XXL Nutrition

moment van bezinning, HEERLIJK NUMMER

MWB is gewoon eng:eek: een freak!!!

ik stel voor om naar de XXL meeting te gaan en hem even hardhandig aan te pakken...

interesse? mensen uit NH kunnen met mij meerijden, desnoods regel ik een bus

hoeveel topics van MWB moeten er nog komen

hoeveel topics moeten er nog gaan .

marky stop nu met die crap te posten of ik penetreer je met een banaan

Echt een slap vervelend jank nummer, enigste nummer van rap dat droevend overkomt wat ik goed vind is Extince - land van ooit en Spookrijders - kleine meid.

Black Eyed Peas - Monkey Business - 05 - My Humps
Shakira-Dont BotherMadonna - Hung Up Radio Version
Madonna - Hung Up (Full Length Original Version with intro) ORGINEEL jaren 70
Lange Frans & Baas B - Het land van
James Blunt - Your Beatiful voornamenlijk instumentaal
Robbie Williams - Trippin
James Blunt - Your Beatiful

:d:d:d:d

Daar maak je hem alleen maar blij mee,Koeman!:D

• Topic Starter Topic Starter
koetje zei:

banaan ? deze ->:hornyna:

Mugje zei:
MWB is gewoon eng:eek: een freak!!!

:rocker:

rtodeep zei:
een ecto freak :eek: die zijn t ergste :D

mm ben geen ecto bro:D sorry

Peoples zei:
ik stel voor om naar de XXL meeting te gaan en hem even hardhandig aan te pakken...

interesse? mensen uit NH kunnen met mij meerijden, desnoods regel ik een bus

:rocknana: :hornyna: :banana:
massa verkrachting!:D ik zou nu wel niet met de bus blijven steken in de sneeuw :cool:

Testo zei:
Daar maak je hem alleen maar blij mee,Koeman!:D

:D :clap: lekka lekka!

Wat een heerlijk nummer om de fitnesscoach op uit te hangen :)

Markywannabee zei:
en hoe mooi!

echt een nummer met dit weer!

warm bij de openhaard in de woonkamer op de bank bij de staatsloterij show!
warm kopje choco erbij! kaarsjes aan!

heerlijk:thumbup:

Dit is vals sentiment, alleen moet je het wel doorhebben.

Denk je dat die 2 rappers wat hebben met Abe Lenstra? NIKS. Dat nummer is geschreven met de NL-ecyclopedie op de knietjes, wat een vals gemaakte emotie is dit. Walgelijk goedkoop. Ik had niet van je verwacht dat je in deze cheap shit zou trappen Wannamans. :thumbd:

DBC01 zei:
Dit is vals sentiment, alleen moet je het wel doorhebben.

Denk je dat die 2 rappers wat hebben met Abe Lenstra? NIKS. Dat nummer is geschreven met de NL-ecyclopedie op de knietjes, wat een vals gemaakte emotie is dit. Walgelijk goedkoop. Ik had niet van je verwacht dat je in deze cheap shit zou trappen Wannamans. :thumbd:
het doet er vrij weinig toe hoe een nummer is gemaakt! het gaat erom hoe het klinkt! en dit is heel mooi!

@ MWB... gast, je bent echt uniek in alles - zoals jij hier emoties los weet te maken: ongekend.... en iedereen hates or loves you.

met dat unieke wil jij je toch niet verbinden aan zo'n nummer of wel?
Schuilt er een diepere reden achter, eentje die het daglicht nog niet kan verdragen?

Ik ga op je hoofd poepen MWB!

Markywannabee zei:
Kom uit het land waar index nooit uit de mode raken

Heerlijk nummer he, de emotie die bij die teksten loskomt !!!
Man, je weet kennelijk voor de helft niet eens waar ze t over hebben.

Index, wat moet ik me daar bij voorstellen? Dat de Nederlander leeft voor de Beurs of cijfertjes ofzo? AEX-index = mode ? Consumentenprijsindex = hot ?

Ter informatie: het moet Air Max zijn, die schoenen die je vroeger altijd wilde hebben van Nike weet je wel. Jammer voor je dat je moeder je altijd afscheepte met Adam+Eva imitatie, sindsdien is het nooit meer goed gekomen...

Het land van..is echt zon k*tnummer voor van die eigen huis en tuin mensen noem ik ze maar.
Van die huisje boompje beestje gasten die denken van Jah jongens dat is ons nederlandje waar we trots op zijn.

:kots: :kots:

koetje zei:

OMFG!!!LMFAO!!!! :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:...Koebeest...hoe verzin je het steeds?:D

Grijpwijk zei:
Heerlijk nummer he, de emotie die bij die teksten loskomt !!!
Man, je weet kennelijk voor de helft niet eens waar ze t over hebben.

Index, wat moet ik me daar bij voorstellen? Dat de Nederlander leeft voor de Beurs of cijfertjes ofzo? AEX-index = mode ? Consumentenprijsindex = hot ?

Ter informatie: het moet Air Max zijn, die schoenen die je vroeger altijd wilde hebben van Nike weet je wel. Jammer voor je dat je moeder je altijd afscheepte met Adam+Eva imitatie, sindsdien is het nooit meer goed gekomen...
de tekst komt erbij en is wel grappug wat ik mooi vind is de paino erbij

Terug
Naar boven