MuscleMeat

Moeheid, Injecteer *tennisbal*JEUKT!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Only at dbb.

ik kon ook van alles 200mg nemen,

omdat een vriend geen resultaat meer ziet in 200mg , had hij 400mg gepakt, dus had ik aan mn suplier gevraagd als ik die ook neem of het erg zou zijn, en hij zij als je maar goed blijft door eten , zal je sneller gaine enz. en dat je dan een cut kuur gaat nemen, na deze kuur

---------- Post toegevoegd Tue 17 Jan 2012 om 00:44 ----------

mn suplier zij dat ik na deze kuur zeker 15 kilo zou aankomen, maar als ik zo bekijk ben ik nu al 5 kilo aangekomen in 1,5 week..

en ja idd als ik zo bekijk ga ik enorm veel aankomen ja, begin eerder een vetklep te worden dan breed..

psies...hij smeert je er meteen ff n cut kuurtje achter aan...
kerel LUISTER!!!
hij is er niet om je te helpen...maar om geld aan je te verdienen!!!
waar denk je dat hij meer mee gaat verdienen?

ik verkoop zelf 0,0 en doe ook geen wedstrijden dus heb ook 0,0 belang er bij om jou verkeerde adviezen te gaan geven...

ten eerste is het merk dat je gebruik erg twijfel achtig om het zacht uit te drukken...
(moet je eerlijk zeggen dat ik dit net in echt of nep sectie heb gelezen en zelf GEEN ervaring heb met het merk dat jij gebruikt en ook geen mensen in mijn omgeving heb gezien die dit gebruiken)

maar goed...jij wil het proberen en dat mag natuurlijk altijd!

maar de samenstelling van je kuur en de hoeveelheden slaan echt KANT NOG WAL!!!

eerste kuur zou ik je altijd test only hebben aangeraden met eventueel d-boll erbij (met jou vet % eigenlijk zowiezo geen d-boll maar als kickstart winny)

dan kies je er voor om dk er bij te gaan nemen wat imo al overkill is en ook zeker weer niet zo handig is met jou vet % (trust me...je word n vocht BOM)
daarbij komt dat je straks met dk al redelijk lang ondrukking van je eigen test zult gaan hebben als je eenmaal gestopt bent (lees 6 maanden herstel tijd is niet ongebruikelijk maar hangt af van persoon tot persoon)

maar om dit alles af te "toppen" gooi je er ook nog eens tren bij!?!?!?!?!?!?!?!?!?

een van de aller zwaarste middel die je maar kunt nemen in alle opzichten!!!

miss kun jj toch wel ergens voorstellen dat ik dit niet het beste idee van nedeland vind:rolleyes:

je hebt nu 1 of 2 injecties gehad?

stop met dk , tren en d-boll is mijn advies...

ga tijdelijk (nu nog 3 weken) ff iets minder eten dan je nu doet.
je hebt er namelijk niets aan om 15 tot miss wel 20 kg aan te gaan komen als daar 8 tot 12 kg vet en vocht bij zit...
dit moet er daarna namelijk allemaal weer af , en direct n cut kuur er achter aan doen is gewoon nog niet slim in jou geval want ik zou eerst eens kijken hoe je herstel gaat zijn...

daarbij kun je me niet vertellen dat jij denkt dat het goed voor je lichaam is om eerst 20kg aan te komen , om er vervolgens weer 12 van kwijt te raken in 'n redelijk kort tijdsbestek.

dit is wat ik jou aan wil raden en hoop dat dit je iig tot denken aanzet...
maar doe er mee wat je wil...je is jou lichaam!!!

Laatst bewerkt:
Inderdaad, goede post..

Ook gezien dat die test op 200mg staat? :roflol:

+1 @ts; Als je slim bent ga je heel snel de adviezen van melvin1981 opvolgen ...

hehehehe,zit me weer helemaal te benatten hier...net 70kg. Ipv een boterham pd (zonder korstjes natuurlijk) inees 20 MET korstjes gaan eten.....dan afvragen waar die gewichts toename van komt wahahahahaha,prachtig dit.

