AndroidHealthClinic

Shocking News Moeder verkoopt dochtertje (5) als hoertje en laat haar sterven

Haar onderste deel is 2x zo breed als het bovenste gedeelte. Zou der wel doen trouwens.

Jammer, ze doete nochtans niet slecht voor een 5jarige.

Jammer, ze doete nochtans niet slecht voor een 5jarige.

bipeol.gif

Only in America

Ze worden steeds jonger.

Hahaha, jij maakt het helemaal mooi he? Zedendelicten en pedofelie zijn nog altijd misdrijven die vaker door westerse landen worden gepleegd.

maar kleine meisjes verkopen en vermoorden komt toch wel vaker voor in het midden oosten denk ik:P

maar kleine meisjes verkopen en vermoorden komt toch wel vaker voor in het midden oosten denk ik:P

Niet dat ik weet, maar mocht het zo zijn dan worden ze vast gekocht door lui uit het westen. Thailand is niet voor niks populair onder hollanders.

Hahaha, jij maakt het helemaal mooi he? Zedendelicten en pedofelie zijn nog altijd misdrijven die vaker door westerse landen worden gepleegd.

Klopt, want in het midden oosten is het legaal, dus daar worden die misdrijven niet gepleegd. :thumbup: ''Pedofelie'' is geen misdrijf trouwens.

Mohammed doete toch ook met een 9 jarige?

Als mens, en al helemaal als vader zijnde, kan ik me er niks bij voorstellen. Hoever moet je heen zijn dat je je eigen vlees en bloed. De gene van wie je onvoorwaardelijk houd, tot eeuwigheid zal moeten beschermen, troost bieden en liefde krijgt, zulke walgelijke mens onterende handelingen kan laten verrichten? Heb er zo 100k voor over om een uurtje ongestraft in een klein kamertje met dat vrouwtje te zitten. Blijft er niks meer dan een zakje botten over.

+1
Ben ik het helemaal mijn eens!!!

Klopt, want in het midden oosten is het legaal, dus daar worden die misdrijven niet gepleegd. :thumbup: ''Pedofelie'' is geen misdrijf trouwens.

Mohammed doete toch ook met een 9 jarige?

Wat ben jij een zielig ventje. Je hebt geen idee waar je het over hebt. Mohammed heeft haar in huis genomen om voor haar te zorgen. Niet iedereen doet dingen met een 9jarige die jij zou doen, vieze snotaap. Je probeert hier bijdehand te doen, maar het enige wat waar is in je post is dat je het eens bent met mijn eerder geplaatste reply.

We zijn niet allemaal politie agenten die kleine meisjes uit de buurt ontvoeren, verkrachten en vervolgens in onze tuin begraven of een paar baby lijken op zolder gooien in koffers. Weet waar je het over hebt. Nl is een klein land en voor zo een klein land wordt er aardig wat zedendelicten gepleegd pik.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven