Politie moet gewoon meer macht krijgen, ze mogen nu bijna niks of worden aangeklaagd.
Veel harder optreden zal helpen. Ook in Nederland
Hoe kunnen ze harder optreden, gevangenissen zitten al overvol
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Politie moet gewoon meer macht krijgen, ze mogen nu bijna niks of worden aangeklaagd.
Veel harder optreden zal helpen. Ook in Nederland
Wat iran ook doet met die bommen, er zal een kettingreactie ontstaan.
Dus ja dit is een gevaar voor de westerse wereld.
Wat heeft dit met Iran en hun kernprogramma te maken? Jouw racisme maakt je iedere seconde dommer.
Gaat over de poll, is iran een bedreiging voor het Westen?
Ik vind eerder de toenemende straatboefjes in onze grootsteden een probleem vormen voor het Westen
Kunnen we dan ook filmpjes plaatsen over global warming en zo.

Wat heeft dit met Iran en hun kernprogramma te maken? Jouw racisme maakt je iedere seconde dommer.

De link atoombom --> straatcriminaliteit is sneller gemaakt dan de link atoombom --> global warming![]()
Dit kan je toch niet ernstig meer nemen? Ik moet het echt afleren te reageren op jouw onzin. Bestaat er zo geen afkickprogramma? Misschien moet ik 6 dagen per week trainen ipv 5? Tbeestje, probeer jij nu eens minstens 1 keer per maand te trainen.Jij vindt dus echt dat er een link is tussen het Iraans kernenergierprogramma en straatcriminaliteitDit kan je toch niet ernstig meer nemen? Ik moet het echt afleren te reageren op jouw onzin. Bestaat er zo geen afkickprogramma? Misschien moet ik 6 dagen per week trainen ipv 5? Tbeestje, probeer jij nu eens minstens 1 keer per maand te trainen.
Je snapt de uitdrukking "noodzakelijk kwaad" blijkbaar niet.Er is zeker een link, beide hebben haat aan de Westerse normen en waarden en zien de kafirs, joden en christenen als een noodzakelijk kwaad