Krieltje is back in town whaha :roflol:

ik post normaal nooit in de AAS sectie omdat ik er zelf niks mee doe. ik begrijp er wel het een en ander van, maar dit slaat echt alles! hoop voor je dat je met die nolva nog wat kunt redden aan het einde maar met zo'n kuur zou ik daar ook niet zo zeker van zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voorje verhaal, kga nu minder eten want ben nu weer een kilo aangekomen, als ik die cut kuurtje helemAAL NIET neem en gwn zelf na deze 1e en gelijk mn laatste kuur houd, kdenk zelf dat er ook veel massa is bijgekomen aangezien lijkt in spiegel niet dat ik zo veel vet heb.. Omdat ik geen winny heb zal ik dianabol dan verkorte im 4 weken 2 weken intenemen ?

Verder ben ik niemeer snel moe, geen jeuk
Meer , geen pijn .. Als ik niet hard mag roepe, alles gaat soepel opdit moment..

psies...hij smeert je er meteen ff n cut kuurtje achter aan...
kerel LUISTER!!!
hij is er niet om je te helpen...maar om geld aan je te verdienen!!!
waar denk je dat hij meer mee gaat verdienen?

ik verkoop zelf 0,0 en doe ook geen wedstrijden dus heb ook 0,0 belang er bij om jou verkeerde adviezen te gaan geven...

ten eerste is het merk dat je gebruik erg twijfel achtig om het zacht uit te drukken...
(moet je eerlijk zeggen dat ik dit net in echt of nep sectie heb gelezen en zelf GEEN ervaring heb met het merk dat jij gebruikt en ook geen mensen in mijn omgeving heb gezien die dit gebruiken)

maar goed...jij wil het proberen en dat mag natuurlijk altijd!

maar de samenstelling van je kuur en de hoeveelheden slaan echt KANT NOG WAL!!!

eerste kuur zou ik je altijd test only hebben aangeraden met eventueel d-boll erbij (met jou vet % eigenlijk zowiezo geen d-boll maar als kickstart winny)

dan kies je er voor om dk er bij te gaan nemen wat imo al overkill is en ook zeker weer niet zo handig is met jou vet % (trust me...je word n vocht BOM)
daarbij komt dat je straks met dk al redelijk lang ondrukking van je eigen test zult gaan hebben als je eenmaal gestopt bent (lees 6 maanden herstel tijd is niet ongebruikelijk maar hangt af van persoon tot persoon)

maar om dit alles af te "toppen" gooi je er ook nog eens tren bij!?!?!?!?!?!?!?!?!?

een van de aller zwaarste middel die je maar kunt nemen in alle opzichten!!!

miss kun jj toch wel ergens voorstellen dat ik dit niet het beste idee van nedeland vind:rolleyes:

je hebt nu 1 of 2 injecties gehad?

stop met dk , tren en d-boll is mijn advies...

ga tijdelijk (nu nog 3 weken) ff iets minder eten dan je nu doet.
je hebt er namelijk niets aan om 15 tot miss wel 20 kg aan te gaan komen als daar 8 tot 12 kg vet en vocht bij zit...
dit moet er daarna namelijk allemaal weer af , en direct n cut kuur er achter aan doen is gewoon nog niet slim in jou geval want ik zou eerst eens kijken hoe je herstel gaat zijn...

daarbij kun je me niet vertellen dat jij denkt dat het goed voor je lichaam is om eerst 20kg aan te komen , om er vervolgens weer 12 van kwijt te raken in 'n redelijk kort tijdsbestek.

dit is wat ik jou aan wil raden en hoop dat dit je iig tot denken aanzet...
maar doe er mee wat je wil...je is jou lichaam!!!

---------- Post toegevoegd Wed 18 Jan 2012 om 12:32 ----------

ik post normaal nooit in de AAS sectie omdat ik er zelf niks mee doe. ik begrijp er wel het een en ander van, maar dit slaat echt alles! hoop voor je dat je met die nolva nog wat kunt redden aan het einde maar met zo'n kuur zou ik daar ook niet zo zeker van zijn.

