Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als dat gebeurt is het een teken voor alle moslims ter wereld om wakker te worden en te vechten tegen de Westerse vijanden.
De inmening van westerse landen in het oosten moet stoppen. Todat er natuurlijk hier in Nederland aanslagen gepleegd worden, dan gaat iedereen lopen huilen
Lekker rouw dan maar om de Westerse die er gaan vallen, had je maar nooit in Oosterse zaken moeten inmengen.
Als dit gebeurt, inshallah zal het bommen en kogels regenen over de hele wereld en hele legers van Sjahids en Martelaren gecreerd worden.

oh ja wat een onschuldig mensenleven is minder waard dan zo'n mong**l als ahmadinejad![]()
Als dat gebeurt is het een teken voor alle moslims ter wereld om wakker te worden en te vechten tegen de Westerse vijanden.
De inmening van westerse landen in het oosten moet stoppen. Todat er natuurlijk hier in Nederland aanslagen gepleegd worden, dan gaat iedereen lopen huilen
Lekker rouw dan maar om de Westerse die er gaan vallen, had je maar nooit in Oosterse zaken moeten inmengen.
Als dit gebeurt, inshallah zal het bommen en kogels regenen over de hele wereld en hele legers van Sjahids en Martelaren gecreerd worden.
Het moet dan voor eens en altijd afgelopen zijn

dus omdat politieke figuren de oosterse landen binnen walsen moeten normale westerse burgers t bekopen met aanslagen??
hoe krom kun je lullen knul...
niet iedere westerse is t eens met bush kerel,maar ze moeten wel aan de galg omdat ze toevallig in een westers land leven?
jij hebt echt ZWAAR hulp nodig vriend,heb medelijden met je..
Ik vraag me bij die spiertje af of die nu serieus is of dat hij gewoon de herseninhoud van een kalf heeft?
Het moet dan voor eens en altijd afgelopen zijn

Zelfde vraag stel ik mezelf ook heel vaak bij de post van tientalle dbb leden

Ja lache he, tot een jihadi de juiste bom in handen krijgt en een paar duizend slachtoffers maakt
Kijken of je dan nog zo lacht, kijken of je nog zo zou lachen als een Mujahideen een backpack nuke tot ontploffing brengt in een grote stad, reken maar op een half miljoen casualties. Wist je dat er nog 60 van die backpack nukes spoorloos zijn en weet ik veel waar kunnen zijn.
Wordt nog grappiger als een van hun een gas loslaat, of een ziekte
Vergis je niet in de slagkracht van mensen die niks te verliezen hebben, geen familie of vrienden en niet eens hun eigen leven leven...

Ja lache he, tot een jihadi de juiste bom in handen krijgt en een paar duizend slachtoffers maakt
Kijken of je dan nog zo lacht, kijken of je nog zo zou lachen als een Mujahideen een backpack nuke tot ontploffing brengt in een grote stad, reken maar op een half miljoen casualties. Wist je dat er nog 60 van die backpack nukes spoorloos zijn en weet ik veel waar kunnen zijn.
Wordt nog grappiger als een van hun een gas loslaat, of een ziekte
Vergis je niet in de slagkracht van mensen die niks te verliezen hebben, geen familie of vrienden en niet eens hun eigen leven leven...