XXL Nutrition

Moeheid, Injecteer *tennisbal*JEUKT!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ehv040

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Vetpercentage
ben zeer nieuwschierig en heb het even niet kunnen vinden of andere mensen het ook het zelfde hebben en wat het precies betekend?

ik ben begonnen met mijn 1e kuur,

1e/2 dagen kreeg ik enorm pijn en kon niet op mn bil zitten, en het was een soort van tennisbal , en werd telkens snel moe tijdens fitnesse en dan ben ik rest van de dag heel suf , 3e heb ik continu jeuk waar ik het precies heb geinjecteerd en wordt ik alsnog heel snel moe, 4e dag zelfd het zelfde jeuk, en dat is meestal wanneer ik juist mn boxer eruit trek of uit douche kom,

En aan basis dingen hou ik me gewoon aan zoals Eten ETEN ETEN ETEN .,Rustennnnn

Zoek naar aas sectie en blader ff door, je bent bepaald niet de eerste met het verhaal 1e inject.....nu pijn....wat is het. zijn talloze topics over.

• Topic Starter Topic Starter
Zoek naar aas sectie en blader ff door, je bent bepaald niet de eerste met het verhaal 1e inject.....nu pijn....wat is het. zijn talloze topics over.

Het gaat mij meer om over de jeuk op mijn linkerbil , dat kan ik nergens terug vinden. en is ook wel wat opgezwolle .

Heb dus voor de 2e x geprikt in mijn andere bil, kzie dat mijn 1e bil \prik paars blauw is geworden,

ps: wat ik niet weet, is het nu bij elke prik die ik zet dat het pijn moet zijn (3 dagenlang)

Heb je enig idee hoe je moet injecteren

Wat voor naalden gebruik je en waar injecteer je precies?

Linksboven me bil bij me linker bil , en rechts boven me bil bij mijn rechter bil, En ja ik laat het injecteren door een vriend die al paar jaar ervaring mee heeft gehad. alleen heeft hij deze klachten nooit echt gehad.

Je bent gewaarschuwd in de echt of nep sectie.

Wat gebruik je?

Moeheid/sufheid kan komen omdat je lichaam moet wennen aan de AAS of eigenlijk de hoeveelheid hiervan. Je injecteert immers immens grote hoeveelheden tov de aanmaak van je lichaamseigenproductie.

moet je maar geen fake troep kopen en eerst eens een goed fysiek opbouwen voor je gaat kuren.

Je lichaam kan ook moe zijn omdat het continu moet vechten tegen het abces(jeukende tennisbal) dat je misschien hebt. Ga naar de dokter.

een abces waar je een week mee rond loopt? lijkt me niet.
moeheid lijkt me gewoon test flu en die tennisbal omdat het de eerste keer is dat je injecteerd in die spier en dat kan nog wel is vervelende reacties geven....na 3 weken ofzo heb je nergens last meer van

400mg Deca en 400mg Test E per ml, en dan gebruik je ook nog Tren in je eerste kuur. Sta er niet van te kijken dat je daar problemen mee krijgt. Hoeveel ml injecteer je van welke AS?

Goeie vriend heb je , no offence maar niet dat hij gewoon zegt ga eerst maar eens lekker bulken en massa kweken met je 1.78 72 kg 15% , ik bedoel kom op man of heeft hij ook zulke stats.

Zoals Barrie Stevens. Zou zeggen...
VOORAL DOORGAAN!!!!!

goed dat je start met deca >.>

moet je maar geen fake troep kopen en eerst eens een goed fysiek opbouwen voor je gaat kuren.

fake zal het denk ik nu niet zijn, ben wel 5 kilo aangekomen in anderhalve week,

het jeukt idd niet meer, alleen tennisballe , de 1e prik is nu blauw, en de andere doet nu beetje pijn, dus zal wel zo moeten zijn neem ik aan..

of zal die 5 kilo zijn omdat ik me vol prop. denk het niet..

---------- Post toegevoegd Mon 16 Jan 2012 om 20:15 ----------

Wat voor naalden gebruik je en waar injecteer je precies?

naalden weet ik niet echt, ene vriend die dat doet, trekt met een trek naald, en spuit met een nieuwe naald.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven