MuscleMeat

Moeite met veel eten, TIPS?

tiger7262

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
9
Lengte
1m80
Massa
93kg
Vetpercentage
10%
Hee allemaal,

Ik train al een jaartje of 2, maar ik heb nogsteeds dat ik zeer onregelmatig eet, en dat heeft een nadelig effect op mijn body als het gaat om groeien en zwaarder worden.

Soms heb ik ook moeite als het gaat om veel eten. Nou kan je de maaltijden wel opdelen in 6 matige maaltijden op een dag, maar gezien ik onregelmatig werk is dat nog wel eens lastig.

Hebben jullie mischien tips hier voor? of weten jullie mischien iets waardoor ik mijn hongergevoel extra kan stimuleren?

Greetz

Laatst bewerkt:
Honger zal je niet hebben in de bulk, gewoon door kanen en niet huilen :p

Dwingen om te eten.
PROPPEN!
LIGHTWEIGHT

Shovel it in now, taste it later.

opbouwen :) .. only way out.

Tijd maken en doorstouwen.

Maaltijden overslaan en later inhalen maakt het dan alleen maar moeilijker

Lees de sticky, Big T heeft 1 lange post vol tips waarvan er 1tje specifiek mij goed heeft geholpen.
Elk half uur iets kleins eten en zo opbouwen, probeer die.

Gewoon wegeten en wegspoelen met water dat gaat al een stuk beter. Verder wekt cola light bij mij wel honger op, vooral als je al trek hebt.

Iets kleins met veel kcal eten? Nootjes ofzo, zo'n zak heb je zo leeg ;)
Drink wat kcal rijks, bijv. chocomelk in de bulk.

glaasje rode wijn met eigeel doet de eetlust opwekken. vraag maar aan arnold als je me niet gelooft.

Ik merk dat ik 's middags meer honger heb als ik 's ochtends veel koffie op heb. Geen idee of er een wetenschappelijje onderbouwing voor is maar je kunt het proberen.

Verder veel afwisselen. Als ik m'n aardappelen niet meer op kan, neem ik een half uurtje later nog een kom cornflakes ofzo. Gaat er altijd in.

Je weet toch wel hoe je vitamine pillen moet slikken? Zo moet je het ook met eten doen, bek volstouwen, alles snel fijnkauwen (niet te overdreven fijn) en dan doorslikken met water.

Doe ik vaak wanneer ik gekookt en ongekruide kipfilet met rijst eet.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de tips tot zo ver, ik zal de tips proberen.
En anders gewoon flink dooreten, en doorstouwen.

• Topic Starter Topic Starter
bedank zal ik doornemen.

Heb altijd drinken erbij (AA/water/melk), heb anders grote moeite om door te eten en veel..

Wil je ruilen met mij? Ik heb namelijk ALTIJD honger.. gawd :(

Niet janken en doorstouwen idd ;)

volle melk, 630kcals per liter en 30-35gr eiwit. En chocomel ook waarom ook niet.

Terug
Naar boven