AndroidHealthClinic

Moet V.S. Iran aanvallen?

Peiling Peiling Moet de V.S. Iran aanvallen?

• Ja

Stemmen: 17 26,2%
  • Nee

Stemmen: 44 67,7%
  • Geen mening

Stemmen: 4 6,2%

• Totaal stemmers
    65
  • Peiling gesloten .
Stop de westerse inmening !
Anders zal het op een dag keihard terugslaan
Het is beter voor jullie dat jullie je er gewoon buiten houden en dan kan iedereen gewoon zijn gang gaan en leven
Zoniet, dan blijft er weinig ruimte voor niemand over om te leven if you catch my drift...
Want als akelige dingen opeens een stuk dichterbij je bedje komen dan wil je niet weten hoe snel men van gedachten verander
t

haha moet je jouw boodschap met dreiging overbrengen. how sad.

dat doen de meeste radicale moslims shutter....

Pff al die oorlogen in die k*twereld, laat mekaar nou eens met rust, probeer eens te lachen, ipv te kijken hoe het beter moet etc.

Dalijk breekt er een derde wereldoorlog uit (wat onvermijdelijk is) en is onze vrijheid voorbij.

Staat er in de koran ook de tekst zoals deze in de bijbel staat dat god zal ingrijpen, zodra de godsdienst zal worden aangevallen? Dat dit de tijd der einde betekent?

Want als dat zo is, dan vindt hij tot nu toe niet dat er een geloof wordt aangevallen. :rolleyes:

En laat de VS maar eens de puinbak in Irak opknappen en ervoor zorgen dat de mensen het daar beter gaan krijgen. Iets vernietigen is altijd makkelijk dan fixxen.

Staat er in de koran ook de tekst zoals deze in de bijbel staat dat god zal ingrijpen, zodra de godsdienst zal worden aangevallen? Dat dit de tijd der einde betekent?

Want als dat zo is, dan vindt hij tot nu toe niet dat er een geloof wordt aangevallen. :rolleyes:

En laat de VS maar eens de puinbak in Irak opknappen en ervoor zorgen dat de mensen het daar beter gaan krijgen. Iets vernietigen is altijd makkelijk dan fixxen.

er zijn ook troepen militaren die mensen helpen daar gozer:rolleyes:

nee natuurlijk moeten ze Iran niet aanvallen. Op welke grond zouden ze Iran moeten aanvallen dan? Omdat het een dictatuur is? Haha en wat dacht je van Saudi-Arabie dan? Alleen Bush en zijn maatjes zijn weer maatjes met de Saudi's, dus dat gaat dan weer niet door. Als de burgers van de VS nou eens ophield met stemmen op bedrijfsvertegenwoordigers, en beginnen met stemmen op volksvertegenwoordigers.

In o.a. Afrika zijn er ook nog wel een aantal dictators en onderdrukte volkeren die omver gegooid en bevrijd zouden moeten worden lijkt me zo.

Als dat gebeurt is het een teken voor alle moslims ter wereld om wakker te worden en te vechten tegen de Westerse vijanden.
De inmening van westerse landen in het oosten moet stoppen. Todat er natuurlijk hier in Nederland aanslagen gepleegd worden, dan gaat iedereen lopen huilen
Lekker rouw dan maar om de Westerse die er gaan vallen, had je maar nooit in Oosterse zaken moeten inmengen.
Als dit gebeurt, inshallah zal het bommen en kogels regenen over de hele wereld en hele legers van Sjahids en Martelaren gecreerd worden.
Het moet dan voor eens en altijd afgelopen zijn

Je bent een eng mannetje aan het worden maargoed. En wat betreft inmenging in het (midden) oosten van Westerse landen heb je helemaal gelijk; dat moet ophouden. Maar dat geld dan ook voor ALLE inmenging. Ook geen financiele steun, geen medische steun, geen rode kruis, en iedere oorlog die zij daar uitvoeren wordt door henzelf geregeld en opgelost. Asielzoekers? no way José.

Het is een islamitisch land met strenge regels volgens godsdienst en het is bekend dat het een groot gevaar is voor de westerse wereld, dus dit land mag van mij genuked worden.Of op z'n minst oorlog.

Met wat gaan ze aanvallen? Oorlog in Irak kost nu dagelijks 1 miljard dollar, geleend geld.

@Spiertje, je bent echt een mong**l man. Door jou krijgen wij zo'n slechte naam.

Het is een islamitisch land met strenge regels volgens godsdienst en het is bekend dat het een groot gevaar is voor de westerse wereld, dus dit land mag van mij genuked worden.Of op z'n minst oorlog.

Tijdens de islamitische revolutie wilde blijkbaar veel moslims een dergelijke regering. Blijkbaar hadden de mensen destijds genoeg van de door de VS gesponsorde dictator. De geweldige ayatollah Khomeini is toen aan de macht gekomen. De grondwetswijzing van een meer seculiere staat, naar een staat met (idiote) sharia's en dergelijke werd door een meerderheid democratisch beslist en geaccepteerd. Dat is hun eigen beslissing en daar hebben wij geen ene fl**ker mee te maken. Kijk laat het duidelijk zijn dat ik geen fan ben van de radicale fundamentalistische islam, en niet van een dictatuur. Maar waar haalt de VS en wij de arrogantie vandaan om dat meer eens 'eventjes' te gaan 'oplossen'.