En mee redden bedoel jij daarmee de bijwerkingen of?

lol je herstel na je kuur natuurlijk..

ik heb deze topic nu pas gelezen. 't was weer lachen geblazen.

geinig topic :-)

Bedankt voorje verhaal, kga nu minder eten want ben nu weer een kilo aangekomen, als ik die cut kuurtje helemAAL NIET neem en gwn zelf na deze 1e en gelijk mn laatste kuur houd, kdenk zelf dat er ook veel massa is bijgekomen aangezien lijkt in spiegel niet dat ik zo veel vet heb.. Omdat ik geen winny heb zal ik dianabol dan verkorte im 4 weken 2 weken intenemen ?

Verder ben ik niemeer snel moe, geen jeuk
Meer , geen pijn .. Als ik niet hard mag roepe, alles gaat soepel opdit moment..

---------- Post toegevoegd Wed 18 Jan 2012 om 12:32 ----------

Dus je gaat nu gewoon door met je kuur?

Je herstel.. Je bent met een veel te zware kuur bezig met middelen die je helemaal niet hoort te combineren, jij zeker niet..

Succes ermee, spreek je over een jaar wel weer als je weer 70 kg weegt :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Je herstel.. Je bent met een veel te zware kuur bezig met middelen die je helemaal niet hoort te combineren, jij zeker niet..

Succes ermee, spreek je over een jaar wel weer als je weer 70 kg weegt :roflol:

wil je nou zeggen dat ik van de 20 kg die eraan komt, niet eens 9 kilo ofz over ga houden ? =/

oke snap nu onderhand ook wel dat het een zware kuur is :P, maar mijn lichaam reageerd er nog niet op. zal wel in de 4e/5eweek zijn

he tis zwaar kuur omdat het 400mg is ?,

mensen gebruiken meestal 200mg en dan pakken ze meerderemalen kuurs,

dits is mijn 1e en gelijk de laatste, is het dan alsnog erg? dar ik door ga

---------- Post toegevoegd Wed 18 Jan 2012 om 17:24 ----------

Dus je gaat nu gewoon door met je kuur?

bied je mij andere aan dan ? heb er al veelvoor gegeven weggooien heeft ook geen nut ?.

maar zal ik dan dianabol ivm 4 weken 2 weken doen ?

jullei zeggen dat ik veel vocht en vet zal krijgen ..

wil je nou zeggen dat ik van de 20 kg die eraan komt, niet eens 9 kilo ofz over ga houden ? =/

oke snap nu onderhand ook wel dat het een zware kuur is :P, maar mijn lichaam reageerd er nog niet op. zal wel in de 4e/5eweek zijn

dits is mijn 1e en gelijk de laatste, is het dan alsnog erg? dar ik door ga.

nee je gaat weer afvallen.. Je staat pas op 70 kilo, blijkbaar doe je iets helemaal verkeerd, waarschijnlijk is het je voedingsschema.. Post die eens dan?

En zware kuur niet omdat het 400 mg is, maar omdat je tren én deca tegelijk neemt :roflol:

En gebruik een spellingscontrole..

dits is mijn 1e en gelijk de laatste, is het dan alsnog erg? dar ik door ga

---------- Post toegevoegd Wed 18 Jan 2012 om 17:24 ----------

bied je mij andere aan dan ? heb er al veelvoor gegeven weggooien heeft ook geen nut ?.

maar zal ik dan dianabol ivm 4 weken 2 weken doen ?

jullei zeggen dat ik veel vocht en vet zal krijgen ..

Als je straks alles weer kwijt bent is het ook weggegooid geld.
stop iig met tren en deca en ga dan verder met dboll 4 weken en 10 weken test.

Post je voedingsschema eens ?

Dan kan daar waar nodig advies opgegeven worden.

Wil niet lullig doen maar toen ik 15 jaar was woog ik al 75KG

Lekkere dealer met die kuurschema's,
Ben benieuwt hoeveel vaste klanten die heeft.

Zal wel niet veel zijn met die neppe dna rommel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven