Of ze. Echt nep zijn komen we overt paar weken achter
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb ik ook niet geZegt, Nadat ik geinjecteerd heb komt er dag of 2 een tennisbal op die plek ..Je moet toch ook niet in een tennisbal gaan injecteren![]()
![]()
Snap je dan niet dat je dealer je meer laat nemen omdat die der, eer aan verdiend...
Liefst zeg die dat je 10mlmoet pakkem.. hij geeft niks om je lichaam..
En jij ookmnietnzo te lezen....
Beter koop je goed spul en gebruik je normale dosis,..
Succes verder
ik vind het alleen interessant om wat te lezen over AAS en heb zelf geen ervaring, maar damn heb je uberhaupt een idee waar je mee bezig bent?
uit elke post blijkt dat je het IQ van een vaatdoek hebt en alles aanneemt wat je verteld wordt...ik lach me hier echt rot...
kom aub nog met een paar v die mooie posts
Naarmate dit topic vordert worden je posts onbegrijpelijker, die shit slaat op je hersenen ofzo.

Als je zelf geen ervaring hebt en niet hebt gedaan, dan neem ik teminste niets op wat jij verteld,
Vaatdoek haha, laat me nieuwschierig zijn ? Om alles te vragen, heb jij daar er iets tegen, en blijkbaar genieten mensen hiervan dus laat hun ook maar lekker zn gang gaan
Heb ik ook niet geZegt, Nadat ik geinjecteerd heb komt er dag of 2 een tennisbal op die plek ..
Was het geen pingpong bal? Vaak is het een pingpong bal namelijk