IngmarSchopmann
Novice
- Waardering
- 0
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Ik zou het leuk vinden om jou ervaringen er mee te horen, als ik besluit het te gebruiken zal ik hetzelfde doen!wtf man 3 maal daags weightgainer?... slaat nergens op
ook van normale voeding gehoord?
ja het is een aanvulling, maar als je 3 shakes op een dag pakt heb je al minimaal de helft van je kcals aan shakes. slaat nergens op dat je de helft van je dagelijkse behoefte uit shakes haalt, doe gewoon 1 en misschien twee als je het echt moeilijk hebt met werk ofso maar anders is het echt te veel. Vaste voeding > shakes, altijd
je hebt er wel verstand van ..
als jij 3 shakes pakt van die mutant mass zit je al aan 1500-3000 kcals per dag, ligt eraan hoeveel je pakt. Jij denkt dat je door die shakes hard aan gaat komen? het gaat om de kcals idd, maar die haal je voor het grootste deel uit gewone voeding, daar kun je nog een weightgainer aan toevoegen voor een paar extra kcals maar je als het goed is haal je 90% ofso van je kcals uit gewone voeding. En ''de meeste mensen'' houden zich gewoon aan een goed voedingsschema en zorgen zo voor voldoende voeding
sochtends zou ik zoveel mogelijk kh binnen proppen.