AndroidHealthClinic

Monster energy drank

haha
ik merkte nooit iets van energiedrankjes.
eens een keer die groene in de aanbieding gekocht.
jezus ik wist niet wat me overkwam...
vroeger redelijk wat ervaring met drugs gehad, maar dit kwam er dicht in de buurt!
maar ik dronk het dus voor mijn training en ik bakte er niks van...
ik was te rillerig er van.

ja. maar als je caffeine wilt kun je net zo goed caffeine caps kopen. Die monster energy bevat evenveel caffeine/guarana als red bull, hoe komt het dat je van die Monster wel wat merkt?

Laatst bewerkt:
ja. maar als je caffeine wilt kun je net zo goed caffeine caps kopen. Die monster energy bevat evenveel caffeine/guarana als red bull, hoe komt het dat je van die Monster wel wat merkt?

Misschien had hij een 250ml(kleine blikje) redbull en een 500ml monster blikje genomen, dan is die monster 2 keer zo sterk. En volgens mij heb je geen monster blikjes die kleiner zijn dan 500ml.

hoeveelheden suikers

Nope, helemaal niet waar.
Heb al massas verschillende soorten energie drankjes uitgeprobeerd en maar bepaalde merken zijn echt goed (goeie mood boost) terwijl je van de slechte merken alleen paranoia word.

Cafeine caps= zoiezo paranoia.

De ratio tussen de verschillende ingredienten speelt een grote rol.

---------- Toegevoegd om 20:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:34 ----------

Misschien had hij een 250ml(kleine blikje) redbull en een 500ml monster blikje genomen, dan is die monster 2 keer zo sterk. En volgens mij heb je geen monster blikjes die kleiner zijn dan 500ml.

Nope, heb al jaren ervaring met energiedrankjes, juist 4 blikjes red bull up, amper positieve effecten behalve wat irritante energie.

Monster en burn zijn redelijk goed, maar de echte winnaars zijn "yellow dog energie drink" (alleen verkrijgbaar in andere europese landen jammer genoeg) en die paarse/gele/blauwe blikjes van de liddle.

Duurt ook altijd een paar weken eer ik doorheb welke de echt goeie merken zijn, na verloop van tijd begin je wel de positievere effecten met een bepaald merk in verband te brengen.

Laatst bewerkt:
Vol met shit. Koop dan inderdaad gewoon caffeine caps..

Caffeine caps zijn ook niet echt goed voor de gezondheid heb ik zo het idee :P Toen ik een aantal weken geleden ´s ochtends 2 caps pakte, stuiterde ik de ochtend door ... ik kan er nu wel 4 pakken heb ik het idee, en ik slaap echt een stuk slechter sinds ik ´s ochtends 2 caps pak... ik stop met die rommel :D

Caffeine caps zijn ook niet echt goed voor de gezondheid heb ik zo het idee :P Toen ik een aantal weken geleden ´s ochtends 2 caps pakte, stuiterde ik de ochtend door ... ik kan er nu wel 4 pakken heb ik het idee, en ik slaap echt een stuk slechter sinds ik ´s ochtends 2 caps pak... ik stop met die rommel :D

haha. 2 caps komt ook ongeveer overeen met 6 blikjes red bull. Zeker 'smorgens op een nuchtere maag kun je er behoorlijk beroerd van worden.

De ultieme energydrankjes voor mij zijn de NO supplementen. Lekkere boost,licht in je hoofd,euforisch. En niet veel duurder dan een blik Monster. Wel verslavend.

Laatst bewerkt:
Ik vond die blauwe wel lekker. Maar als je ze een tijdje hebt gehad dan is het niks speciaals meer.

Ik zou graag de groene/gele eens willen proberen maarja, zit een berg suiker in, heb ik geen zin in.

Maar na een paar jaar energy drank drinken koop ik nu gewoon cheap-ass energy drank van de Lidl. Af en toe wat anders voor de variatie.

Ik weet het, bumpbumpbump:o Maar toch.

Nope, helemaal niet waar.
Heb al massas verschillende soorten energie drankjes uitgeprobeerd en maar bepaalde merken zijn echt goed (goeie mood boost) terwijl je van de slechte merken alleen paranoia word.

Cafeine caps= zoiezo paranoia.

De ratio tussen de verschillende ingredienten speelt een grote rol.

---------- Toegevoegd om 20:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:34 ----------

Nope, heb al jaren ervaring met energiedrankjes, juist 4 blikjes red bull up, amper positieve effecten behalve wat irritante energie.

Monster en burn zijn redelijk goed, maar de echte winnaars zijn "yellow dog energie drink" (alleen verkrijgbaar in andere europese landen jammer genoeg) en die paarse/gele/blauwe blikjes van de liddle.

Duurt ook altijd een paar weken eer ik doorheb welke de echt goeie merken zijn, na verloop van tijd begin je wel de positievere effecten met een bepaald merk in verband te brengen.

Ik zie dat je best gewend bent aan energydrinks, nog steeds? En wat ik me afvraag, waar gebruik je het precies voor?:cool: En kennelijk vind je dat de positieve effecten opwegen tegen de nadelen (vooral wat betreft de suikers), of heb ik dat mis?

Ik weet het, bumpbumpbump:o Maar toch.

Ik zie dat je best gewend bent aan energydrinks, nog steeds? En wat ik me afvraag, waar gebruik je het precies voor?:cool: En kennelijk vind je dat de positieve effecten opwegen tegen de nadelen (vooral wat betreft de suikers), of heb ik dat mis?
Offff... Je koopt de light varianten? Monster Energy en die van de Lidl zijn er in light varianten. Monster Energy is echt goed overigens.

Vind Monster niet echt lekker. Heb nog geen Burn in light variant gezien. Welke energy shots zijn goed?

lekka fail 41 jaar suc7 met suikers man

Ben er zelf ook wel verslaafd aan. Drink door de week een stuk of 10 light energy drinks van de aldi. Is light dus over suikers hoef ik me geen zorgen te maken. Ik drink het ook gewoon supergraag.

Op café drink ik iig ook veel redbull, ( nuja veel, blik of 3) in combinatie meestal met wiet , 1x pw . Bevalt me een stuk beter dan me helemaal de t*ring zuipen en s'ochtends geen kater.

Ben er zelf ook wel verslaafd aan. Drink door de week een stuk of 10 light energy drinks van de aldi. Is light dus over suikers hoef ik me geen zorgen te maken. Ik drink het ook gewoon supergraag.

Op café drink ik iig ook veel redbull, ( nuja veel, blik of 3) in combinatie meestal met wiet , 1x pw . Bevalt me een stuk beter dan me helemaal de t*ring zuipen en s'ochtends geen kater.

ik ook ongeveer 3 ah energy sf per dag

stelletje zuiperds hier !

Kunt ook gewoon a €10,- ongeveer 200 cafeïne pillen kopen met 200 mg cafeïne per pil in plaats van 75 mg per blikje energy drank. Stuk goedkoper en gezonder.

Sci-Fit bijvoorbeeld, deze gebruik ik. Neem er altijd eentje ongeveer 45 minuten voor de training. Verkrijgbaar op meerder website's / winkels, ik haal de mijne op powersupplements.nl.

Die troep is niet te zuipen :kots:

Terug
Naar boven