Fitness Seller

Shocking News Moeder verkoopt dochtertje (5) als hoertje en laat haar sterven

Dus omdat ze op 1 punt de plank volledig mis slaan zijn ze op alle punten niet meer serieus te nemen?
Moeten we jou eigenlijk nog serieus nemen?

Edit: die laatste vraag is retorisch.

aangezien ze die 'god' in 99% van hun standpunten aanhalen als referentiepunt, zijn ze idd dan op alle punten (of toch 99%) niet meer serieus te nemen:)

+1 **** aan al die "goden".
als er echt een allah god of wat dan ook zou bestaan en zulke dingen als in de titel staat toelaat, zou ik die t*fus god wel eens een keiharde trap in zijn t**fus kloten willen geven en zijn hals doorsnijden :thumb: (daarna ga ik op de troon zitten en zijn werk beter doen :thumbup: )

Holy crap :)...Nou laat ons het zo zien dat de misdadiger zijn oordeel wel zal komen eenmaal hij het loodje legt en er dus nog een eeuwigheid elders voor kan boeten. Ik denk altijd maar van "ik wil God ook wel eens een trap in z'n noten geven" maar voor hetzelfde geld wil Hij al deze zaken evenmin als ons maar kan Hij er gewoon niets aan doen.

Tis tenslotte de mens die de wereld omzeep helpt en alles slecht toelaat, niet God...

Ergens is dit helemaal te ver gezocht en totaal irreëel maar toch heb ik het gevoel dat er zo ook een waarheid inzit

waarom dan nog bidden als het geen ene moer werkt ....

mijn geloof heb ik lang lang geleden opgezegt :thumbdown:

Daar heb je natuurlijk een punt, maar het is leuk om een houvast te hebben als al het andere gefaald heeft, een mens heeft een houvast nodig in z'n donkerste tijden. Sommigen zien het als een illusie, een teken van zwakte in de mens zelf omdat ze geloven, anderen bekijken het weer als een teken van doorzetting en standvast zijn aan idealen. Je kan God ook niet gebruiken als wish-o-matic en een instant oplossing verwachten op de problemen in de wereld. Het zijn wij, de mensen, die er raad mee moeten weten en deze problemen en hun eventuele gevolgen of oplossingen moeten ondergaan...Zo ook met het lijden. Jezus heeft onmenselijk geleden en dat is een deel van het leven.

Geloof me, ik vervloek God bijna elke dag, maar toch kan ik het niet laten te bidden en zeggen wat er op m'n lever ligt...Klinkt gek en is voor de meesten zo, maar Ik zou het erger vinden als men in helemaal niets meer gelooft...want waar gaat het dan met ons heen toch :D

Laatst bewerkt:
zucht zucht zucht....de discussies rondom de islam zullen nooit ophouden, hier niet nergens niet, waarom toch altijd weer.
respecteer elkaar zoals we zijn en klaar.
damnn
Dat blijkt net vooral in moslimkringen een probleem te zijn. Veel toleranter dan Nederland (en eigenlijk heel West-Europa) kan bijna niet denk ik.

Dus omdat ze op 1 punt de plank volledig mis slaan zijn ze op alle punten niet meer serieus te nemen?
Moeten we jou eigenlijk nog serieus nemen?

Edit: die laatste vraag is retorisch.

Yes sir. Het is geen onbelangrijk punt he. Het gaat om het ontstaan van het leven. Daarnaast vallen gelovigen mij lastig met hun ideeën, omdat ze al jaren in de regering zitten.

Terug
Naar boven