Fitness Seller

Moeheid, Injecteer *tennisbal*JEUKT!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Snap je dan niet dat je dealer je meer laat nemen omdat die der, eer aan verdiend...
Liefst zeg die dat je 10mlmoet pakkem.. hij geeft niks om je lichaam..
En jij ookmnietnzo te lezen....

Beter koop je goed spul en gebruik je normale dosis,..

Succes verder

nou peepz, ben gister avond met spoed naar het ziekenhuis gegaan ivm "tennisbal" op mn quad...wat bleek; net onder de huid geinfecteerd. Eigen domme schuld zat ik zo te denken, vergeten de 2e naald erop te zetten...ff antibiotica en is zo weer weg...maar pas gewoon goed op met neppe gear en hou alles clean en steriel, kan niks fout gaan dan...good luck

ik vind het alleen interessant om wat te lezen over AAS en heb zelf geen ervaring, maar damn heb je uberhaupt een idee waar je mee bezig bent?

uit elke post blijkt dat je het IQ van een vaatdoek hebt en alles aanneemt wat je verteld wordt...ik lach me hier echt rot...

kom aub nog met een paar v die mooie posts

Wanneer post je een paar fotos TS?

• Topic Starter Topic Starter
Je moet toch ook niet in een tennisbal gaan injecteren ??? :D
Heb ik ook niet geZegt, Nadat ik geinjecteerd heb komt er dag of 2 een tennisbal op die plek ..

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jan 2012 om 12:22 ----------

Snap je dan niet dat je dealer je meer laat nemen omdat die der, eer aan verdiend...
Liefst zeg die dat je 10mlmoet pakkem.. hij geeft niks om je lichaam..
En jij ookmnietnzo te lezen....

Beter koop je goed spul en gebruik je normale dosis,..

Succes verder

Ik me handen kreeg omdat ik het daar pas zag,
En goed spul kopen , is gewoon geluk hebben , elke frikandel mens kan zeggen dat het goeie shit is

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jan 2012 om 12:26 ----------

ik vind het alleen interessant om wat te lezen over AAS en heb zelf geen ervaring, maar damn heb je uberhaupt een idee waar je mee bezig bent?

uit elke post blijkt dat je het IQ van een vaatdoek hebt en alles aanneemt wat je verteld wordt...ik lach me hier echt rot...

kom aub nog met een paar v die mooie posts

Als je zelf geen ervaring hebt en niet hebt gedaan, dan neem ik teminste niets op wat jij verteld,

Vaatdoek haha, laat me nieuwschierig zijn ? Om alles te vragen, heb jij daar er iets tegen, en blijkbaar genieten mensen hiervan dus laat hun ook maar lekker zn gang gaan

Laatst bewerkt:
Naarmate dit topic vordert worden je posts onbegrijpelijker, die shit slaat op je hersenen ofzo.

Gozer, blijf nou niet zo vrolijk reageren en net doen alsof er niets aan de hand is..

Heb je nou niet door dat iedereen je voor gek verklaard en je af loopt te zeiken?

???

Als je zelf geen ervaring hebt en niet hebt gedaan, dan neem ik teminste niets op wat jij verteld,

Vaatdoek haha, laat me nieuwschierig zijn ? Om alles te vragen, heb jij daar er iets tegen, en blijkbaar genieten mensen hiervan dus laat hun ook maar lekker zn gang gaan

sterk om niets aan te nemen waar ik ook geen advies geef...enige wat ik niet begrijp is dat uit je vragen blijkt dat jezelf niet ingelezen hebt en geen flauw benul hebt wat je aan het doen bent...

dan zijn hier mensen met ervaring die je meerdere malen adviseren maar dat laat je allemaal links liggen omdat je het zelf allemaal zo goed weet...

vooral zo doorblijven gaan!!! ik zou echt blij met jou zijn als ik AAS zou dealen...je kan alles wijsgemaakt worden en ondertussen maar het handje ophouden...oh viel je af na je kuur ja dan moet je nog hoger doseren en meer weken nemen (eigenlijke gedachte is *Katsjing*)...

Was het geen pingpong bal? Vaak is het een pingpong bal namelijk

Nou maak je me in de war Jay. Ik dacht altijd dat het om knikkers ging :eek:

OT: Als je het niet vertrouwt, ga dan naar de dokter. En spul gebruiken waarvan ervaren mensen hier op het forum zeggen dat het fake is raad ik je ten zeerste af.

:slotje:

Laat die pipo zich lekker volspuiten, is nu wel duidelijk dat dat gigantische bord wat hij voor zijn kop heeft niet zal wijken..

Denk idd dat deze wel dicht kan inmiddels.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven