AndroidHealthClinic

'Iran is land met nucleaire know how'

Peiling Peiling Iran een gevaar voor de westerse wereld ?

• ja

Stemmen: 8 32,0%
  • nee

Stemmen: 10 40,0%
  • alleen voor de joden (ik ben tbeest)

Stemmen: 5 20,0%
  • geen mening

Stemmen: 2 8,0%

• Totaal stemmers
    25
Wat iran ook doet met die bommen, er zal een kettingreactie ontstaan.
Dus ja dit is een gevaar voor de westerse wereld.

Hoe kunnen ze harder optreden, gevangenissen zitten al overvol

Weet niet waar jij je informatie vandaan haalt. Ten eerste weet ik niet of je je bijvoorbeeld nog de Israelische raketaanvallen kan herrineren van een paar maanden geleden vlak na de Amerikaanse presidentsverkiezingen. Israel was in dat geval de eerste die raketten afvuurde.

Nederlandse gevangenissen zitten niet overvol. Er worden zelfs te weinig mensen in de gevangenis gezet door een relatief soft beleid, omdat gevangenisstraffen niet zouden helpen bij de reintegratie in de maatschappij en gevangenissen vooral een soort dure universiteiten voor criminelen zijn, bekostigd door de maatschappij.

---------- Post toegevoegd Sun 10 Feb 2013 om 18:11 ----------

Wat iran ook doet met die bommen, er zal een kettingreactie ontstaan.
Dus ja dit is een gevaar voor de westerse wereld.

De discussie gaat dus over of ze wel of niet de bommen hebben. Het staat helemaal niet vast dat ze over kernwapens beschikken, het voormalig hoofd van de CIA beweert dat ze die niet hebben. Er is geen enkel rapport van de CIA dat kan bevestigen dat Iran over kernwapens beschikt of een programma daarvoor.
Daarnaast is Iran een rationele acteur in de regio. Ze worden gesteund door China, en diplomatiek door Rusland.

Waarom je denkt dat Iran zo irrationeel is dat het ooit een oorlog zal beginnen is mij een raadsel.

Neem aan dat zelfs jij wel kan zien dat elk land dat de VS is binnengevallen de laatste 30 jaar over grote olie/gasreserves beschikt en niet omdat het nou zo'n dreiging vormde voor de "westerse wereld"

Laatst bewerkt:
Wat heeft dit met Iran en hun kernprogramma te maken? Jouw racisme maakt je iedere seconde dommer.

Gaat over de poll, is iran een bedreiging voor het Westen?

Ik vind eerder de toenemende straatboefjes in onze grootsteden een probleem vormen voor het Westen

Wat heeft dit met Iran en hun kernprogramma te maken? Jouw racisme maakt je iedere seconde dommer.

Die r*tard staat op mijn negeerlijst en toch zie ik zijn post's nog:roflol:
wat een mong**l seg , ik begrijp niet dat je hem nog aandacht geeft Yasmine

De link atoombom --> straatcriminaliteit is sneller gemaakt dan de link atoombom --> global warming :trollfacex:

Jij vindt dus echt dat er een link is tussen het Iraans kernenergierprogramma en straatcriminaliteit??? Dit kan je toch niet ernstig meer nemen? Ik moet het echt afleren te reageren op jouw onzin. Bestaat er zo geen afkickprogramma? Misschien moet ik 6 dagen per week trainen ipv 5? Tbeestje, probeer jij nu eens minstens 1 keer per maand te trainen.

Jij vindt dus echt dat er een link is tussen het Iraans kernenergierprogramma en straatcriminaliteit??? Dit kan je toch niet ernstig meer nemen? Ik moet het echt afleren te reageren op jouw onzin. Bestaat er zo geen afkickprogramma? Misschien moet ik 6 dagen per week trainen ipv 5? Tbeestje, probeer jij nu eens minstens 1 keer per maand te trainen.

Er is zeker een link, beide hebben haat aan de Westerse normen en waarden en zien de kafirs, joden en christenen als een noodzakelijk kwaad

tbeest is of een ubertroll of een 10 jarig manneke dat een keer ruzie heeft gehad met z'n buurjongen van niet-westerse afkomst.

Er is zeker een link, beide hebben haat aan de Westerse normen en waarden en zien de kafirs, joden en christenen als een noodzakelijk kwaad
Je snapt de uitdrukking "noodzakelijk kwaad" blijkbaar niet.

Je posts worden steeds absurder.
GA TRAINEN MAN!

Terug
Naar boven