- Waardering
- 699
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goeie vriend heb je , no offence maar niet dat hij gewoon zegt ga eerst maar eens lekker bulken en massa kweken met je 1.78 72 kg 15% , ik bedoel kom op man of heeft hij ook zulke stats.

Wat is nou het probleem van mijn leeftijd? Ik weet meer dan je denkt. Ben niet zo'n standaard kind.
Niet echt gewenst dat een 17 jarige de AAS gebruikers even komt vertellen over hoe of wat..Je zegt het zelf alNiet echt gewenst dat een 17 jarige de AAS gebruikers even komt vertellen over hoe of wat..
Blijf lekker lezen, kan nooit kwaad![]()
Kom niet vertellen hoe hij moet doen, ook niet wat hij moet doen, ik geef alleen een soort van mening en misschien een oorzaak.
fake zal het denk ik nu niet zijn, ben wel 5 kilo aangekomen in anderhalve week,
het jeukt idd niet meer, alleen tennisballe , de 1e prik is nu blauw, en de andere doet nu beetje pijn, dus zal wel zo moeten zijn neem ik aan..
of zal die 5 kilo zijn omdat ik me vol prop. denk het niet..
---------- Post toegevoegd Mon 16 Jan 2012 om 20:15 ----------
naalden weet ik niet echt, ene vriend die dat doet, trekt met een trek naald, en spuit met een nieuwe naald.
als je in 1,5 tijd 5kg aan bent gekomen wil dat zeggen dat je gewoon naturel had kunnen gainen als je gewoon eens iets meer was gaan vreten!!!
die zooi doet(nog)niets hoor!!!!!

Test E toch? Dat werkt nog niet eens volledig in, dat moet nog komen..
Omdat je bij de eerste inject van T E al direct je natuurlijke aanmaak van testosteron platlegt. En aangezien nu de exogene testosteron nog niet volledig werkt, kan je niet zo snel al 5 kilo aankomen.
Puur placebo
Nu de TS aan de juice is gaat hij ineens meer eten en zwaarder trainen, en merkt hij dat hij daardoor groeit..

op sommige dingen kan ik wel kilotje of 2 meer pakken, maar thats it

dus jullie willen nu echt zeggen dat ik door eten 5 kilo ben aangekomen in 1.5 wk?
Wat is je kuur nu precies dan??
Al die middelen al bij 72kg??
week 1-10 deca 400mg
week 1-10 tren 400mg
week 1-10 test 200mg
week 1-4 dianabol 40mg
week 12-14 nolvadex 30mg
ik had meegekregen als ik goed ging eten dat alles wel goed ging uitpakken..

facepalm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
had je DEALER/PUSHER niet nog toevallig wat mt liggen...als kick start naast die d-boll?
Je weegt 72kg.. Kerel wat je neemt, je bent gek
Met veel minder had je hele leuke resultaten kunnen boeken en veel
sneller kunnen herstellen..
---------- Post toegevoegd Tue 17 Jan 2012 om 00:34 ----------
Er zijn nu eenmaal mensen die te vroeg beginnen,
Maar jou gewicht x lengte zegt gewoon gelijk al dat je veel te weinig kennis/ervaring hebt over voeding..
En wat zo zonde is, is dat je misschien een heleboel gaat aankomen zo dadelijk.
Maar door wat ik al gezegd heb straks weer heel wat kwijt zult raken.