AndroidHealthClinic

Moeilijk om goed te eten! Weightgainer gebruiken?

je zou inderdaad kunnen overwegen om een weightgainer te gebruiken, maar eerst moet je toch proberen zo veel mogelijk uit je voeding te halen. Reken even je onderhoud uit, en reken daar ongeveer 500 kcal bij, en kijk hoeveel je eventueel nog toe moet/kan voegen aan kçals. als je dan nog wat tekort komt kun je overwegen om een weightgainer te gebruiken.

lean gainer van B&F is een aanrader

je moet wel de sporttoeslag erbij rekenen he

Ik zit een beetje met hetzelfde probleem, ik heb de weightgainer en proteïne shakes allebei hier staan. Maar blijf twijfelen of ik weightgainer zal gebruiken ja of nee. Mijn doel is om een goed dieet te volgen een lean muscle te verkrijgen, ik denk niet dat zo'n calorieën bom daar goed voor zal zijn... Dus ik denk dat we allebei gewoon even met de info op dit forum en op internet even goed moeten kijken of het nuttig is ja of nee :). Ik zou het leuk vinden om jou ervaringen er mee te horen, als ik besluit het te gebruiken zal ik hetzelfde doen!

Waarom zit je niet op school als je nog maar zeventien bent?

ik zou naast je gewone voeding 3 x maal daags een [Link niet meer beschikbaar] pakken het beste om het gedeeld over de dag in te nemen met voorkeur na een maaltijd

wtf man 3 maal daags weightgainer?... slaat nergens op
ook van normale voeding gehoord?

ja het is een aanvulling, maar als je 3 shakes op een dag pakt heb je al minimaal de helft van je kcals aan shakes. slaat nergens op dat je de helft van je dagelijkse behoefte uit shakes haalt, doe gewoon 1 en misschien twee als je het echt moeilijk hebt met werk ofso maar anders is het echt te veel. Vaste voeding > shakes, altijd

ja het is een aanvulling, maar als je 3 shakes op een dag pakt heb je al minimaal de helft van je kcals aan shakes. slaat nergens op dat je de helft van je dagelijkse behoefte uit shakes haalt, doe gewoon 1 en misschien twee als je het echt moeilijk hebt met werk ofso maar anders is het echt te veel. Vaste voeding > shakes, altijd

Als je echt snel wil aankomen zal het lang duren als je 1 x per dag een shake erbij neemt, je gaat je Kcals verhogen en niet je voeding verlagen dus je zal niet de helft uit shakes halen.

je zorgt er voor dat je calorieën gaat verhogen en de meeste mensen gebruiken hier een gainer voor.

je hebt er wel verstand van ..

als jij 3 shakes pakt van die mutant mass zit je al aan 1500-3000 kcals per dag, ligt eraan hoeveel je pakt. Jij denkt dat je door die shakes hard aan gaat komen? het gaat om de kcals idd, maar die haal je voor het grootste deel uit gewone voeding, daar kun je nog een weightgainer aan toevoegen voor een paar extra kcals maar je als het goed is haal je 90% ofso van je kcals uit gewone voeding. En ''de meeste mensen'' houden zich gewoon aan een goed voedingsschema en zorgen zo voor voldoende voeding

je hebt er wel verstand van ..

als jij 3 shakes pakt van die mutant mass zit je al aan 1500-3000 kcals per dag, ligt eraan hoeveel je pakt. Jij denkt dat je door die shakes hard aan gaat komen? het gaat om de kcals idd, maar die haal je voor het grootste deel uit gewone voeding, daar kun je nog een weightgainer aan toevoegen voor een paar extra kcals maar je als het goed is haal je 90% ofso van je kcals uit gewone voeding. En ''de meeste mensen'' houden zich gewoon aan een goed voedingsschema en zorgen zo voor voldoende voeding

Wat ik net al vermelde is dat je de shake erbij moet pakken, waarom zou je van shake's niet aankomen?

je zal er heus wel van aankomen maar jij denkt in de zin van weightgainer > voeding
het gaat mij om het feit dat jij hem 3 shakes per dag aan raad en dat dat gewoon te veel is

Ik geef dit aan omdat hij aangeeft dat hij heel veel problemen heeft om maaltijden te maken tussendoor dan is een weightgainer een goeie optie maar uiteraard is voeding beter maar niet iedereen heeft die tijd

als je geen tijd hebt om te eten kan weightgainer prima.

ik weet nog dat derek poundstone (zoek maar op wie t is)
ook shakes meeneemt naar werk, per stuk zo'n 1000cal als ik me niet vergis :D sochtends zou ik zoveel mogelijk kh binnen proppen.
ook af en toe naar de wc om zg te schijten, (lekker je shake opdrinken kehhehehehe)
je kan genoeg verzinnen om snel wat te vreten

Terug
Naar boven