog komen gaan. Ik ga me tijd niet meer verdoen aan dit soort topics, maar me alleen bezig houden met waar ik me voor heb aangemeld " bb". Dus een fijne avond klaas. Het ga je goed.

Laatst bewerkt:
zucht zucht zucht....de discussies rondom de islam zullen nooit ophouden, hier niet nergens niet, waarom toch altijd weer.
respecteer elkaar zoals we zijn en klaar.
damnn

sjonge jonge jonge klaas en nador maken het ook altijd te bont. Echte liefde begint met haat zeg ik dan maar.

Tja, dat is het harde leven in de ghetooww

Topic over een kind wat misbruikt en dood is, eindigt in discussie oevr Islam:D

Moet niet gekker worden.

Opzich is de link niet zo heel erg moeilijk te leggen. Wat ook wel weer duidelijk is geworden inderdaad.

Ik heb niks met Islam/gelovigen.
Maar om te zeggen dat een willekeurige zaak gelijk met Islam te maken heeft gaat wel erg ver lijkt mij.

De moeder mag een jaar lang opgesloten m'n h**r spelen en dan vinden we wel een passende straf die haar de dood of degelijke verlamming geeft.

Ik heb niks met Islam/gelovigen.
Maar om te zeggen dat een willekeurige zaak gelijk met Islam te maken heeft gaat wel erg ver lijkt mij.

Nou nou, niet zo naïef Richard, iedereen weet dat 80% van de zedendelicten gepleegd worden door moslims.
Nee, hier heb ik geen bron voor, dit is puur gevoelsmatig.

ik zie wat jij niet ziet en het is bruin, dom en heeft geen argumenten voor zn uitspraken.

Volgens mij denk jij dat het midden oosten stil staat, terwijl de rest vooruit gaat.

Je hebt gelijk, ze gaan flink vooruit :thumbup:
Het enige probleem is dat wel dat ze evengoed nog een jaar of 2000 achter lopen.
Hoop dus dat ze heel snel vooruit gaan (for a better world) ;)

---------- Toegevoegd om 10:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:12 ----------

Als mens, en al helemaal als vader zijnde, kan ik me er niks bij voorstellen. Hoever moet je heen zijn dat je je eigen vlees en bloed. De gene van wie je onvoorwaardelijk houd, tot eeuwigheid zal moeten beschermen, troost bieden en liefde krijgt, zulke walgelijke mens onterende handelingen kan laten verrichten? Heb er zo 100k voor over om een uurtje ongestraft in een klein kamertje met dat vrouwtje te zitten. Blijft er niks meer dan een zakje botten over.

zo is het (+1 dus)

ik wou dit topic geen eens lezen eigenlijk, omdat ik alleen al bij de titel misselijk werd.

Wel grappig dat de meeste normen en waardes welke we nu vanzelfsprekend vinden gebaseerd zijn op christelijke normen en waardes welke meegegeven door God aan Mozes (tien geboden).
Overigens geldt dit voor bijna ieder Westers land.

Ze denken allemaal dat God bestaat, dus niet serieus te nemen inderdaad.

Dus omdat ze op 1 punt de plank volledig mis slaan zijn ze op alle punten niet meer serieus te nemen?
Moeten we jou eigenlijk nog serieus nemen?

Edit: die laatste vraag is retorisch.

Ze denken allemaal dat God bestaat, dus niet serieus te nemen inderdaad.

+1 **** aan al die "goden".
als er echt een allah god of wat dan ook zou bestaan en zulke dingen als in de titel staat toelaat, zou ik die t*fus god wel eens een keiharde trap in zijn t**fus kloten willen geven en zijn hals doorsnijden :thumb: (daarna ga ik op de troon zitten en zijn werk beter doen :thumbup: )

Terug
Naar boven