Fitness Seller

Moer voor schroefdraad van halter

JellenV

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
83kg
Hallo,

ik heb onlangs 2 lege staven met schroefdraad gekocht (om zelf het gewenste gewicht samen te stellen). Eén van de halters is op de grond gevallen terwijl er veel gewicht aanhing, waardoor er een moer is afgebroken. Nu vraag ik mij af of ik ergens zo een moer kan terugvinden zonder dat ik een volledig nieuwe halter hoef te kopen? Ik heb al even gezocht maar niets gevonden. Zijn er nog mensen die dit voorgehad hebben?

Het type halter staat weergegeven in onderstaande link.
http://www.decathlon.be/NL/staaf-met-schroefdraad-0-38-m-10848773/

Alvast bedankt,
Vriendelijke groeten

Laatst bewerkt:
Ik weet wel dat ik met decathlon gezeur had met de diameter. DL schijven passen niet op mijn halter. Dat was een kwestie van 1mm vijlen. Check de diameter van je spullen voor je wat koopt want ik denk dat DL spul 28mm is en niet 30! Bel ze eens!

PS als je toch reserve koopt is dubbel wel handig want die kan je dan contra aan elkaar extra strak aandraaien. Dubbele moer schiet nooit los.

Laatst bewerkt:
Misschien dat fitness-seller je kan helpen? Heeft hier een eigen topic; kun je het even vragen.

Koop een nieuwe... 13 euro???

zou dat niet trapezium draad zijn?? misschien een gewone trapezium moer er op?

• Topic Starter Topic Starter
Alvast bedankt voor de reacties.

Ik zal het eerst eens uitproberen met trapezium moeren. Indien dat niet lukt zal ik decatlon bellen en/of die fitness-seller eens contacteren.
13 euro is misschien niet overdreven duur, maar het is toch weggegooid geld voor enkel één moer.

groeten

Terug
Naar boven