Als Iran daadwerkelijk zo'n gevaar is voor de wereld (wat ik overigens betwijfel, Noord-Korea is veel gevaarlijker en de dictator veel enger doe daar potverdomme wat aan!) dan moeten er door de !VN! sancties gelegd worden. Ik en waarschijnlijk met mij vele anderen willen geen tweede Irak waarin een invasie binnen twee minuten werd 'voorbereid', een dictator omvergeworpen, oliebelangen snel verkocht, en vervolgens het land en ook de amerikaanse legereenheden aan hun lot werden overgelaten met een machtsvacuum als gevolg.

En dan wil jij Iran eventjes gaan 'nuken' en daarmee miljoenen onschuldige mensen hun leven ontnemen omdat toevallig twee baardapen (Khomeini en Ahmadinejad) die nooit borstvoeding hebbem gehad een keer hun biceps laten zien? wat een verlichte geest ben jij..... zulk soort mentaliteit hoort juist thuis in een streng islamitische cultuur, waar geen mededogen maar alleen angst en onbegrip onder het mom van haat en agressie kan/mag worden getoond.

Ja lache he, tot een jihadi de juiste bom in handen krijgt en een paar duizend slachtoffers maakt

Kijken of je dan nog zo lacht, kijken of je nog zo zou lachen als een Mujahideen een backpack nuke tot ontploffing brengt in een grote stad, reken maar op een half miljoen casualties. Wist je dat er nog 60 van die backpack nukes spoorloos zijn en weet ik veel waar kunnen zijn.
Wordt nog grappiger als een van hun een gas loslaat, of een ziekte
Vergis je niet in de slagkracht van mensen die niks te verliezen hebben, geen familie of vrienden en niet eens hun eigen leven leven...

Leuk die mythe, alleen is het zo jammer voor je jihadi vrienden dat die nukes geen ruk meer voorstellen. Die koffer nukes zijn niet het meest stabiel qua opslag en zijn inmiddels al lang niet meer in werkzame staat.

Er is wel een mogelijkheid dat een gestoorde een vuile bom gooit in een druk bevolkt gebied maar het blijft toch zeer lastig om dat materiaal te vervoeren zonder dat het opvalt.

De dreiging van terrorisme blijft altijd bestaan maar de slagkracht is lang niet zo groot als die van de Westerse mogendheden. Voor iedere dode op 9/11 zijn er al minimaal 50 doden gevallen in Irak (en nog meer als je Afghanistan meetelt). Terrorisme leidt alleen maar tot meer bloedvergieten.

Met wat gaan ze aanvallen? Oorlog in Irak kost nu dagelijks 1 miljard dollar, geleend geld.

@Spiertje, je bent echt een mong**l man. Door jou krijgen wij zo'n slechte naam.

Inderdaad, de economie van de VS is al zo aan het florisseren. Een groter handelstekort en grotere staatsschuld kan er nog wel bij.

En wat betreft je opmerking over Spiertje.....eeh slechte naam? Ik weet niet maar spiertje is een puberende jongeman (die denk ik vroeger nog best een toffe gast was) die waarschijnlijk een paar negatieve ervaringen heeft gehad en daarmee de connectie met de werkelijkheid en ook zichzelf verloren is, en in zijn onzekerheid een zoektocht is aangegaan en daardoor (helaas) is verworden tot een intolerante religieuze papegaai zonder eigen mening met een tunnelvisie in de hoop dat hij met het roepen van extreme rethorieken zichzelf een eigen identiteit geeft terwijl hij eigenlijk onzeker en bang is en daarmee steeds verder van zijn eigen identiteit komt (namelijk een goed mens) ben jij dat dan ook?

Inderdaad, de economie van de VS is al zo aan het florisseren. Een groter handelstekort en grotere staatsschuld kan er nog wel bij.

En wat betreft je opmerking over Spiertje.....eeh slechte naam? Ik weet niet maar spiertje is een puberende jongeman (die denk ik vroeger nog best een toffe gast was) die waarschijnlijk een paar negatieve ervaringen heeft gehad en daarmee de connectie met de werkelijkheid en ook zichzelf verloren is, en in zijn onzekerheid een zoektocht is aangegaan en daardoor (helaas) is verworden tot een intolerante religieuze papegaai zonder eigen mening met een tunnelvisie in de hoop dat hij met het roepen van extreme rethorieken zichzelf een eigen identiteit geeft terwijl hij eigenlijk onzeker en bang is en daarmee steeds verder van zijn eigen identiteit komt (namelijk een goed mens) ben jij dat dan ook?

Blablablabla Heel leuk allemaal, ik zou zeggen ga voor je P.hd in persoonlijkheidsanalyses

Terug
Naar boven