MuscleMeat

Monstergrote buitenwipper

Neem aan dat het een parodie is ? :D

«Dat mensen mijn figuur imposant vinden, is precies wat ik nodig heb als ik security doe op grote fuiven van vrienden."

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Yeah right, echt imposant.

Watch him!!!

Gewicht: 77 kg in de zomer, 83 in de winter

Borstomtrek: 101 cm

Lengte: 1 meter 82

Bicepsomtrek: 40 cm

Vriendin: geen

Sterrenbeeld: leeuw

En wat een ingevallen borst ...

haha, die gozer heeft duidelijk een een MEERderwaardigheidscomplex.

"Als kind hadden mijn broers en ik al aanleg om gespierd te worden"

Nou ik zie er niet veel van terug :D

Wat een blije mong**l...

wel leuke armen maar die brostkas is weining waard net als ide schouders..

grappige reakties van jullie, alleen als ie hier lid was, en zijn foto hier zou posten zouden er minimaal 6 pagina's positieve content achter hangen. (zijn uitspraken daar gelaten)

Jezus wat een strontmongool, hoezo zelfingenomen. Hij doet net of ie bruut gespierd is.
wat een loser...

Brutez zei:
grappige reakties van jullie, alleen als ie hier lid was, en zijn foto hier zou posten zouden er minimaal 6 pagina's positieve content achter hangen. (zijn uitspraken daar gelaten)

Ach komop man :) hij doet net alsof hij mister O is dus vandaar die reakties :)
Dat ventje heeft afbouwende kritiek nodig ipv opbouwende :P

haaa, ik was net effe down, maar nu kan ik weer lachen, bedankt bro's ;) hehehehe

Brutez zei:
:yes:

Voor de duidelijkheid.

Het is een Belgische site dus die jongen waarschijnlijk ook. BigArnie, die hier nu zijn 1e post plaats, is ook een Belg. Dus ik ga ervan uit dat het iets persoonlijks is tussen beide heren. En daar werk ik niet aan mee. Nogmaals zijn uitspraken daargelaten.

maar ff voor de duidelijkheid; daar aan de zijkant staat dus dat je een date met joris kunt winnen???

I'm in :D

RRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
i want him in the pooper

wahahahahahhaha, ok hij is gespierder dan veel van zijn leeftijdsgenoten maar ga dan niet zo over jezelf praten hey kom op.

Wat een arrogante eikel zeg. Meent zeker dat ie Arnold de 2e is ofzo.... pfff

Dat de borst niet imposant toont kan komen door de foto of omdat hij die niet aanspant.
Hij loopt wel heel erg naast zijn schoenen van verwaandheid. Kan je ook zien aan het zonnebankjes nemen en die kleding. 'k Zou wel eens willen zien hoe zijn benen er uit zagen. Desondanks: idd beter dan de meeste leeftijdgenoten en daar mag hij best trots op zijn.
Wat ik wel vaker zie, is dat mannen onzekerheid verbergen door zich een meerderwaardigheidscomplex aan te meten. Dat zie ik althans bij vrouwen veel minder vaak..

Espi

Ericr zei:
Neem aan dat het een parodie is ? :D

«Dat mensen mijn figuur imposant vinden, is precies wat ik nodig heb als ik security doe op grote fuiven van vrienden."

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Yeah right, echt imposant.

security op grote fuiven :D ja aan de wc deur zeker

Terug
Naar boven